Synptomer

Sinnsykt trøtt og etter en time veldig våken og trøtt igjen etter en time. En del murringer og vond korsrygg! Banan smakte råttent her om dagen og bensin lukta overveldende bensin! ;-)
 
Her er jeg veeeeeldig trøtt hele tiden, våkner tidlig, men kunne ha sovet flere ganger i løpet av dagen. Er småkvalm, kan ikke drikke brus f.eks, da blir jeg kvalm. Å så har jeg murringer i magen.
 
Jeg brekker meg mye men har ikke kastet påå enda. VELDIG glad or det. Forrige sk hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og spydde hver dag i 8 mnd :p
Nå er jeg veldig trøtt, brekker meg av å tenke på ekle ting, av ekle lukter eller syn haha. Fornøyd så langt. OG oppblåst i magen! herregud ser ut som det er en baby der inne ja.
 
Er konstant småkvalm.. Føler meg helt ubrukelig.. Ikke kvalm nok til å bli liggende, men ikke oppegående nok til å fungere som et menneske... Hjelpes for noen lange mnd dette skal bli om dette ikke går over :sorry:
 
Är inte såå trött igentligen. Mår ganska bra , inget illamående. Dom symptomen jag har nu är att brösten är ömma och att det föregår massa i magen från det jag stiger upp till det att jag somnar :) sover dåligt också .
 
Masse masse murringer, superømme bryst, småkvalm og utrolig trøtt :)
 
Jeg blir helt satt ut av hvor trøtt man er altså. Sånn her var det ikke sist! Jeg blir aldri våken :p
 
Bare murringer, foreløpig. Skulle hatt mensen i går, så det er vel litt tidlig å få noe særlig symptomer ennå. :)
 
Kjenner nesten ingenting enda, så vanskelig å tro på det siden begge tidligere graviditeter slo ut med kvalme, dårlig matlyst og vonde pupper med en gang. Har litt stikninger i magen, og vondt i ryggen, men kan vere naturlig etter en del bøying og vondt i keisersnittsår.
 
I tillegg til å være dødstrett har jeg nå begynt å fryse noe besatt. Sol og varmt ute, men jeg sitter med strikkejakke på på jobb. Fikk noen spørsmål... :p
 
Har ekstremt matlyst. Fra morgen t.o.m. ettermiddag. Og ellers menslignende smerter. De kommer og går. Noen ganger er de borte når jeg sitter men skal jeg reise meg får jeg kjempe vondt og sette meg igjen for så å reise meg sakte. Liksom at det strekker inni der. Og litt ømme bryst. Og temmelig oppblåst
 
Last edited:
Klart å dra på meg en sinnsyk forkjølelse! Ligger rett ut med med nysing, halsvondt, svimmel, vondt i øra og sinnsykt trøtt! Jobber selvfølgelig masse nattevakt denne uka pga sykemeldinger og ferieavvikling. Sovet nesten hele dagen i dag :-/ vil bli frisk!!
 
Jeg er så kvalm og uggen...:grumpy: Puppene er kjempeøm og hoven.. Og så er jeg i tillegg blitt skikkelig lett irritert i det siste! Stakkers samboeren får jo gjennomgå for hver minste ting... :banghead:
 
Småkvalm innimellom og har mensenlignende smerter. Føles nesten ut som det er mensen som er på vei, men vet jo selv at det ikkje stemmer :p hehe
 
Jeg er syyyykt trøtt hele tiden, har ikke vært mer enn det, og litt murringer, men i går kom de litt ømme puppene mine. Så godt tegn at det kommer litt mere, men håper ikke kvalmen kommer. Den har enda ikke meldt sin ankomst.
 
Back
Topp