Symptomtråden

Jeg føler symptomene har avtatt litt :bored: kan fremdeles kjenne kvalme innimellom, også er magen oppblåst og støl. Og puppene er veldig ømme og har vokst ut av bh. Men glemmer liksom at jeg er gravid..

Edit: 6+4

Last edited:
Her har det jeg antar er murringer plutselig kommet i dag. Noen «tak» her og der liksom, som slipper relativt fort igjen. Syntes bare det er litt ekkelt å begynne med det nå :nailbiting: :facepalm: Heldigvis ultralyd i morgen, håper så inderlig alt er i orden…

Her har det jeg antar er murringer plutselig kommet i dag. Noen «tak» her og der liksom, som slipper relativt fort igjen. Syntes bare det er litt ekkelt å begynne med det nå :nailbiting: :facepalm: Heldigvis ultralyd i morgen, håper så inderlig alt er i orden…
Jeg har også en del murringer nå, men jeg er mye kortere på vei enn deg. Mener å huske at jeg støtt og stadig hadde murringer gjennom hele svangerskapet med de 2 andre ❤️

Jeg har også en del murringer nå, men jeg er mye kortere på vei enn deg. Mener å huske at jeg støtt og stadig hadde murringer gjennom hele svangerskapet med de 2 andre ❤️
Ja, virker som mange opplever dette fra tid til annen! Bare alltid litt ekkelt med ting som dukker opp ut av det blå, men fortstått at veldig mye er normalt i et svangerskap, og ikke så «unikt og uvanlig» som man kanskje tror:facepalm: Håper bare det er lille som vokser, har kjent så lite av det, så sånn sett er det velkomment så lenge alt er ok :shy:

Noen andre som har begynt å kjenne på halsbrann? Syns det her var lovlig tidlig o_O
Hatt halsbrann siden dpo land jeg :blackeye: Er veldig plaga av det og måtte ha tabletter med førstemann. Får halsbrann av ingenting, kan få det av å drikke vann. Hjelper svært dårlig på den nyoppstartede kvalmen også... Prøver å tenke at alle symtomer er bra, men hadde klart meg uten også :hilarious:

Mine symptomer nå:
  1. Fryser, særlig hvis jeg rører på meg
  2. Influensafølelse...
  3. Kvalm nå og da
  4. Mer sulten
  5. Vondt i korsryggen, hjalp litt med skåldende varm varmepose på ryggen i går
  6. Fortsatt ømme bryster
  7. Var for lukter og smaker
  8. Ekstra trøtt, sovner fortsatt i bilen...
  9. Har hatt noen cravings. Lider meg gjennom det ;)

Ja, virker som mange opplever dette fra tid til annen! Bare alltid litt ekkelt med ting som dukker opp ut av det blå, men fortstått at veldig mye er normalt i et svangerskap, og ikke så «unikt og uvanlig» som man kanskje tror:facepalm: Håper bare det er lille som vokser, har kjent så lite av det, så sånn sett er det velkomment så lenge alt er ok :shy:
Forstår det. Det er ekkelt med nye symptomer og ekkelt når noen forsvinner. Turbulent tid dette her :hilarious:

Det er så rart med den frysinga. Jeg trodde vi skulle bli varme ? :bored:
Ååå det kommer… det kommer.. jeg nyter så lenge. Husker fremdeles hvor (unnskyld meg) jævlig det var på slutten sist. Svettet og var varm og ukomfortabel KONSTANT :laughing001

Akkurat nå føler jeg meg faktisk veldig bra! Kvalmen er så og si borte. Trigges av noen lukter eller bæsjebleier, eller om jeg er veldig sulten, men det kan jeg leve med. Er mye mindre sliten nå og, vet ikke om det har sammenheng med ei blanding av allergitabletter, jerntilskudd og bedre kosthold? Sykt vondt i halebenet da :bag: Ikke noe ømme pupper denne gangen, sikker fordi jeg nylig har ammet og blitt herdet og de ikke har følelse igjen :hilarious:

