Sytetråd

Dette innlegget burde egentlig ha vært i klagetråden, eller under "når kjæresten er en dust". Fortalte mannen nå om innleggene på oss som er kvalme og derfor tenker at det blir det første og siste barnet, dersom formen ikke blir bedre. Da klarer han å lire ut av seg " det der er glemt tre uker etter fødselen. Garantert!" Vet ikke om jeg skal le eller grine her, eller gi han en high five i ansiktet. Og nå topper han det hele med å si "ja, tror du jeg hadde syklet birken hvert år, hvis jeg hadde husket hvor jæv*** det er fra år til år?". Er det mulig!?! Som om det kan sammenlignes!! Kvalmen pågår jo daglig i timesvis, i flere uker, om ikke måneder! Dustemann! :shifty:
Syntes ikke det var så ille sagt jeg. Kunne sikkert sagt det samme selv.
 
Det er jo sant :p hilsen tredjegangs
 
Syntes ikke det var så ille sagt jeg. Kunne sikkert sagt det samme selv.

Må vel legge til at det er en veldig spøkefull og ertende tone her i huset, i tilfelle det ikke kom frem tydelig. Han fikk lest innlegget mitt og vi begge lo godt. ;)
 
Er blitt dårlig igjen med kvalme og oppkast og sengeliggende, etter to uker hvor jeg har vært nesten helt fin. Håper det gir seg igjen :(
 
Idag har jeg bare en utav-meg-sjæl-dag... føler meg så uggen og nedfor. Men greier ikke en gang å beskrive hva slags uggen form jeg er. Føler meg rett og slett bare bortevekk og ikke bra. Men er ikke superkvalm eller kjempedårlig med en ting det går an å peke på. Andre som har det slik?
 
Er sååå trøtt... Sovna i 9-tiden i går, klarte ikke å være våken lengre. Hadde jo håpet at jeg sov til jeg våknet til "rett" tid, men neida! Antall timer med søvn blir det samme, uansett når jeg legger meg. Nå er jeg så trøtt at jeg holder på å stupe her jeg ligger, men å få sovet videre? Nubbsjans! Føles som jeg er den eneste som er våken i hele verden... I tillegg har jeg lyst på klementin. Får vel bare stå opp og starte dagen da. Ventetiden blir jo så mye lengre og dagene segler så sakte avgårde hvis jeg bare skal være våken mesteparten av døgnet jo!! :(
Føler med deg men vi er våken hver dag mellom 5 og 6 hehe... både hverdag, helg og ferie. Har en 2åring som er klar for ny dag veldig tidlig. Håper knøttet har litt bedre sovehjerte
 
Idag har jeg bare en utav-meg-sjæl-dag... føler meg så uggen og nedfor. Men greier ikke en gang å beskrive hva slags uggen form jeg er. Føler meg rett og slett bare bortevekk og ikke bra. Men er ikke superkvalm eller kjempedårlig med en ting det går an å peke på. Andre som har det slik?
Sånn er jeg også i dag. Ganske sur og grinete i tillegg (og det har jeg ikke vært noe som helst så langt). Er skikkelig sliten i hele kroppen og hodet, trøtt og verk og ja vet liksom ikke helt :/
 
Sånn er jeg også i dag. Ganske sur og grinete i tillegg (og det har jeg ikke vært noe som helst så langt). Er skikkelig sliten i hele kroppen og hodet, trøtt og verk og ja vet liksom ikke helt :/

Ja, akkurat. Du greide å sette litt mer ord på det enn meg... jeg har heller ikke vært så hormonell tidligere, ikke i mange timer.. men idag har jeg vært sur, grinete og lei meg hele dagen.. har tatt på meg seaband og fikk spist litt, då har følt det litt bedre de siste timene. Men dette er slitsomt. Typen har vært hjemme i nesten hele dag, men nå gikk han faktisk ut en tur. Stakkars han. Prøver jo å ikke la d gå for mye ut over han. Er du rundt 11 uker på vei? Straks ni her.
 
