Har fått halsbrann i tillegg til den intense kvalmen jeg har. Kan bli ett langt svangerskap dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også... De der kornmo smule sjokkerende myeÅååh, det er fullt av smuler i senga! Fordi jeg spiser kjeks der om morgenen.

Etter noen dager med lite kvalme - har den kommet tilbake for fullt denne helgen:-(
Lagt som et slakt i hele dag og kun fått i meg 2 knekkebrød og 1/2 pizzastykke! Fin måte å feire 11 uker på det!
Min kvalme hadde også roet seg, men kom tilbake etter noen dager med et ballespark! Startet fredag og siden har jeg spydd opp alt av vått og tørt jeg har fått i meg. Tok en postafen til slutt natt til søndag for å i det hele tatt få sove, så i dag har det gått mye bedre. Men har ikke fått i meg mye mat nei...tre eplebiter, en halv kotelett og en neve ostepophåper dette går over FORT! Er 11 uker i morgen...
Kvalmen er bedre i dag heldigvis.
Kastet opp til kl 04 i natt.
Heldigvis hjemmekontor i dag.
Fikk ungene avgårde og skulle bare legge meg litt nedpå, våknet 3 timer senere og i mye bedre form. Tatt en halv postafen hver kveld i det siste. Syns det hjelper litt, men ikke i natt:-/
Håper virkelig formen stiger nå altså!
Masse god bedring til deg!