Syte-klage tråd

Ååååh! Jeg blir så sint på mannen! Har har spurt han flere ganger om han kunne gå å hente ved i ettermidda (det er ute i garasjen og vi må ned flere trapper). Han gidder selvsakt ikke så jeg gjør det selv (jeg burde ikke siden jeg har bekkenløsning). Enden på visa? Jeg har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå. Og han bryr seg ikke.

Yes ass, her kjennes det ut som at bekkenet skrangler. Sitte på huk eller å nyse eller bare ta et skritt (ikke alltid, men et par ganger ila dagen. Spesielt på kvelden) kjennes ut som at noen biter meg inni skinka og at det låser seg helt. Flott det.

Ååååh! Jeg blir så sint på mannen! Har har spurt han flere ganger om han kunne gå å hente ved i ettermidda (det er ute i garasjen og vi må ned flere trapper). Han gidder selvsakt ikke så jeg gjør det selv (jeg burde ikke siden jeg har bekkenløsning). Enden på visa? Jeg har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå. Og han bryr seg ikke.
Er bare å flippe fingeren det! Jeg hadde blitt utrolig sint jeg også.

Sutrer litt over at jeg ble overfalt av halsbrann igår kveld da jeg skulle sove, og det var så vondt at jeg bare måtte stå opp igjen. Trodde jeg skulle begynne å grine.

Er så lei av å våkne med hodepine !!!

Synes det er travelt med alle hormonene :( sitter å leser jubeltråden her inne, å kjenner tårene presser på :(

Buss.. Buss er fortsatt ikke greit altså.
Miks av svette, perfymer, dårlige ånder, røykelukt og gudene vet hva :p

Og en til liten klage!
Gikk innom fretex, har få fine gensre så passer til mage og tights... Fant en kjempe fin sort lårlange med stretch.. Akkurat bittelittegranne for stram om armer og pupper!
Nedtur til de grader.

Jeg er forkjøla igjen. Jeg tåler tydeligvis ikke vinter og å jobbe med unger. Snufsete og tett i hodet og æsj. Dustekropp

Er så lei av å våkne av iskaldt hus pga oppussing! Heldigvis siste dag idag med spreng kulden, så håper det bedrer seg men Søren nå er jeg lei !:(

Stakkars jenta mi har hatt feber siden mandag :( CRP er lav så er virus. Virket som hun var bedre i går men høy feber igjen i natt. Det surkler litt i lungen(e). Så er nok en lungebetennelse. Fått cosylan for å løsne opp slimet.

Er så lei av å være sliten og trøtt! Fra jeg står opp til jeg går å legger meg, føler at jeg går i zombie-modus. I tillegg har jeg begynt å kaste opp igjen etter å ha vært helt fin siden 2 juledag :( Får ikke gjort noe fornuftig på jobb, er bare lei og vil gjemme meg en plass jeg kan sitte å grine i fred:arghh:

Dagens utblåsning:banghead:

Er på vei hjem fra studiesamling i Notodden.. Har kjørt buss i 5 timer og har ca. to timer igjen, og jeg er såå sliten!!

Drittlei hodepine, kvalme og smerter.
Skulle vært sånn grense på plager i svangerskapet.
Du får maks en eller to, forskjell hva folk får men maks det liksom. Trenger ikke full pott akkurat :|

Jeg er sur fordi huset vårt blir magisk rotete og sandete og smulete, og jeg føler jeg må bruke all min fritid på å holde det i sjakk. Var egentlig trøtt for halvannen time siden men har shinet skikkelig her nå, det trengtes. Og nå slipper jeg å gjøre det i morgen og få dårlig mammasamvittighet håper jeg!! Men det er urettferdig at det virker som det bare er meg som har ansvaret! Puff! Blir godt å sove.

Spyr av overdrita mann!!!! Takk gud for at han aldri er sånn her mer enn max 2 ganger i året...
Dette er det drøyeste oppførselen ever ! Men nytter ikke si noe før imorgen og han er klarere i topp lokket...

Nå er jeg så lei nå. Fikk feber på tirsdag og lå kun på sofaen fram til fredag. Drukket masse, spist bittelitt frukt bare. Ved siden av feberen har jeg en sinnsyk hodepine, aldri hatt migrene så jeg vet ikke om det kan sammenlignes. Det gjør intenst vondt om jeg beveger hodet for fort, opp/ned lyder og lys og spesielt om jeg hoster.
Fredag forsvant feberen, jeg dro på apoteket for å høre hva de sa. Kom ut igjen med hostesaft og sterk anbefaling om å ringe legevakta ettersom hodepinen ikke har minsket.
Ringer legevakta og de sier jeg kan ta paracet og eventuelt Miwana pluss for å løsne opp i bihulene.
Med god tro har jeg i natt gjort det. Sovet av og på i en 5 timers tid nesten sittende for om jeg legger meg ned så hoster jeg. Hosten er verre og nå griner jeg omtrent annenhver gang jeg hoster.
Seriøst? Kan de virkelig ikke gjøre annet enn å gi meg paracet og saltvann?

Back
Topp