Synptomer

4+4 i dag

Trøtt, murringer, svetter med en gang jeg er oppe og står/går, kvalmebyger, mindre lyst på kaffe, ømme pupper, tørst, går ofte på do (det gjør jeg ellers også men nå er det enda oftere :p)

...holdt på å glemme å ta med at jeg er veldig hormonell :oops:
 
Eg kasta opp fortsatt + ømme pupper, meeen eg har hatt i to veke slimete brun utflod og de bekymra meg veldig:/
 
6 + 1

Hadde skikkelig øreverk i går og natt, men i dag er jeg sulten hele tida og promper en del! Går unna på grønnsaker og farris! ImageUploadedByBV Forum1436811359.311314.jpg

Nåmnåmnåm...
 
Kjenner trøttheten kommer sigende nå, 6+2. Blir veldig kvalm når jeg er sulten, og da får jeg ikke i meg noe mat. Må passe på å spise annenhver time for å holde det i sjakk.
 
Jeg er idag 6+3. Veldig ømme pupper, ekstrem luktesans, lukter hver minste lille sak. Noe som gjør meg lett kvalm. Jeg tisser heldigvis ikke mer enn vanlig og er ikke mer trøtt. Jeg bruker en del tabletter og vitaminer, og brekker meg lett når de skal taes
 
Tok en liten tur på kjøpesenteret, kom akkurat hjem, føles som om jeg har løpt maraton! Er virkelig helt utslitt...
 
Back
Topp