Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kviser
Jeg er ekstremt ensom! Har aldri følt meg så alene som jeg gjør nå.
Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huffWhy?
Synes det var en lite moden handling. . True med skilsmisse for så å legge seg!?Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huff
Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huff
Synes det var en lite moden handling. . True med skilsmisse for så å legge seg!?
La gubben få tid, tre barn er da virkelig ikke verdens undergang!?
♡♡♡ sender mange klemmer din vei!