Syte-klage tråd

Uffda.. minte om eksen min, som spydde ned i buksene da han satt på do. I fylla. Hjemme hos noen andre..
Heldigvis hjemme alene her.. Satt i kun trusa så kom over puppene og magen :rolleyes:
Trodde jeg skulle klare å holde inne siden ikke hadde spist men neida!

Jeg spydde over meg selv, mens jeg satt å sku tisse.
Føkkings sjarmerende å vær gravid liksom

Har gjort akkurast det samme. Jeg har potta til storebror stående ved siden av do etter den "fornøyelsen" slik at jeg har noe å spy i. Jeg har til og med sittet på do for å tisse, måttet spy og storebror har kommet inn og forventet å bli lest for. Ikke spesielt gøy å lese bøker på do mens du kaster opp.

Har gjort akkurast det samme. Jeg har potta til storebror stående ved siden av do etter den "fornøyelsen" slik at jeg har noe å spy i. Jeg har til og med sittet på do for å tisse, måttet spy og storebror har kommet inn og forventet å bli lest for. Ikke spesielt gøy å lese bøker på do mens du kaster opp.
Har normalt pose liggende men typen hadde tatt og brukt den til søppeldunken eller bøtte med rundt(mao, ikke første gang jeg spyr der haha)
Uff ikke kult med tilskuer som vil ha oppmerksomhet nei, har måtte jage ut hu mi på 8 år av og til men heldigvis så er hu så stor at en kan jage na ut.

Jeg blir litt rystet over å lese om holdningene her! Det er greit nok at graviditet ikke er en sykdom, men kroppen er jo uten tvil i en unntakstilstand og det kan slå ut på mange forskjellige måter. Jeg ble 50% sykemeldt sist i uke 15-16 pga svangerskapsrelaterte plager og klarte aldri å komme tilbake. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å ikke bry deg. Det er viktigere at du tenker på deg selv og baby (det er jo ingen som takker deg i etterkant om du sliter deg ut) - og om mamma har det bra så har som regel baby det bra også ❤ Klem til deg!

Tusen takk for støtte! Jeg har konstant følelse at folk forteller meg på en indirekte måte at det at jeg er så sliten ikke er god grunn til å være sykemeldt. Jeg får konstant kommentarer "Jeg har ikke vært borte fra jobb en eneste dag i svangerskapet ". Og da begynner jeg også å gruble om jeg kanskje er bortskjemt og lat, og at jeg skulle presse meg som alle andre gjør. Samtidig vet jeg at det ikke stemmer fordi jeg ser ingen gravid i offentlig transport på vei til jobb. Det betyr at egentlig ikke mange gravide jobber fullt.

Ow.. Satt og venta på bussen, også nøys jeg så hardt at det kjentes ut som om hele magen var full av spiker og glassbiter. Det var så vondt at jeg nesten begynte å grine. Gikk jo ganske fort over, men ævve.. Hele magen blei helt stiv og hard.

Jeg blir riv ruskende gal av folk som snakker tregt!!!! OMFG!!! Er det mulig å ta seg så inn i hundremeterskogen god tid på en setning som jeg har klart å gjjette meg frem til en time før man har fått sagt det! *hyl* Hormontroll delux!

Og de som sier at det ække no problem å ikke snuse lenger er "litt" teite.Jeg har slutta og har ikke snust siden positiv test (kan ikke kalle det snusing før da heller i den for stand, var ekstremt shjeldent jeg dytta en snus oppi leppa).
Jeg tenker på hvor digg det skal bli å snuse hver eneste dag når ungen er ute! HVER dag! Kan kanskje ha no med at jeg ikke er synlig gravid enda. Jeg har skikkelig lyst på, men har ikek det helvetessuget lenger. Og jeg kjenner at hadde jeg tatt en snus nå så hadde jeg blitt veldig dårlig. Men for det om....je har lyst på snus! Pokker asså...

Og dagens siste ting, jeg får helt dilerium! Når kunder kommer inn på jobben og fotfølger meg når jeg ber dem vente der de er, da får jeg horn i panna og pigger på ryggen asså. Kan ikke folk respektere at de ikke har noe med å bli med bak der jeg går. Kan de ikke se til helvete og vaske øra og stå i ro og vente til de får det de ber om. SKAL DET VÆRE SÅ HIMLA VANSKELIG!?

*hrmf*

Ow.. Satt og venta på bussen, også nøys jeg så hardt at det kjentes ut som om hele magen var full av spiker og glassbiter. Det var så vondt at jeg nesten begynte å grine. Gikk jo ganske fort over, men ævve.. Hele magen blei helt stiv og hard.

