Synptomer

Ingen symptomer så jeg må av og til ta en test for å minne meg selv på at jeg er gravid :p:confused:
 
Bare trøtt og tisser litt ofte
 
Hodepinen meldte sin ankomst i går og den har ikke gitt seg enda. Har rastløse ben og litt sure oppstøt! Men er like fornøyde med alle :)
 
Er det noen her inne som har opplevd litt løs mage? Fått det først det litt i kveld, ikke hatt det før, og husker ikke med de andre om jeg har hatt det
 
Er det noen her inne som har opplevd litt løs mage? Fått det først det litt i kveld, ikke hatt det før, og husker ikke med de andre om jeg har hatt det
Jeg har hatt det de siste dagene, ble litt småbekymret..trodde man fikk hard mage jeg :p
 
Jeg har mye strekk i magen og i lysken. Våkner når jeg snur meg i sengen av "smerte" i lysken. Er ellers litt småkvalm til tider, og hatt litt brekninger. Er ikke spesielt trøtt. Har også hatt litt ømme pupper. Det hadde jeg ikke i det hele tatt forrige svangerskap, da merket jeg ikke at de vokste i det hele tatt før melken kom. Sexlysten er også her ikke tilstedeværende
 
Noen som opplever at murringene blir hverre hvis tarmen er full? Våknet i natt med skikkelig kraftige "mensmerter". Gikk på do. Var kjempe vondt å prøve å ta i men etter jeg var ferdig og det hadde gått en stund så ga de seg heldigvis. Har kjent litt på sette tidligere også
 
Kvalm, forstoppet og en smule irritabel
 
Trøtt hele dagen, men går på støttebehandling, så kan være derfor å. Tidvis murringer i magen å stikkinger i rygg/bekken. Krysser fingran førr lettere svangerskap nu enn sist.
 
Trøtt, kvalmebølger og ømme bryster .
 
Nå verker puppene her. Det kom idag. Også stikker det til hvis jeg reiser meg fort, men det er vel ganske normalt?
 
Back
Topp