Syte- og klagetråden vår

Sliten, sover flere ganger om dagen, men har ikke merket noe til noe særlig kvalme, forsterket luktesans, eller å være ekstra følsom, men nå har jeg alltid vært overfølsom, så det har vel toppa seg fra før litt sprenging i magen, men ellers er jeg i god form, får bare juble så lenge det varer

Jeg føler meg som en oppblåst flodhest, varmen takler jeg over hodet ikke og min egen termostat har bare slutta å fungere... Fryser når gubben svetter og synes det er alt for varmt når han kler på seg.. Ellers har jeg hatt en enorm apetitt de siste to dagene og en kvalme som kommer og går som den sjøl vil:(
Jeg er, som flere andre her, helt utslitt og orker ikke bidra med hverken rydding eller vasking (såpevannet lukter helt grusomt), ligger for det meste på sofaen og sover...

Mitt lille utbrudd...

Ryggen min har klikka fullstendig i dag :(. Liker virkelig ikke!
Er sliten og lei fra før liksom, om ikke dette skal komme på toppen.

Heldigvis ser ikke kvalmen ut til å bli like ille som i tidligere svangerskap, heldigvis.

I dag har kvalmen virkelig tatt meg, sammen med utmattelse og hodepine, har ikke klart annet enn å ligge på sofaen. Føler meg mer syk enn gravid, men det er kanskje vanlig?
Mannen har kjøpt SeaBand til meg, tror faktisk det funker litt på kvalmen!
MÅ bli bra til mandag, da begynner jobb igjen etter ferie og har ingen unnskyldning å bruke for kollegaer hvis jeg blir sykemeldt, jeg var borte uka før ferie pga "uvi på vei mot nyrene", men det var egentlig første graviditetsuka og jeg sleit med tunge og ekstreme kramper. Noen forslag til unnskyldninger?

Syns det var skikkelig tiltak i dag, da vi måtte rydde, oga besøk.. Må holde det ryddig helt til tirsdag, for da drar besøket!! Gi meg styrke!!

KVALM og alt jeg kan tenke på er kvikklunsj :/ blir ikke bedre av den grunn :P

Huset er en svinesti og jeg gidder ikke fikse det!
Samme her! Orker ikke TANKEN på å stå med en støvsuger eller ned på alle fire og sose etter rot under møbler. Men kan vel ikke utsette det i 7 mnd til, så må vel se å få gjort det en dag kvalmen toer seg litt.

SULTEN! Og det eneste jeg har lyst på er kavring med surmelk eller spekemat. Og det regner. Og jeg har ikke det hjemme.... Og spekemat kan jeg uansett ikke spise...Kanskje det blir spaghetti med ketchup... eneste jeg ikke blir kvalm av å spise...

Kjenner at kvalmen blir sterkere. Må nok snart finne frem mine seabands igjen.
Kjenner også stikkninger på høyre side av livmoren i dag, nesten som EL smerter.

Ååååå! Jeg trodde jeg slapp unna spyinga, men nå har det vært 2 ganger selv om jeg tar det med ro og slapper av når kroppen sier det. Blææææh!

Etter å ha vært kvalm mange ganger daglig, ga det seg over natten for nesten 5 dager siden! Selv om jeg burde være glad for det, kjenner jeg at det stresser meg!

KLIKKER pga allergien! Tar alltid sprøyte som hjelper meg ganske bra, jeg merker at jeg ikke har fått tatt den i år for å si det sånn! :(

Skal på apoteket å hente kvalmestillinde.. Håper det virker! Virker ikke at ettåringen hopper og klemmer på magen min liksom..

Jeg er så trøtt og kvalm! Vil bare ligge på sofaen, men det går ikke med en 8mnd baby. Jeg er så ferdig med å være gravid etter denne gang.

Jeg er så ekstremt slapp og sliten at jeg så vidt orker dra meg ut av sofaen for å hente mat. Er dette kroppens måte til å få en til å tvile på om man er klar for å få barn? Kan ikke skjønne hva jeg skulle gjort om jeg hadde hatt et annet barn her nå, er totalt kaputt..

Back
Topp