Symptomtråd.

Men jeg jubler for at jeg ENDELIG har fått ømme pupper! Kjente det ikke før BH’en ble tatt av! :smug:
 
Nå er alle symptomer på plass her !
Sinnsykt kvalme, spesielt på ettermiddagen! Da kaster jeg alltid opp noen ganger.
Utrolig trøtt! Kan sove hele dagen
Sulten som aldri før
Så ømme pupper at jeg ikke klarer ha på BH
Drømmer helt syke drømmer
Kjenner det litt i bekkenet
Murringer som kommer og går
Masse utflod :grumpy:
Halsbrann
Humørsvingninger
Så oppblåst at jeg ser 6 mnder gravid ut

Kvisene begynner å avta da heldigvis !
 
Blæ! Dårlig dag i dag. Hodepine, svimmelhet og kvalme :depressed: Første gang jeg er borte fra jobb pga svangerskapsplager, redd for at det ikke er siste...
 
Nå er alle symptomer på plass her !
Sinnsykt kvalme, spesielt på ettermiddagen! Da kaster jeg alltid opp noen ganger.
Utrolig trøtt! Kan sove hele dagen
Sulten som aldri før
Så ømme pupper at jeg ikke klarer ha på BH
Drømmer helt syke drømmer
Kjenner det litt i bekkenet
Murringer som kommer og går
Masse utflod :grumpy:
Halsbrann
Humørsvingninger
Så oppblåst at jeg ser 6 mnder gravid ut

Kvisene begynner å avta da heldigvis !
Hvor langt har du kommet? :happy:
 
Kviser, utflod og ømme pupper.
Selvfølgelig trøtt og sliten i tillegg.
 
Trøtt, sliten hodepine, svimmel, vondt i ryggen, ømme bryster, kviser...gleder meg til den såkalte gløden kommer! :happy:
 
Her er puppene såpass vonde/ømme nå at jeg ikke kan sove på magen lenger, det murrer konstant og jeg er kjempetrøtt. Får noen bølger av uggenhet (hvis det er et ord?!) innimellom og er støl i korsryggen. Konstant tørst og småsulten. Masse synlige blodårer, spesielt på puppene og huden er blitt kjempefin. Gløder faktisk litt føler jeg.

Det jeg har reagert mest på de siste dagene er pulsen min er blitt så utrolig sterk. Aldri kjent den så kraftig før på håndleddet f.eks. Noen som har merket det samme?
 
Superømme pupper, tretthet, moderat kvalme, sterkere negler, litt mer kviser enn vanlig, oppblåst.

6+3 ca.
 
Er 6+3 og har har hatt en del symptomer helt fra starten av, slik som oppblåst mage, stikkinger/murringer i magen, trøtthet, hodepine, migrene og svimmelhet. Men for noen dager siden forsvant alle symptomer og jeg føler meg "helt vanlig" og som før jeg ble gravid. Har søkt litt på nett, og har skjønt at det er vanlig med symptomfrie perioder. Men blir jo likevel litt småbekymret.
 
Er 6+3 og har har hatt en del symptomer helt fra starten av, slik som oppblåst mage, stikkinger/murringer i magen, trøtthet, hodepine, migrene og svimmelhet. Men for noen dager siden forsvant alle symptomer og jeg føler meg "helt vanlig" og som før jeg ble gravid. Har søkt litt på nett, og har skjønt at det er vanlig med symptomfrie perioder. Men blir jo likevel litt småbekymret.
Jeg har det akkurat likedan! 7+1 i dag, og har følt meg "helt vanlig" siden onsdag. Det er litt skummelt, men jeg prøver å høre på mannen min som sier at det er jo lov å ha gode dager også.
 
4+5. Sovet dårlig i natt, la meg 23, sovnet 00 og våknet klokken 04, er helt utslitt. At det går ann.
Kjenner pulsen min nedentil uten å prøve.
 
Litt ømme pupper, såre nipler, stikker litt i livmora, utrolig sulten hele tiden, men ingen matlyst, oppblåst, fryser mye og er veldig trøtt! Er 5+6 i dag.
 
Back
Topp