Ikke digg...:bored:

Jah...også har jeg jeg klart å glemme å ta d vitamin i flere dager nå. Fint det. Jeg er utrolig flink til å ta vare på ungen og kroppen min............................

Enda kvalm og bekkenløsning har begynt sammen med kynnere... Er mest mei av å være så forbanna kvalm :( kan den ikke ta slutt snart?

Er også sykemeldt ut svangerskapet. De er livredde for premature rier p.g.a at jeg allerede har kynnere....

Enda kvalm og bekkenløsning har begynt sammen med kynnere... Er mest mei av å være så forbanna kvalm :( kan den ikke ta slutt snart?

Er også sykemeldt ut svangerskapet. De er livredde for premature rier p.g.a at jeg allerede har kynnere....

OI! Jeg har mye kynnere, særlig på kvelden.... Har ikke tenkt så mye på det... Burde jeg sjekke det?! Trodde det var vanlig jeg....

Jeg er fortsatt i full jobb, men dønn sliten. Kvalmen er relativt ille og bekkenet krangler. Gått ned i vekt siste ukene.
Vil så gjerne jobbe, jeg har liksom tenkt at så lenge babyen har det bra, kjører jeg på:-)

Uansett; god bedring til deg! Kvalme er fælt!!

OI! Jeg har mye kynnere, særlig på kvelden.... Har ikke tenkt så mye på det... Burde jeg sjekke det?! Trodde det var vanlig jeg....

Jeg er fortsatt i full jobb, men dønn sliten. Kvalmen er relativt ille og bekkenet krangler. Gått ned i vekt siste ukene.
Vil så gjerne jobbe, jeg har liksom tenkt at så lenge babyen har det bra, kjører jeg på:)

Uansett; god bedring til deg! Kvalme er fælt!!

Jeg holdt på å føde i uke 28 med junior. Hadde bare 1 mm livmorhals igjen. Har i tillegg bectherevs (revmatisme) som også øker faren for fortidlig fødsel. Kynnere som er sterke kan modne. Men det er normalt med kynnere. Det er bare at med meg tar de ingen sjanser :) uff ja... Kvalmen kan jeg lett klare meg uten :(

Godt jobbet at du fremdeles er i jobb. Kjedelig å gå hjemme! Skulle ønske jeg kunne jobbe men jobber på sykehjem så det er vanskelig å tilrettelegge :)

Jeg spydde over meg selv, mens jeg satt å sku tisse.
Føkkings sjarmerende å vær gravid liksom

Uff, jeg ser det så tydelig for meg, høres litt ut som en scene tatt ut i fra Dum-dummere filmene eller noe... Håper formen kommer seg!

Uff, jeg ser det så tydelig for meg, høres litt ut som en scene tatt ut i fra Dum-dummere filmene eller noe... Håper formen kommer seg!
Følte meg ihvertfall som dummere i det tilfellet :-P kan ikke annet enn å flire. Heldigvis ikke spydd idag til tross for at mini spydde :-P men er så utrolig lei kvalmen og spyingen nå!

Jeg holdt på å føde i uke 28 med junior. Hadde bare 1 mm livmorhals igjen. Har i tillegg bectherevs (revmatisme) som også øker faren for fortidlig fødsel. Kynnere som er sterke kan modne. Men det er normalt med kynnere. Det er bare at med meg tar de ingen sjanser :) uff ja... Kvalmen kan jeg lett klare meg uten :(

Godt jobbet at du fremdeles er i jobb. Kjedelig å gå hjemme! Skulle ønske jeg kunne jobbe men jobber på sykehjem så det er vanskelig å tilrettelegge :)

Skjønner! Du har mye på en gang, da er det vel greit å holde seg hjemme og fokusere på babyen:-)
Jeg fikk lillebror i uke 34/35, så jeg får høre med jordmor på neste kontroll:-)

Har heldigvis ikke en jobb som krever veldig mye fysisk, men kjenner at tidsfrister, reising og mye sitting er litt stressende.
Holder nok ut litt til, har to store barn hjemme som ikke krever alt for mye!

Hater å ikke vite når gubben kommer hjem! 1 uke, 2 uker? !@^€×*2 :(

Nok en dag som starter med hodepine !!! Kjenner meg kvalm i tillegg :(
Sååå lei hodepine!!

Jeg kløøør... overalt og inni hender og føtter. Må prøve å bytte vaskemiddel og se om det hjelper, for jeg blir gal. Klør huden min i filler!

Back
Topp