Syte-klage tråd

Har fått halsbrann i tillegg til den intense kvalmen jeg har. Kan bli ett langt svangerskap dette

Er-så-lei-av-å-føle-meg-møkk! Kvalm, sulten, mer kvalm når jeg spiser, mett av to biter mat, orker ingenting...
Gleder meg veldig til dette begynner å gå over nå altså! :(

Ni og en halv time til jeg er ferdig på jobb!!! :(

Jeg var såååå mye bedre av kvalmen i begynnelsen av denne uken at jeg nesten ble litt bekymret....men samtidig tenkte jeg at det var utrolig godt å slippe dette, tross alt...
Men i går kom kvalmen jaggu snikende igjen, og i dag har jeg mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har spydd! Helt forferdelig, føler meg helt uttørka og greier ikke holde på noe som helst av mat...
Så det kom tilbake med dobbel styrke! :( så dere som er engstelige fordi symptomene begynner å forsvinne: gi det noen dager...kanskje kommer de tilbake med mer kraft enn noen gang :p

Jeg var sååå trøtt da jeg la meg i går kveld, og så våknet jeg halv tre, og snurret i senga til tre, før jeg like godt stod opp en stund. :/ Ville jo sove hele natta.

Har sovet hele natta, og det er jo deilig...men å våkne klokka hall seks på en lørdag og ikke få sove igjen: ikke fullt så digg...
Særlig siden jeg for lengst hadde sovnet da min kjære kom og la seg, så han våkner nok ikke på mange timer ennå...

Kjedelig...! :p

Må bare syte over at jeg fortsatt har 1.5 time igjen på jobb :(
Og gruer meg faktisk til dag vakt imorgen..
Vi er underbemannet hele helgen :(

Vurderer snart å informere sjefen om at jeg er gravid så jeg får slengt inn en sykemelding på slike helger altså :(
Blir helt knekt..
Og hjelper ikke at jeg har nå jobbet 4 uker med 5 dager fri bare og disse hersens 13 timers fredagene mine :(((

Sånn, måtte bare få det ut... blæææ

Jeg tåler ikke å jobbe tydeligvis, har fått hoste og blitt snufsete igjen etter bare en uke på jobb. Har vært småforkjøla og hatt hoste i omtrent hele høst, bortsett fra de tre ukene jeg var sykmeldt, og uken før, så det er kjempeplagsomt. Er lærer på en barneskole, så er jo masse basiller i omløp, men er jo helt håpløst å være småsyk i evigheter.

Blæ, sovnet med mini i kveld og etter en time hostet han og kastet opp... Så nå ligger jeg i sengen med en sovende mini... Tåler nada så var like før jeg ble dårlig og kastet opp selv.... Mannen kommer heldigvis hjem om en times tid.
Og er i samme slengen forbanna på at exen som har hatt mini i helgen, ikke har lagt merke til rødt utslett rundt øynene hans... " han er bare trøtt" mente han. :banghead:

Etter noen dager med lite kvalme - har den kommet tilbake for fullt denne helgen:-(

Lagt som et slakt i hele dag og kun fått i meg 2 knekkebrød og 1/2 pizzastykke! Fin måte å feire 11 uker på det!

Etter noen dager med lite kvalme - har den kommet tilbake for fullt denne helgen:-(

Lagt som et slakt i hele dag og kun fått i meg 2 knekkebrød og 1/2 pizzastykke! Fin måte å feire 11 uker på det!

Min kvalme hadde også roet seg, men kom tilbake etter noen dager med et ballespark! Startet fredag og siden har jeg spydd opp alt av vått og tørt jeg har fått i meg. Tok en postafen til slutt natt til søndag for å i det hele tatt få sove, så i dag har det gått mye bedre. Men har ikke fått i meg mye mat nei...tre eplebiter, en halv kotelett og en neve ostepop :p håper dette går over FORT! Er 11 uker i morgen...

Jentungen har vært våken halve natta å bare laga bråk! (ingenting som feiler henne) å jeg har fått alt forlite søvn :( dette blir en tung dag på jobb :(

Håper denne forbannede kvalmen snart tar slutt, jeg er allerede møkklei hele graviditeten. Går rondt å er så hoven og sår nedentil at det er en plage, orker Ingenting, alt ser rotete og jævlig ut og jeg er oftere sulten uten stand til å få i meg noe med skikkelig næring i, våkner om natten av kvalmen er i dårlig humør, blir irritert og forbannet på alt. Jeg er nok en sann glede å være rundt fortiden.

Er mest frustrert fordi vi ikke har fått brev ang duotest enda...Jeg håper vi ikke må dra til Bergen på julaften! :wideyed:

Håper det kommer i dag, for jeg må ordne fri fra jobben, og ordne barnepass....ååå...

Min kvalme hadde også roet seg, men kom tilbake etter noen dager med et ballespark! Startet fredag og siden har jeg spydd opp alt av vått og tørt jeg har fått i meg. Tok en postafen til slutt natt til søndag for å i det hele tatt få sove, så i dag har det gått mye bedre. Men har ikke fått i meg mye mat nei...tre eplebiter, en halv kotelett og en neve ostepop :p håper dette går over FORT! Er 11 uker i morgen...

Kvalmen er bedre i dag heldigvis.
Kastet opp til kl 04 i natt.

Heldigvis hjemmekontor i dag.
Fikk ungene avgårde og skulle bare legge meg litt nedpå, våknet 3 timer senere og i mye bedre form. Tatt en halv postafen hver kveld i det siste. Syns det hjelper litt, men ikke i natt:-/

Håper virkelig formen stiger nå altså!

Masse god bedring til deg!

jeg er så trøtt og sliten.. og det virker ikke som noen som helst rundt meg har noen forståelse for det.. og det irriterer meg.. jeg vil bare SOVE :/

Kvalmen er bedre i dag heldigvis.
Kastet opp til kl 04 i natt.

Heldigvis hjemmekontor i dag.
Fikk ungene avgårde og skulle bare legge meg litt nedpå, våknet 3 timer senere og i mye bedre form. Tatt en halv postafen hver kveld i det siste. Syns det hjelper litt, men ikke i natt:-/

Håper virkelig formen stiger nå altså!

Masse god bedring til deg!

Mye bedre i dag jeg også! Satser på det virkelig gir seg nå :) *krysser fingre*

God bedring til dag også! ;)

Back
Topp