Har laget eget innlegg :) alt va bra med bebis ❤️Men var litt blod bak livmoren min. Var greit nå, bare det ikke blir mer. Så krysser fingrene på det ikke øker
Å det var veldig kjekt å høre. Jeg er skikkelig dårlig på å finne fram her på forumet så jeg har ikke sett innlegget ditt Men supert at alt går bra
 
Ja, akkurat. Du greide å sette litt mer ord på det enn meg... jeg har heller ikke vært så hormonell tidligere, ikke i mange timer.. men idag har jeg vært sur, grinete og lei meg hele dagen.. har tatt på meg seaband og fikk spist litt, då har følt det litt bedre de siste timene. Men dette er slitsomt. Typen har vært hjemme i nesten hele dag, men nå gikk han faktisk ut en tur. Stakkars han. Prøver jo å ikke la d gå for mye ut over han. Er du rundt 11 uker på vei? Straks ni her.
Er 11 uker i morgen :) sambo skulle egentlig til en kompis i går, men ble avlyst. Kjente at jeg skulle ønske at han dro, for jeg liker ikke følelsen på å være gretten på han uten grunn :p her hjalp ikke spising. Håper dagen i dag blir bedre, men kjenner kroppen ikke føles bra...
 
Trøtt, trøtt, trøtt er vell godt oppsummert...kan sovne på gulvet når jeg leker med jenta mi..nesten så jeg gleder meg til hun legger seg så jeg kan ligge på sofaen å slappe av før jeg skal legge meg...
Våkner mange ganger i løpet av natta...
 
Er 11 uker i morgen :) sambo skulle egentlig til en kompis i går, men ble avlyst. Kjente at jeg skulle ønske at han dro, for jeg liker ikke følelsen på å være gretten på han uten grunn :p her hjalp ikke spising. Håper dagen i dag blir bedre, men kjenner kroppen ikke føles bra...

Jeg føler meg mye bedre idag. Men er kvalm. Spesielt hvis jeg anstrenger meg litt. Begynte å rydde og ordne i noen esker og rydde i boden. Holdt ut i kanskje en halvtime... nei, kjedelig å være gretten og man vet at man er helt urimelig.
 
Da har lillemor fått farang.. spent på om samboer eller jeg får det også "/
 
Jeg er så sykt kvalm meste parten av tiden. I går holdt jeg på å kaste opp mens jeg og mannen gikk kveldstur med hunden. Kastet da opp når vi kom hjem - syre, syre og atter syre. Jeg klikker snart av kvalmen og å kaste opp. NEKTER å kaste opp, men har ikke noe valg til tider. Rekker knapt å føle meg bittelitt bedre, før jeg blir kvalm igjen. Får nesten ikke til å drikke vann en gang lengre, da alt er bare kvalmende... Og jeg er så tørst!
 
Jeg er så sykt kvalm meste parten av tiden. I går holdt jeg på å kaste opp mens jeg og mannen gikk kveldstur med hunden. Kastet da opp når vi kom hjem - syre, syre og atter syre. Jeg klikker snart av kvalmen og å kaste opp. NEKTER å kaste opp, men har ikke noe valg til tider. Rekker knapt å føle meg bittelitt bedre, før jeg blir kvalm igjen. Får nesten ikke til å drikke vann en gang lengre, da alt er bare kvalmende... Og jeg er så tørst!

Huff :-( Kjenner igjen den der tørsten! Får liksom aldri ein følelse av å ha drukket nok..litt og litt vatn, that's it! Farris og eplejuice var bra nokre dagar, men orkar ikkje lenger tanken på det..

Skal i barnedåp på søndag som innebærer nokre timar reising, bacalao-middag og kaker...fatter ikkje korleis det skal gå! :-(
 
Back
Topp