Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av legen?Fikk ikke kvalmestillende :'(
Mhm. Ville helst ikke giAv legen?
Nei, tror man skal være ganske ille plaget før man får...Mhm. Ville helst ikke gi![]()
ÆæNei, tror man skal være ganske ille plaget før man får...
Æsj altså! Føler med deg. Jeg må ha med spypose overaltKvalmen kom å bet meg i rævva i dag.
Måtte stoppe bilen på tur til jobb for å spy.
Æsj altså! Føler med deg. Jeg må ha med spypose overalt![]()
Lista mi ble ganske lang forrige gang. Kastet opp på buss, på legekontor, i x antall busker og i ei fontene. Skoleklassen på jobb fikk også smerte før jeg ble sykemeldtMå nok pakke med meg en spypose i veska jeg også. Ikke alle steder det passer seg å spy på bakken heller.
Samma her, bare uten oppkast. Svigers kommer i morgen, og huset må vaskes, men hittill har jeg kun orket tømme oppvaskmaskina. Heldigvis har jeg en snill mann som tar i et tak etter jobb <3 Vi må nok fortelle nyheten til svigers vi også.Jeg er så kvalm, og kaster opp! huset burde vært vasket, men ligger bare på sofan og synes synd på meg selv
Kommer meg ikke på jobb, heldigvis bare 4 dager til ferie, så holder meg hjemme disse dagene..
Svigermor kommer på besøk idag. Spørs om vi må fortelle henne at jeg er gravid, iom at jeg springer på do og kaster opp hele tiden
Fikk ikke "lov" å kjøpe det forrige svangerskap,av legen, og det er jeg litt glad for.. Hadde jo ikke gjort annetJeg hører ikke hjertelyd m doppler. Lovet meg selv å ikke prøve så tidlig, men røyk på en smell! Æææææææ!