Ja, akkurat sånn. Må kjenne på panna innimellomSer flere fryser, samme her. Er nesten sånn feberfølelse frysing![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, akkurat sånn. Må kjenne på panna innimellomSer flere fryser, samme her. Er nesten sånn feberfølelse frysing![]()
Jeg har også en del murringer nå, men jeg er mye kortere på vei enn deg. Mener å huske at jeg støtt og stadig hadde murringer gjennom hele svangerskapet med de 2 andreHer har det jeg antar er murringer plutselig kommet i dag. Noen «tak» her og der liksom, som slipper relativt fort igjen. Syntes bare det er litt ekkelt å begynne med det nå![]()
Heldigvis ultralyd i morgen, håper så inderlig alt er i orden…
Ja, virker som mange opplever dette fra tid til annen! Bare alltid litt ekkelt med ting som dukker opp ut av det blå, men fortstått at veldig mye er normalt i et svangerskap, og ikke så «unikt og uvanlig» som man kanskje trorJeg har også en del murringer nå, men jeg er mye kortere på vei enn deg. Mener å huske at jeg støtt og stadig hadde murringer gjennom hele svangerskapet med de 2 andre![]()
Hatt halsbrann siden dpo land jegNoen andre som har begynt å kjenne på halsbrann? Syns det her var lovlig tidlig![]()
Forstår det. Det er ekkelt med nye symptomer og ekkelt når noen forsvinner. Turbulent tid dette herJa, virker som mange opplever dette fra tid til annen! Bare alltid litt ekkelt med ting som dukker opp ut av det blå, men fortstått at veldig mye er normalt i et svangerskap, og ikke så «unikt og uvanlig» som man kanskje trorHåper bare det er lille som vokser, har kjent så lite av det, så sånn sett er det velkomment så lenge alt er ok
![]()
Ååå det kommer… det kommer.. jeg nyter så lenge. Husker fremdeles hvor (unnskyld meg) jævlig det var på slutten sist. Svettet og var varm og ukomfortabel KONSTANTDet er så rart med den frysinga. Jeg trodde vi skulle bli varme ?![]()
Kjenner meg igjen!! I februar , høygravid med nr 1 så var det 17 grader i stua og jeg gikk i t-skjorta , mannen gikk i ull. En dag hadde han fyrt i peisen og jeg var så sint at jeg skalv. TENK at han kunne gjøre noe så ondt mot meg, han måtte love at det aldri skulle skje igjen at han fyrte i peisen , det var da blitt 21 grader i stua og jeg var så varm at jeg holdt på å spyÅåå det kommer… det kommer.. jeg nyter så lenge. Husker fremdeles hvor (unnskyld meg) jævlig det var på slutten sist. Svettet og var varm og ukomfortabel KONSTANT![]()
HAHAHA, nå måtte jeg le. Ser det for megKjenner meg igjen!! I februar , høygravid med nr 1 så var det 17 grader i stua og jeg gikk i t-skjorta , mannen gikk i ull. En dag hadde han fyrt i peisen og jeg var så sint at jeg skalv. TENK at han kunne gjøre noe så ondt mot meg, han måtte love at det aldri skulle skje igjen at han fyrte i peisen , det var da blitt 21 grader i stua og jeg var så varm at jeg holdt på å spy![]()
Hahaha, de kan bare fryse, jeg synes ikke synd i demHAHAHA, nå måtte jeg le. Ser det for megMen kjenner meg igjen. Mannen frøys og frøys fordi jeg svettet som en gris
det ble aldri kaldt nok
Ja hodepine er et symptom. Kommer og går her hele tidenVonde pupper
Spyr av å skulle steke kylling kjøttdeig
Er hodepine et symptom?
Mye mindre sliten og mye mindre kvalm.. så det er litt skummelt
Er dog sliten og kvalm enda likevel![]()
Haha, nei du har forsåvidt rett i det!Hahaha, de kan bare fryse, jeg synes ikke synd i demJeg sender gode tanker til dem som er høygravide om sommeren, det høres pain ut!
Den er syk vond!Ja hodepine er et symptom. Kommer og går her hele tiden![]()
SlitsomtDen er syk vond!
I dag bare spyr jegTok ikke kvalmestillende siden vi skulle i bursdag, og jeg blir jo utslått av de.. nå får jeg ikke tatt kvelds dosen..spyr jo bare jeg drikker vann.. da blir medisinen med
Stakkars jenta mi vil jo ikke spise så mye når jeg spyr når jeg lager mat til henne.. hun trøster meg da stakkars lille![]()