Syte-klage tråd

gruer meg til vekstestimeringsUL.. sitter på Ullevål nå, og de er forsinket, sånn at jeg kan grue meg enda litt lengre. Var inne for 2 uker siden og da var hun alt for liten. :-/ og så er jeg sliiiten etter bassengtrening

Utrolig ekkelt. Er på jobb og føler synet er litt "blurry". Kjenner en liten murring av hodepine. Håper det bare er solen som er årsaken samt at jeg har vært dårlig til å drikke vann idag. Heldigvis skal jeg til legen på 28 ukers kontrollen i morgen tidlig:-)

Uff.. Hvor mye under ligger hun? Det går nok bra, håper du får noen gode råd eller litt trygghet på mandag når du skal inn. Sender over en klem!

Fikk ikke noen prosenter, bare beskjed om at hun var alt for tynn rundt magen fremdeles. Var inne for 2 uker siden og hun hadde ikke vokst noe rundt magen siden da. Men hun sprellet rundt der inne og hadde nok fostervann i alle fall, og jeg viser ingen tegn til svangerskapsforgiftning, har nesten for lavt blodtrykk og ingen protein i urinen.Legen var litt usikker på om morkaka fungerte optimalt, tok masse masse målinger, og skal inn igjen på mandag, så de følger godt opp. Jeg har gått ned i vekt, og har lavt sf-mål, så kan jo være derfor, men fikk beskjed sist om at det ikke var noe jeg kunne gjøre noe med selv, så må bare prøve å være rolig og se hvordan det utvikler seg.

Fikk ikke noen prosenter, bare beskjed om at hun var alt for tynn rundt magen fremdeles. Var inne for 2 uker siden og hun hadde ikke vokst noe rundt magen siden da. Men hun sprellet rundt der inne og hadde nok fostervann i alle fall, og jeg viser ingen tegn til svangerskapsforgiftning, har nesten for lavt blodtrykk og ingen protein i urinen.Legen var litt usikker på om morkaka fungerte optimalt, tok masse masse målinger, og skal inn igjen på mandag, så de følger godt opp. Jeg har gått ned i vekt, og har lavt sf-mål, så kan jo være derfor, men fikk beskjed sist om at det ikke var noe jeg kunne gjøre noe med selv, så må bare prøve å være rolig og se hvordan det utvikler seg.
Så lenge hun spreller rundt så er jo det et bra tegn. Du får prøve å slappe av, må ha lykke til på mandag :-)

I dag må jeg også hive meg på syte tråden.... Alt er så vondt!!!! Bekkenet, hoftene, korsryggen... Revmatismen gir alle krefter og stjeler mine.. Er så betent og smertefullt at jeg kunne skreket høyt og lenge... Orker ikke mer... Hater å ta så mye smertestillende.... All smerten tar på både tålmodighet og humør.. Fryktelig å gå rundt og være så agitert og sur hele veien men jeg er så trett... Og alt gjør så vondt... :hungover::director

Blæh!!!! Må ta enda en glukosebelastning!!!!! + en etter fødsel!!! Akutt redd for kjempebaby også!!! Selv om verdiene ikke er høye nok for å måle før hvert måltid..... Vil ikke!!!!

Så utrolig lei!
Klarte å kle meg, samle litt søppel og gikk ut med det og bare den "anstrengelsen" der var nok til at jeg måtte spy. Har kjempe lyst til å klare å gjør noe eller rydde litt.. Ikke bare ligge og føle meg dårlig :-(

Har ventet på brev fra sykehuset med time til omvisning på sykehuset osv.. Men etter jordmor timen idag så anbefalte hun meg å ringe for å.høre hva som skjer, så gjorde det, men fikk da beskjed om at de har fullt til etter august ! :(

Har så vondt i ryggen at jeg nesten ikke klarer å ligge stille... Våknet av det og nå går det ikke an å få sove igjen...

Åååå tannlegen ringte meg og jeg skulle visst vært der nå! Fader. Var helt sikker på at jeg hadde time til fredag. Er det mulig. Må vente helt til 3 juni med ny time :( håper ikke jeg må betale for timen også :/ Blæææ.. Blir dyrt dette her!

I dag gjør det vondt å gå. Verker i ks arret og hele underlivet. Gikk med hard mage til og fra skoleleveringen i dag. En tur jeg vanligvis bruker 5-7 min på, er nå oppe i nesten 15 min.

Har ikke lyst til å gjøre noe som helst, enda jeg har too much to do :(

I går kveld måtte kjæresten omtrent løfte meg fra sofaen til senga, klarte nesten ikke å røre meg. I dag har jeg vært på bassengtrening+bevegelsesgruppe, og er totalt utslitt, så avbestilte fysio og kiropraktortimene i morgen, orker ikke tanken på det engang. Slliten.

Huff. I dag er jeg helt knust. Har eksamen i morgen og er kvalm, ukonsentrert og rastløs. Jeg føler meg rett og slett fyllesjuk. Håper dette går over til morgendagen....

Sender en stor klem til dere alle sammen! :flower

I dag har jeg ikke ork til mye. Kjenner at alt er blitt så veldig tungt de siste dagene....er lei, lei, lei.:(

Endte med å sitte hos frisøren fra 10-15:20(!) så satt på med sambo hjem (slutter 15:30).. Vi skulle være i bursdagsselskap 16:30 så rett hjem, pakka pakken, hjalp mini med lekse og måtte finne klær til henne og meg selv.. Så fikk overhodet ikke slappet av og kom hjem nå istad (19:45 ca) og bekkenet streiker helt! Låste seg når jeg skulle ut av bilen og både sambo og snuppa kom og skulle ta tinga jeg holdt og hjelpe.... Hadde så inmari vondt så ville bare prøve å justere litt på meg selv uten at de sto over meg så virka visst irritert og sur ifølge sambo... Sorry men når du har så vondt du knapt kan røre deg eller meg snakke så er det ikke alltid like lett å ikke bli litt irritabel. Så fikk dårlig samvittighet nå og han ble irritert..
(for å komme til frisøren så måtte jeg ta buss i 45 min.. Så har vært ute siden 8:40 og ikke fått slappet av før 20:00 så dødssliten)

For andre gang på under 1 uke opplever jeg å få hva jeg vil kalle synsforstyrrelser. Synet blir skikkelig dårlig, sliter med å lese og smågodt i hodet. Første gang var jeg på jobb og i mitt yrket er det ikke særlig gunstig å slite med synet

Back
Topp