Syte- og klagetråden vår

Nei, tror man skal være ganske ille plaget før man får...
Ææ :( hvordan overleve uten? Jeg klarer jo ikke å spy heller.. Sånn helt seriøst, jeg får ikke til å spy, har bare skjedd 3 ganger i mitt snart 28 år gamle liv.. Synes synd på meg selv, og alle andre kvalme der ute..

Kvalmen kom å bet meg i rævva i dag.

Måtte stoppe bilen på tur til jobb for å spy.

TRØTT!! Som vanlig.. Og gruer meg masse til jobbintervju etterpå hvor jeg kommer til å fortelle at jeg er gravid :o etterfulgt av kveldsvakt etter det. Jeg vil bare ligge og sove bort dagen!

Æsj altså! Føler med deg. Jeg må ha med spypose overalt :p

Må nok pakke med meg en spypose i veska jeg også. Ikke alle steder det passer seg å spy på bakken heller.

Må nok pakke med meg en spypose i veska jeg også. Ikke alle steder det passer seg å spy på bakken heller.
Lista mi ble ganske lang forrige gang. Kastet opp på buss, på legekontor, i x antall busker og i ei fontene. Skoleklassen på jobb fikk også smerte før jeg ble sykemeldt :P så jeg er passe forberedt nå! Haha!

Ok hjelpes meg. Nå har jeg syk gubbe i hus. Han har vondt i halsen. Ingen feber selvfølgelig, bare så mannevondt i halsen vettu. Så hans beste medisin i følge han selv er å sove. Gjerne hele dagen. Han har jo bare vondt fordi han har sovet i et tørt rom uten vindu åpent. Og om du har så jævelig vondt i halsen må du vel for svarte gjøre noe med det å slutte å syte! Typ halspastill eller for Guds skyld drikk noe. Ææææææææø!

Jeg er så kvalm, og kaster opp! huset burde vært vasket, men ligger bare på sofan og synes synd på meg selv
Kommer meg ikke på jobb, heldigvis bare 4 dager til ferie, så holder meg hjemme disse dagene..
Svigermor kommer på besøk idag. Spørs om vi må fortelle henne at jeg er gravid, iom at jeg springer på do og kaster opp hele tiden

Jeg er så kvalm, og kaster opp! huset burde vært vasket, men ligger bare på sofan og synes synd på meg selv
Kommer meg ikke på jobb, heldigvis bare 4 dager til ferie, så holder meg hjemme disse dagene..
Svigermor kommer på besøk idag. Spørs om vi må fortelle henne at jeg er gravid, iom at jeg springer på do og kaster opp hele tiden
Samma her, bare uten oppkast. Svigers kommer i morgen, og huset må vaskes, men hittill har jeg kun orket tømme oppvaskmaskina. Heldigvis har jeg en snill mann som tar i et tak etter jobb <3 Vi må nok fortelle nyheten til svigers vi også.

Sitter på jobb å brekker å brekker meg jobber i helsevesenet så er ikke den beste jobben å være kvalm i jobber så med meg selv for ikke å spy

Ja, da klarte jeg ikke holde meg lenger :( spydde ut hele badet på jobb, traff tilogmed veggen :confused: er såå sliten av å kaste opp

Klarer ikke spise. Brekker meg bare tenken på mat å når jeg først spiser brekker jeg meg for hver matbit jeg svelger å så kommer alt i retur null energi. Hatt små blødninger så har fått beskjed ligge de neste 4 ukene. Fått urinveisinfeksjon også nå. Samtiden diaré omtrent daglig... Alt er galt fortiden. Men er verdt det da

Jeg hører ikke hjertelyd m doppler. Lovet meg selv å ikke prøve så tidlig, men røyk på en smell! Æææææææ!

Jeg hører ikke hjertelyd m doppler. Lovet meg selv å ikke prøve så tidlig, men røyk på en smell! Æææææææ!
Fikk ikke "lov" å kjøpe det forrige svangerskap,av legen, og det er jeg litt glad for.. Hadde jo ikke gjort annet :p det er nok bra med lille for det;)

Back
Topp