Synptomer

En tråd i 'Mars 2016' startet av Lillingen, 21 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minnie_mus Gift med forumet Septemberhjertene 2018

Ingen symptomer så jeg må av og til ta en test for å minne meg selv på at jeg er gravid :p:confused:

2. Rosa89 Rosa89

Eg er veldig trøtt nå, og merker at brystene er ganske ømme.Men ellers ingen symptomer enda

• Liker Liker x 1
  3. Lillingen Flørter med forumet

Bare trøtt og tisser litt ofte

4. Oleandra87 Glad i forumet

Kvalm, oppblåst, trøtt, humørsvinga! :p

5. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Samme som meg det

6. Karatekids Glad i forumet VIP

Hodepinen meldte sin ankomst i går og den har ikke gitt seg enda. Har rastløse ben og litt sure oppstøt! Men er like fornøyde med alle :)

7. Arielda Flørter med forumet

Jeg er så støl i magen! Også sprenger det i boobsa av og til :p Ellers nada :)

8. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Er det noen her inne som har opplevd litt løs mage? Fått det først det litt i kveld, ikke hatt det før, og husker ikke med de andre om jeg har hatt det

9. Karatekids Glad i forumet VIP

Jeg har hatt det de siste dagene, ble litt småbekymret..trodde man fikk hard mage jeg :p

10. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Åååå nå kjente jeg at jeg ble litt lettet når jeg leste at du også har vært det, for ble litt beskymret i dag :)

11. Lillingen Flørter med forumet

Bytter veldig :p

12. tittenmeg Flørter med forumet

Jeg har mye strekk i magen og i lysken. Våkner når jeg snur meg i sengen av "smerte" i lysken. Er ellers litt småkvalm til tider, og hatt litt brekninger. Er ikke spesielt trøtt. Har også hatt litt ømme pupper. Det hadde jeg ikke i det hele tatt forrige svangerskap, da merket jeg ikke at de vokste i det hele tatt før melken kom. Sexlysten er også her ikke tilstedeværende

13. Mammatil2iapril Andre møte med forumet

Noen som opplever at murringene blir hverre hvis tarmen er full? Våknet i natt med skikkelig kraftige "mensmerter". Gikk på do. Var kjempe vondt å prøve å ta i men etter jeg var ferdig og det hadde gått en stund så ga de seg heldigvis. Har kjent litt på sette tidligere også

14. 40 år Flørter med forumet

Konstant vondt i korsryggen, kramper i mageregionen og litt hovudverk..

15. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Er det noen som har begynt å få vondt i bekkenet?

16. Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016

Kvalm, forstoppet og en smule irritabel

17. veienerlang Elsker forumet

Trøtt hele dagen, men går på støttebehandling, så kan være derfor å. Tidvis murringer i magen å stikkinger i rygg/bekken. Krysser fingran førr lettere svangerskap nu enn sist.

18. Jade<3 Forelsket i forumet

Trøtt, kvalmebølger og ømme bryster .

19. Arielda Flørter med forumet

Nå verker puppene her. Det kom idag. Også stikker det til hvis jeg reiser meg fort, men det er vel ganske normalt?

20. SolaChristine☀️ Andre møte med forumet

Ekstremt trøtt, uggen og kvalme som kommer og går. Tåler ikke sterke lukter, og ømme bryster

Del denne siden