SlitsomtOm du tar Xonvea vil jeg anbefale deg å ta de fast! Døsigheten går over og de funker best ved daglig bruk, ikke sporadisk. Jeg merker ingenting til de nå, tar 4stk daglig
Den jeg har tatt fast.. så jeg skal ikke roe ned dosen igjen for noe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SlitsomtOm du tar Xonvea vil jeg anbefale deg å ta de fast! Døsigheten går over og de funker best ved daglig bruk, ikke sporadisk. Jeg merker ingenting til de nå, tar 4stk daglig
Jeg fikk anbefalt av legen å ta dosen før jeg legger meg for kvelden. Da gjør det ikke noe om man blir trøttDen jeg har tatt fast.. så jeg skal ikke roe ned dosen igjen for noeMorgen dosen jeg skippet..Gjør ikke det igjen!
Hahaha, det er så rart hva kroppen craver plutselig. I dag har jeg hatt noe VILT lyst på kroneis med nonstop, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Det har jeg ikke spist på flere år7+0
Oppblåst, fiser mye, veldig andpusten, kvalm, store ømme gravid-pupper, litt murringer, kviser, uggen, pluttselig veldig trøtt.
OG jeg har begynt å like kaffe?? Pleier å ha en latte med sirup hver dag, men liker ikke svart kaffe. I helgen har jeg drukket svart kaffe og syntes det smakte godt
Kiwi smakte absolutt ikke godt i dag![]()
Veldig rart! Har smakt svart kaffe mange ganger men synes ikke det smaker godt. I helgen skulle jeg tvinge ned én kopp for å få fart på magen (leste at det kunne hjelpe) og skjønte ingenting når det plutselig smakte godtHahaha, det er så rart hva kroppen craver plutselig. I dag har jeg hatt noe VILT lyst på kroneis med nonstop, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Det har jeg ikke spist på flere år![]()
Mannen kom hjem med boks-is med nonstop. Ble litt skuffa, men takket lellVeldig rart! Har smakt svart kaffe mange ganger men synes ikke det smaker godt. I helgen skulle jeg tvinge ned én kopp for å få fart på magen (leste at det kunne hjelpe) og skjønte ingenting når det plutselig smakte godt
Håper du fikk deg noen kroneis med nonstop?har hørt at noen får cravings på ting de aldri har smakt før og plutselig MÅ de ha det
![]()
Snill han varMannen kom hjem med boks-is med nonstop. Ble litt skuffa, men takket lellDe cravingsa er så morsomme, men sort kaffe det klarer jeg ikke forstå at du får cravings på, det er jo så bittert
![]()
Jeg er lite kvalm sånn egentlig, men har diaré hver morgen og kun på morgenen, merkelig.Flere som har blitt kronisk dårlige i magen? Må løpe på do hver dag...Føler litt det er istedet for å spy
For jeg blir kvalm hvis jeg spiser
KUN morgen, ja... bortsett fra i gårJeg er lite kvalm sånn egentlig, men har diaré hver morgen og kun på morgenen, merkelig.
Lytt til kroppen og hvilI dag er jeg sååå trøttføler meg uggen, ekkel og kvalm, har ligget å duppet i 1 time og føler meg helt utslått. Hvordan overleve denne dagen??
Skulle så gjerneLytt til kroppen og hvilEller spis sjokolade
![]()
Føler med deg, har hatt en sånn dag selvI dag er jeg sååå trøttføler meg uggen, ekkel og kvalm, har ligget å duppet i 1 time og føler meg helt utslått. Hvordan overleve denne dagen??
Det er så sprøtt hvordan det endrer seg fra gang til gang. Jeg hadde det slik sist og våknet med de rareste drømmene.. nå har jeg ingen slikeMitt sterkeste symptom tror jeg må være de ville drømmene mineJeg gjør alt mulig rart om nettene i drømmene mine og våkner med helt sinnsyk fortellinger til mannen
![]()