Syte-klage tråd

Nei, i dag har jeg en kjip dag. Bare trøtt, sovner nesten på jobb. Så slo det meg plutselig i trynet at jeg ikke fikk den jobben jeg var på to intervjuer for. Og fikk ikke intervju i det hele tatt på en annen jobb jeg veldig gjerne ville ha. Og en tredje stilling ble plutselig bare trukket. Jeg bare føler at ingen vil ha meg. Jeg har brukt ti år av livet mitt på høyeste utdannelsen det går an å få, men får ikke jobb. Det er ikke no kult...
I tillegg er veslemann i huset ekstremt mammadalt for tiden, blir sprøøøø. Vil BARE ha meg, og jeg er så sliten! Tenk at det bare skal bli enda mer slitsomt, at det skal være sånn i 7 måneder til, og så har man en kid til! Blir ikke mindre sliten da! Herregud, jeg har litt noia jeg nå as.... Vel, godt å ha denne tråden og øse litt ut. Er nok litt graviddeppa også...

jeg har hodepine fra en annen verden og verk i livmortappen. og da blir man som vanlig stressa og redd for at noe er galt.. baaah

Forbanna drittkvalme!
Spyr ikke noe særlig for tiden men føler meg helt totalt handlingslammet og orker ikke bevege meg.
Hadde så håpt på en litt bedre dag siden vi skal på tul senere men ser dårlig ut...

Er så lei av å være kvalm nå. Skal heldigvis til legen i morgen så håper han har noe lurt å si:-). Er heldigvis ikke tilbake på jobb enda etter førstemann men nærmer seg med stormskritt.

Litt trist dag! Hadde termin Idag med baby'en jeg mistet risking i svangerskapet i mai! Ikke noe jeg har tenkt så mye på fram til nå, men tanken dukker opp innimellom og spesielt Idag.

Trøster meg med at jeg er heldig som er gravid igjen og at juli tross alt er en bedre tid å få baby enn rett før jul<3

Mannen har stått og slitt med en matrett jeg vanligvis elsker, med alt akkurat sånn jeg liker. Tror det var mest for min skyld, jeg har ikke fått i meg så mye i det siste.

Men jeg ble dritkvalm av lukta og spiste ikke en bit :( bare flyktet fordi hele overetasjen stinker mat, inkludert soverommet!

Har lagt meg på et rom i underetasjen nå ... føler meg så utakknemlig, stakkars snille ham!

Last edited:
Må bare syte litt før jeg tar meg sammen.. vet det blir slitsomt på jobb i morgen, med høyaktivitet før jul og en del sykdom blant kollegaene.

Jeg sutrer over hvor trøtt jeg er og udugelig kone i dag :(

Hater å se at vekten har økt enda mer :(
Jeg kommer til å slite max med den denne gang kjenner jeg..
Brukte januar til okt i år på å gå ned 20 kg, og nå har jeg gått opp 4 igjen :(
Dette er svært lite moro å ikke kunne nyte akkurat det :(

Hater meg selv for at jeg ikke har vært så flink til å ta folat i det siste. Gravidhjernen i sammen med kvalme og oppkast har gjort at det går i glemmeboka. Nå er jeg jo livredd for at noe er galt.

Vært dårlih i 5 uker. Kvalme og ekstremt slapp. Følte meg bedre i 2 min så skal jeg selvfølgelig få no influensa greier. Potte tett og feber. Hurra! Passer jo så bra i siste innspurt til jula. Sutre sutre

Vært dårlih i 5 uker. Kvalme og ekstremt slapp. Følte meg bedre i 2 min så skal jeg selvfølgelig få no influensa greier. Potte tett og feber. Hurra! Passer jo så bra i siste innspurt til jula. Sutre sutre
Det har skjedd her å. Akkurat nå som kvalmen dempet seg så fikk jeg halsbetennelse og syyyykt slapp!! Er helt slått ut....

Hater meg selv for at jeg ikke har vært så flink til å ta folat i det siste. Gravidhjernen i sammen med kvalme og oppkast har gjort at det går i glemmeboka. Nå er jeg jo livredd for at noe er galt.
Sikker på at det skal gå bra. Jeg har også ikke tatt hver dag pga kvalmen. Men du har tatt noen så er jo det bra

Er så syyykt lei av den elendige formen!

Slitt meg gjennom arbeidsdagen, måtte styrte ut midt under en presentasjon da de to tørre knekkebrødene fra frokosten valgte å returne...
Skulle avspasert fra i morgen, men ligger milevis bak med jobb. Dessverre må ting være ferdig innen nyttår:-(

Huset er bomba, mannen bortreist på jobb og jeg er såvidt startet med julegaver!!!

Har egentlig bare lyst å utsette julen til februar - da MÅ jo formen være bedre:-)

Snart 12 uker, håper virkelig dette snur snart:-(

Vært våken halve natta, livredd for å forsove meg. Tidligvakt på jobb!

Vært våken halve natta, livredd for å forsove meg. Tidligvakt på jobb!
Jeg og! Er så sjelden jeg åpner kiosken lenger (kl seks..) at når jeg skal det så sover jeg utrolig dårlig. Det hjalp lite å drømme at jeg kom en time for seint, og at det var totalt kaos på bakrommet.

Back
Topp