Symptomtråden

I dag ser magen altså SÅ stor ut! Og føles som jeg er 6+ måneder på vei. Ellers har jeg en slags «tyngdefølelse» nederst i magen, og kjenner av og på at noe «skjer» inni der. Er 4+1 i dag.
 
Så godt å høre at du også beskriver den tyngdefølelsen. :Heartpink Kan ikke huske at jeg har hatt den i tidligere svangerskap. Er jo nesten som nedpress som man kan kjenne rett før fødsel ;) Har enormt med murringer nå også. Rart at det kan føles så likt som mensenmurringer.:whacky011
 
Føler jeg har en helt crazy ride med symptomer allerede :hilarious: på eftan blir jeg stuptrøtt, og ømme pupper,og ulvehunger på morgen og kveld, og skikkkkkkkeeeeelliiiiig humørsvingninger. Og ligamentsmerter:shy::hilarious:
 
Så godt å høre at du også beskriver den tyngdefølelsen. :Heartpink Kan ikke huske at jeg har hatt den i tidligere svangerskap. Er jo nesten som nedpress som man kan kjenne rett før fødsel ;) Har enormt med murringer nå også. Rart at det kan føles så likt som mensenmurringer.:whacky011
Ikke jeg heller, rart, føles som det er en stor baby der inne allerede. Det sies jo at hvert svangerskap er forskjellig, det tror jeg på nå! Det er så annerledes denne gangen sånn generelt.
 
Har hatt hodepine siden i formiddag, tok Paracet men hjalp ikke så mye. Også ble det take-away pizza til middag:p
 
Foreløpig ikke så kraftige symptomer som de tidligere svangerskapene. Har litt ligamentsmerter og murringer i ny og ne, også fryyyser jeg sånn:bag: Merker også litt i bekkenet allerede, har hatt bekkenløsning med de to forrige, så det blir vel det samme nå tenker jeg.
Krysser fingrene for at ikke kvalmen melder seg:hilarious:
 
Her har jeg type mensenklyp i siden, spesielt h. side. Murrer til og fra. Ømme bryster, og småuggen på kvelden. Håper bare spira holder seg iom jeg har blødd litt allerede. Bare spor i dag..
 
Brakk meg i dag da jeg skulle bytte på bleiesøpla :hilarious: Vet ikke om det er et symptom da bleiesøpla ikke akkurat lukter veldig godt, men pleier ikke å brekke meg av den. Er veldig tidlig å lete etter symptomer for min del da. Ved forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7-8, og det var det første jeg egentlig merket til at jeg var gravid (med unntak av uteblivende mens)
 
Her trur eg bekkensmertene har begynt så smått i dag. Ute på sykkeltur så begynte eg å kjenne stikkende strålende smerte i det er trur er eine iliosakralleddet (i eine rumpeballen på ein måte:rolleyes:) og har utover kvelden kjent det litt på andre sida også. Heldigvis ikkje konstant, men bare stikk innimellom. Sist svangerskap begynte smertene rundt uke 9 trur eg, hadde håpa sånn at eg skulle slippe denne gangen! :crybaby2
 
Oppdaget litt blod i toalettskåla når jeg var på do plutselig. Men fikk ikke noe blod på papiret når jeg tørket meg :dead: Hatt litt vondt i magen før det, men gav seg. Blir stressa av sånt! Har to friske og fine barn med normale svangerskap bak meg, så kunne ikke sett for meg å evt miste, selv om jeg vet at det alltid er en mulighet:bag: Vet det kan være normalt med litt blod, men fortsatt skremmende.Mange som har opplevd lignende?
 
Oppdaget litt blod i toalettskåla når jeg var på do plutselig. Men fikk ikke noe blod på papiret når jeg tørket meg :dead: Hatt litt vondt i magen før det, men gav seg. Blir stressa av sånt! Har to friske og fine barn med normale svangerskap bak meg, så kunne ikke sett for meg å evt miste, selv om jeg vet at det alltid er en mulighet:bag: Vet det kan være normalt med litt blod, men fortsatt skremmende.Mange som har opplevd lignende?
Jeg blødde litt ca 14 DPO forrige svangerskap, var ingenting galt :Heartpink
 
Hatt ømme pupper siden noen dager etter el, skikkelig humørsvigninger. Har ikke mye matlyst og kvalm av og til. Det har murret mye i nederst i magen mest på v. Side men litt på h.side. tisser ofte og har syke drømmer om natta. Ellers er jeg trett å sliten hele dagen :facepalm:
 
Dukker stadig opp en sånn vond smak og ekkel fornemmelse i munnen som jeg brekker meg av:hungover: Er ikke kvalm, men det er så ekkelt det, redd for å plutselig brekke meg masse på jobb:whacky011
 
Vært uvanlig trøtt i tre dager nå, sovnet på sofaen med ungene og måttet ta ettermiddagslur. I kveld fikk jeg positiv test, så da fikk jeg forklaringen på det :Heartred
 
Våknet med hodepine idag som ikke gikk vekk med paracet. Ble akutt kvalm og kastet opp på jobb. Kvalmen gikk over, men var uggen og hadde hodepine resten av arbeidsdagen. Kom hjem og tok 3 (:smiley-ashamed008) positive tester. Kjenner svake mensmurringer og har hatt ømme brystvorter en stund. Er 5+1 idag:D
 
Noen andre son har vondt i beina? Jeg har ibdag hatt en del vondt fra hoftene og ned, i musklene mine liksom… aldri opplevd dette før. Er på begge sider.. :p
 
Våknet med hodepine idag som ikke gikk vekk med paracet. Ble akutt kvalm og kastet opp på jobb. Kvalmen gikk over, men var uggen og hadde hodepine resten av arbeidsdagen. Kom hjem og tok 3 :)smiley-ashamed008) positive tester. Kjenner svake mensmurringer og har hatt ømme brystvorter en stund. Er 5+1 idag:D
Gratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?
 
Back
Topp