Nei, i dag har jeg en kjip dag. Bare trøtt, sovner nesten på jobb. Så slo det meg plutselig i trynet at jeg ikke fikk den jobben jeg var på to intervjuer for. Og fikk ikke intervju i det hele tatt på en annen jobb jeg veldig gjerne ville ha. Og en tredje stilling ble plutselig bare trukket. Jeg bare føler at ingen vil ha meg. Jeg har brukt ti år av livet mitt på høyeste utdannelsen det går an å få, men får ikke jobb. Det er ikke no kult...
I tillegg er veslemann i huset ekstremt mammadalt for tiden, blir sprøøøø. Vil BARE ha meg, og jeg er så sliten! Tenk at det bare skal bli enda mer slitsomt, at det skal være sånn i 7 måneder til, og så har man en kid til! Blir ikke mindre sliten da! Herregud, jeg har litt noia jeg nå as.... Vel, godt å ha denne tråden og øse litt ut. Er nok litt graviddeppa også...
I tillegg er veslemann i huset ekstremt mammadalt for tiden, blir sprøøøø. Vil BARE ha meg, og jeg er så sliten! Tenk at det bare skal bli enda mer slitsomt, at det skal være sånn i 7 måneder til, og så har man en kid til! Blir ikke mindre sliten da! Herregud, jeg har litt noia jeg nå as.... Vel, godt å ha denne tråden og øse litt ut. Er nok litt graviddeppa også...