Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilgruer meg til vekstestimeringsUL.. sitter på Ullevål nå, og de er forsinket, sånn at jeg kan grue meg enda litt lengre. Var inne for 2 uker siden og da var hun alt for liten. :-/ og så er jeg sliiiten etter bassengtrening
Lykke til![]()
Uff.. Hvor mye under ligger hun? Det går nok bra, håper du får noen gode råd eller litt trygghet på mandag når du skal inn. Sender over en klem!Takk.
Fremdeles alt for liten, så skal inn på fosterdiagnostisk på mandag. Sliten og lei
Uff.. Hvor mye under ligger hun? Det går nok bra, håper du får noen gode råd eller litt trygghet på mandag når du skal inn. Sender over en klem!
Så lenge hun spreller rundt så er jo det et bra tegn. Du får prøve å slappe av, må ha lykke til på mandagFikk ikke noen prosenter, bare beskjed om at hun var alt for tynn rundt magen fremdeles. Var inne for 2 uker siden og hun hadde ikke vokst noe rundt magen siden da. Men hun sprellet rundt der inne og hadde nok fostervann i alle fall, og jeg viser ingen tegn til svangerskapsforgiftning, har nesten for lavt blodtrykk og ingen protein i urinen.Legen var litt usikker på om morkaka fungerte optimalt, tok masse masse målinger, og skal inn igjen på mandag, så de følger godt opp. Jeg har gått ned i vekt, og har lavt sf-mål, så kan jo være derfor, men fikk beskjed sist om at det ikke var noe jeg kunne gjøre noe med selv, så må bare prøve å være rolig og se hvordan det utvikler seg.