Symtomer

Mener jeg også har lest det en plass. Blir litt redd for å miste i SA igjen, men føler ikke det enda
Ja, er det jeg er redd for og. Men føler at symptomene kommer mer og mer. Så må bare roe meg ned. Høyere hvilepuls er mitt første tegn på at jeg er gravid. Nå er den bare et par slag over normalen.
 
Da tenker jeg det er over her igjenn.. fikk vonde murringer og litt spotting her i dag.. svimmel og kvalm,men ikke på en god måte liksom..akkurat som de andre gangene da det stopper opp.. skal ta ny HCG i morgen,og har en time hos jordmor på tirsdag..mest for samtale pga historien min.. føler meg helt tom nå! Tatt paracet og ligger på sofaen nå..må bare bite tenna sammen og komme meg gjennom dagen med ungene... er så typisk at mannen er på jobb da noe skjer..
 
Da tenker jeg det er over her igjenn.. fikk vonde murringer og litt spotting her i dag.. svimmel og kvalm,men ikke på en god måte liksom..akkurat som de andre gangene da det stopper opp.. skal ta ny HCG i morgen,og har en time hos jordmor på tirsdag..mest for samtale pga historien min.. føler meg helt tom nå! Tatt paracet og ligger på sofaen nå..må bare bite tenna sammen og komme meg gjennom dagen med ungene... er så typisk at mannen er på jobb da noe skjer..
Uff føler med deg ❤️ Må også prøve å late som ingenting pga barn
 
Da tenker jeg det er over her igjenn.. fikk vonde murringer og litt spotting her i dag.. svimmel og kvalm,men ikke på en god måte liksom..akkurat som de andre gangene da det stopper opp.. skal ta ny HCG i morgen,og har en time hos jordmor på tirsdag..mest for samtale pga historien min.. føler meg helt tom nå! Tatt paracet og ligger på sofaen nå..må bare bite tenna sammen og komme meg gjennom dagen med ungene... er så typisk at mannen er på jobb da noe skjer..
Uff, håper alt er bra med deg og spira :Heartred
 
Da tenker jeg det er over her igjenn.. fikk vonde murringer og litt spotting her i dag.. svimmel og kvalm,men ikke på en god måte liksom..akkurat som de andre gangene da det stopper opp.. skal ta ny HCG i morgen,og har en time hos jordmor på tirsdag..mest for samtale pga historien min.. føler meg helt tom nå! Tatt paracet og ligger på sofaen nå..må bare bite tenna sammen og komme meg gjennom dagen med ungene... er så typisk at mannen er på jobb da noe skjer..
Krysser fingrene for at alt er bra :Heartred
 
Fler enn meg som er andpusten? Jeg har astma og kraftig pollenallergi så pusten er ikke på topp fra før. Kan bli spennende å se hvordan pusten er i uke 40 når det er sånn her i uke 8:dance018
 
Jeg er bare 6+2 men husker at med mine to første at jeg var kvalm og spydde konstant fra nå. Mens med tredje nå så kommer kvalmen plutselig og så blir det bedre, så kommer den igjen... men er konstant uggen, svimmel og veldig andpusten. Føler meg skikkelig utrent der jeg går og hiver etter pusten. ☺️
 
Blir jo ikke klok...vert skikkelig kvalm i natt,og er det enda.. febersykt barn og lite søvn.. må få ta en ny HCG i dag,har jordmorsamtale i morgen,da cil vi ha svar på prøven.. virker som formen på minstemann kommer seg,så får bare ta han med evt... går jo fort å ta blodprøve..
 
Huff, jeg blir så bekymret. Hadde en dag med oppkast og sterk hodepine, men dette tror jeg har sammenfatning med migrenen min. Utover dette har jeg kun såre bryster og litt frysen på kvelden. Er i uke 8+2. Ingen kvalme, spiser normalt og føler meg egentlig helt som vanlig. Var på tidlig UL i uke 6+5 hvor alt var fint og vi fikk se et lite hjerte.
Føler det er så unormalt å ikke merke noe som helst… :rolleyes:
 
Huff, jeg blir så bekymret. Hadde en dag med oppkast og sterk hodepine, men dette tror jeg har sammenfatning med migrenen min. Utover dette har jeg kun såre bryster og litt frysen på kvelden. Er i uke 8+2. Ingen kvalme, spiser normalt og føler meg egentlig helt som vanlig. Var på tidlig UL i uke 6+5 hvor alt var fint og vi fikk se et lite hjerte.
Føler det er så unormalt å ikke merke noe som helst… :rolleyes:
Det er ikke unormalt. Jeg blir også nervøs når jeg ikke kjenner noe, men det er ikke alle som har masse symptomer. De uten særlige symptomer skriver jo ikke om det. Vi med milde symptomer må minne oss selv på det.

Jeg er ikke så fyllesyk lenger, men er JÆVLIG kvisete. Gøy.
 
Last edited:
Det er ikke unormalt. Jeg blir også nervøs når jeg ikke kjenner noe, men det er ikke alle som har masse symptomer. De uten særlige symptomer skriver jo ikke om det. Vi med milde symptomer må minne sos selv på det.

Jeg er ikke så fyllesyk lenger, men er JÆVLIG kvisete. Gøy.
Takk, det hjalp!:love022 Kviser har jeg nok av, men kun på brystet. Jeg har tidligere hatt to runder med ISO så er storfornøyd med å slippe unna at hele ansiktet er dekket
 
Huff, jeg blir så bekymret. Hadde en dag med oppkast og sterk hodepine, men dette tror jeg har sammenfatning med migrenen min. Utover dette har jeg kun såre bryster og litt frysen på kvelden. Er i uke 8+2. Ingen kvalme, spiser normalt og føler meg egentlig helt som vanlig. Var på tidlig UL i uke 6+5 hvor alt var fint og vi fikk se et lite hjerte.
Føler det er så unormalt å ikke merke noe som helst… :rolleyes:
Jeg er en av de som hadde et nærmest symptomfritt svangerskap sist, var kjempeurolig og følte det var et dårlig tegn. Nå skulle jeg gjort mye for å gjenoppleve det svangerskapet, denne gangen er jeg SÅ dårlig og orker virkelig ingenting. Ingen/lite symptomer er vel omtrent like vanlig som masse symptomer, men som andre sier så er det sistnevnte katergori som skriver mest.
 
Jaha, skal jeg få halsbrann allerede 8+6 denne gangen. GØY. Skal holde ut lengst mulig uten medisin i hvert fall, men Nexiumen skriker etter meg. :p
 
Back
Topp