Symptomtråden

Slitsomt :depressed: Om du tar Xonvea vil jeg anbefale deg å ta de fast! Døsigheten går over og de funker best ved daglig bruk, ikke sporadisk. Jeg merker ingenting til de nå, tar 4stk daglig

Den jeg har tatt fast.. så jeg skal ikke roe ned dosen igjen for noe :yuck: Morgen dosen jeg skippet..Gjør ikke det igjen!

Den jeg har tatt fast.. så jeg skal ikke roe ned dosen igjen for noe :yuck: Morgen dosen jeg skippet..Gjør ikke det igjen!
Jeg fikk anbefalt av legen å ta dosen før jeg legger meg for kvelden. Da gjør det ikke noe om man blir trøtt :happy: .. måtte ta en høyere dose på kvelden kontra morningen men det var absolutt verdt de penga

Jeg har fått Xoneva men er blitt så slapp og trøtt at jeg lurer på om det er verdt det. Sover til 11-12 og er groggy helt til kl 14. Jeg tar kun to tabletter på kvelden foreløpig. Er fortsatt uggen, men merker at den tar brodden av de værste kvalmebølgene som er deilig. Er usikker om jeg skal fortsette med dem eller ikke da jeg ønsker å være mer aktiv enn jeg er nå..

7+0

Oppblåst, fiser mye, veldig andpusten, kvalm, store ømme gravid-pupper, litt murringer, kviser, uggen, pluttselig veldig trøtt.
OG jeg har begynt å like kaffe?? Pleier å ha en latte med sirup hver dag, men liker ikke svart kaffe. I helgen har jeg drukket svart kaffe og syntes det smakte godt :hilarious:
Kiwi smakte absolutt ikke godt i dag :depressed:

7+0

Oppblåst, fiser mye, veldig andpusten, kvalm, store ømme gravid-pupper, litt murringer, kviser, uggen, pluttselig veldig trøtt.
OG jeg har begynt å like kaffe?? Pleier å ha en latte med sirup hver dag, men liker ikke svart kaffe. I helgen har jeg drukket svart kaffe og syntes det smakte godt :hilarious:
Kiwi smakte absolutt ikke godt i dag :depressed:
Hahaha, det er så rart hva kroppen craver plutselig. I dag har jeg hatt noe VILT lyst på kroneis med nonstop, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Det har jeg ikke spist på flere år :woot:

Flere som har blitt kronisk dårlige i magen? Må løpe på do hver dag... :o Føler litt det er istedet for å spy :P For jeg blir kvalm hvis jeg spiser

Hahaha, det er så rart hva kroppen craver plutselig. I dag har jeg hatt noe VILT lyst på kroneis med nonstop, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Det har jeg ikke spist på flere år :woot:
Veldig rart! Har smakt svart kaffe mange ganger men synes ikke det smaker godt. I helgen skulle jeg tvinge ned én kopp for å få fart på magen (leste at det kunne hjelpe) og skjønte ingenting når det plutselig smakte godt :hilarious:
Håper du fikk deg noen kroneis med nonstop? :hilarious: har hørt at noen får cravings på ting de aldri har smakt før og plutselig MÅ de ha det :hilarious:

Veldig rart! Har smakt svart kaffe mange ganger men synes ikke det smaker godt. I helgen skulle jeg tvinge ned én kopp for å få fart på magen (leste at det kunne hjelpe) og skjønte ingenting når det plutselig smakte godt :hilarious:
Håper du fikk deg noen kroneis med nonstop? :hilarious: har hørt at noen får cravings på ting de aldri har smakt før og plutselig MÅ de ha det :hilarious:
Mannen kom hjem med boks-is med nonstop. Ble litt skuffa, men takket lell :angelic: De cravingsa er så morsomme, men sort kaffe det klarer jeg ikke forstå at du får cravings på, det er jo så bittert :laughing002

Mannen kom hjem med boks-is med nonstop. Ble litt skuffa, men takket lell :angelic: De cravingsa er så morsomme, men sort kaffe det klarer jeg ikke forstå at du får cravings på, det er jo så bittert :laughing002
Snill han var :woot: haha nei, ikke kan jeg drikke mye av det heller :hilarious: jeg skal holde meg til én kaffelatte pr dag fortsatt :laughing002

I dag er jeg sååå trøtt :dead: føler meg uggen, ekkel og kvalm, har ligget å duppet i 1 time og føler meg helt utslått. Hvordan overleve denne dagen??

Har et enormt temperament, små kvqlm av og på, oppblåst og forstoppelse hele tiden. Magen går ikke an å skjule og stup trøtt hele tiden.

Mitt sterkeste symptom tror jeg må være de ville drømmene mine :hilarious: Jeg gjør alt mulig rart om nettene i drømmene mine og våkner med helt sinnsyk fortellinger til mannen :angelic::hilarious::wacky:
Det er så sprøtt hvordan det endrer seg fra gang til gang. Jeg hadde det slik sist og våknet med de rareste drømmene.. nå har jeg ingen slike

Back
Topp