drømmeren84
Gift med forumet
Da hadde jeg blitt PISSED !!!!!
Gjett om jeg ble og er ! Skjønner virkelig ikke at det går ann å gjøre sånn engang jeg...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg blitt PISSED !!!!!
Uffda.. minte om eksen min, som spydde ned i buksene da han satt på do. I fylla. Hjemme hos noen andre..Jeg spydde over meg selv, mens jeg satt å sku tisse.
Føkkings sjarmerende å vær gravid liksom
Heldigvis hjemme alene her.. Satt i kun trusa så kom over puppene og magenUffda.. minte om eksen min, som spydde ned i buksene da han satt på do. I fylla. Hjemme hos noen andre..
Jeg spydde over meg selv, mens jeg satt å sku tisse.
Har normalt pose liggende men typen hadde tatt og brukt den til søppeldunken eller bøtte med rundt(mao, ikke første gang jeg spyr der haha)Har gjort akkurast det samme. Jeg har potta til storebror stående ved siden av do etter den "fornøyelsen" slik at jeg har noe å spy i. Jeg har til og med sittet på do for å tisse, måttet spy og storebror har kommet inn og forventet å bli lest for. Ikke spesielt gøy å lese bøker på do mens du kaster opp.
Jeg blir litt rystet over å lese om holdningene her! Det er greit nok at graviditet ikke er en sykdom, men kroppen er jo uten tvil i en unntakstilstand og det kan slå ut på mange forskjellige måter. Jeg ble 50% sykemeldt sist i uke 15-16 pga svangerskapsrelaterte plager og klarte aldri å komme tilbake. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å ikke bry deg. Det er viktigere at du tenker på deg selv og baby (det er jo ingen som takker deg i etterkant om du sliter deg ut) - og om mamma har det bra så har som regel baby det bra også ❤ Klem til deg!
Ow.. Satt og venta på bussen, også nøys jeg så hardt at det kjentes ut som om hele magen var full av spiker og glassbiter. Det var så vondt at jeg nesten begynte å grine. Gikk jo ganske fort over, men ævve.. Hele magen blei helt stiv og hard.

Enda kvalm og bekkenløsning har begynt sammen med kynnere... Er mest mei av å være så forbanna kvalmkan den ikke ta slutt snart?
Er også sykemeldt ut svangerskapet. De er livredde for premature rier p.g.a at jeg allerede har kynnere....
OI! Jeg har mye kynnere, særlig på kvelden.... Har ikke tenkt så mye på det... Burde jeg sjekke det?! Trodde det var vanlig jeg....
Jeg er fortsatt i full jobb, men dønn sliten. Kvalmen er relativt ille og bekkenet krangler. Gått ned i vekt siste ukene.
Vil så gjerne jobbe, jeg har liksom tenkt at så lenge babyen har det bra, kjører jeg på
Uansett; god bedring til deg! Kvalme er fælt!!
Jeg spydde over meg selv, mens jeg satt å sku tisse.
Følte meg ihvertfall som dummere i det tilfelletUff, jeg ser det så tydelig for meg, høres litt ut som en scene tatt ut i fra Dum-dummere filmene eller noe... Håper formen kommer seg!
Jeg holdt på å føde i uke 28 med junior. Hadde bare 1 mm livmorhals igjen. Har i tillegg bectherevs (revmatisme) som også øker faren for fortidlig fødsel. Kynnere som er sterke kan modne. Men det er normalt med kynnere. Det er bare at med meg tar de ingen sjanseruff ja... Kvalmen kan jeg lett klare meg uten
Godt jobbet at du fremdeles er i jobb. Kjedelig å gå hjemme! Skulle ønske jeg kunne jobbe men jobber på sykehjem så det er vanskelig å tilrettelegge![]()