RacingFrue
Glad i forumet
Brukt 2 (!!!) dager på å gjøre rent og pakke vekk jula! I går forsvant mannen rett etter å ha stått opp og jobbet på kvelden, i dag har han ligget på sofaen/i senga og syns synd på seg selv! I dag er jeg ikke spesielt glad i han og jeg syns og synd på meg selv! Fikk kranglet meg til at han skulle ta inn litt ved i går ellers har jeg gjort alt.
Seriøst! JEG har vondt i ryggen, JEG er gravid og bør ikke gjøre alt alene nå, JEG mistet MIN pappa denne uka, JEG er nervøs for om lille lever eller ikke, men for alle del, stakkars DEG fordi du snuser litt. Btw, jeg har vært ør og potte tett i en uke...
Liker heller ikke at jeg klarte å si til han at om han ikke gadd å begynne å hjelpe meg snart så kunne han ryke og reise. Jeg vil heller være ordentlig alene enn å være alene i et forhold!
Kjempegod stemning her nå
Seriøst! JEG har vondt i ryggen, JEG er gravid og bør ikke gjøre alt alene nå, JEG mistet MIN pappa denne uka, JEG er nervøs for om lille lever eller ikke, men for alle del, stakkars DEG fordi du snuser litt. Btw, jeg har vært ør og potte tett i en uke...
Liker heller ikke at jeg klarte å si til han at om han ikke gadd å begynne å hjelpe meg snart så kunne han ryke og reise. Jeg vil heller være ordentlig alene enn å være alene i et forhold!
Kjempegod stemning her nå
Har du vekt hjemme? Jeg veier meg litt inni mellom for å se hvor mye det svinger - og om jeg bør prioritere aktivitet (selv om det er vanskelig med bekkenløsning). Så slipper du også å grue deg til kontrollene pga vekta, det er ikke noe hyggelig