Ååå det kommer… det kommer.. jeg nyter så lenge. Husker fremdeles hvor (unnskyld meg) jævlig det var på slutten sist. Svettet og var varm og ukomfortabel KONSTANT :laughing001
Kjenner meg igjen!! I februar , høygravid med nr 1 så var det 17 grader i stua og jeg gikk i t-skjorta , mannen gikk i ull. En dag hadde han fyrt i peisen og jeg var så sint at jeg skalv. TENK at han kunne gjøre noe så ondt mot meg, han måtte love at det aldri skulle skje igjen at han fyrte i peisen , det var da blitt 21 grader i stua og jeg var så varm at jeg holdt på å spy :laughing002

Må tisse hele tiden, ømme pupper, kvalm hele dagen, vondt i bekkenet og brekker meg av alt som lukter.

Vonde pupper
Spyr av å skulle steke kylling kjøttdeig
Er hodepine et symptom?
Mye mindre sliten og mye mindre kvalm.. så det er litt skummelt :nailbiting:
Er dog sliten og kvalm enda likevel:facepalm:

Kjenner meg igjen!! I februar , høygravid med nr 1 så var det 17 grader i stua og jeg gikk i t-skjorta , mannen gikk i ull. En dag hadde han fyrt i peisen og jeg var så sint at jeg skalv. TENK at han kunne gjøre noe så ondt mot meg, han måtte love at det aldri skulle skje igjen at han fyrte i peisen , det var da blitt 21 grader i stua og jeg var så varm at jeg holdt på å spy :laughing002
HAHAHA, nå måtte jeg le. Ser det for meg :laughing001 Men kjenner meg igjen. Mannen frøys og frøys fordi jeg svettet som en gris :hilarious: det ble aldri kaldt nok

HAHAHA, nå måtte jeg le. Ser det for meg :laughing001 Men kjenner meg igjen. Mannen frøys og frøys fordi jeg svettet som en gris :hilarious: det ble aldri kaldt nok
Hahaha, de kan bare fryse, jeg synes ikke synd i dem :angelic: Jeg sender gode tanker til dem som er høygravide om sommeren, det høres pain ut!

Vonde pupper
Spyr av å skulle steke kylling kjøttdeig
Er hodepine et symptom?
Mye mindre sliten og mye mindre kvalm.. så det er litt skummelt :nailbiting:
Er dog sliten og kvalm enda likevel:facepalm:
Ja hodepine er et symptom. Kommer og går her hele tiden :hungover:

Hahaha, de kan bare fryse, jeg synes ikke synd i dem :angelic: Jeg sender gode tanker til dem som er høygravide om sommeren, det høres pain ut!
Haha, nei du har forsåvidt rett i det! :hilarious: Jeg fødte i slutten av august sist. Første del gikk fint, men på slutten er det mildt sagt jævlig

Ja hodepine er et symptom. Kommer og går her hele tiden :hungover:
Den er syk vond!
I dag bare spyr jeg :bag: Tok ikke kvalmestillende siden vi skulle i bursdag, og jeg blir jo utslått av de.. nå får jeg ikke tatt kvelds dosen..spyr jo bare jeg drikker vann.. da blir medisinen med:confused013
Stakkars jenta mi vil jo ikke spise så mye når jeg spyr når jeg lager mat til henne.. hun trøster meg da stakkars lille:Heartred

Den er syk vond!
I dag bare spyr jeg :bag: Tok ikke kvalmestillende siden vi skulle i bursdag, og jeg blir jo utslått av de.. nå får jeg ikke tatt kvelds dosen..spyr jo bare jeg drikker vann.. da blir medisinen med:confused013
Stakkars jenta mi vil jo ikke spise så mye når jeg spyr når jeg lager mat til henne.. hun trøster meg da stakkars lille:Heartred
Slitsomt :depressed: Om du tar Xonvea vil jeg anbefale deg å ta de fast! Døsigheten går over og de funker best ved daglig bruk, ikke sporadisk. Jeg merker ingenting til de nå, tar 4stk daglig

Back
Topp