Symptomtråden

Ny plage unlocked! I går kveld begynte jeg smått å få vondt i tissen. Det har jeg aldri hatt før så det stressa jo meg litt. Tenkte at nåååå åpner livmor munnen seg. Nei og nei:arghh: Men nå leser jeg at heldigvis er det ganske normalt og at det er symfysesmerter :hilarious:

Ny plage unlocked! I går kveld begynte jeg smått å få vondt i tissen. Det har jeg aldri hatt før så det stressa jo meg litt. Tenkte at nåååå åpner livmor munnen seg. Nei og nei:arghh: Men nå leser jeg at heldigvis er det ganske normalt og at det er symfysesmerter :hilarious:
Hehe det er alltid noe nytt, og som kan relateres til aktiviteten der nede. Her strålte det knivskarpt opp over skambeinet og kjentes å lande i navlen. Kom heldigvis på, før skrekken overmannet helt, at jeg hadde det samme med datter :hilarious: Det er jo ikke nok med livmor, murringer og bekken - symfysen skal få kjørt seg også!

Hehe det er alltid noe nytt, og som kan relateres til aktiviteten der nede. Her strålte det knivskarpt opp over skambeinet og kjentes å lande i navlen. Kom heldigvis på, før skrekken overmannet helt, at jeg hadde det samme med datter :hilarious: Det er jo ikke nok med livmor, murringer og bekken - symfysen skal få kjørt seg også
Haha ja de skarpe smertene synes jeg er veldig skumle :hilarious:

Jeg fryser sånn, hele dagen! Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn med nr 1, men da var det sommer. Er det noen andre som sliter med det samme? Det verste er at jeg kan klage over at jeg kjenner at det er varmt, men så fryser jeg :android:

Jeg fryser sånn, hele dagen! Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn med nr 1, men da var det sommer. Er det noen andre som sliter med det samme? Det verste er at jeg kan klage over at jeg kjenner at det er varmt, men så fryser jeg :android:
Jepp, i går var jeg glovarm men frøys alikevel. Forstå det den som kan :laughing002

Jeg hadde det sånn frem til uke 9! Holdt på å fryse ihjeeeeeel! Men bedre nå :laughing002 jeg hadde det ikke sånn sist

Jeg fryser mye til vanlig, men ganske ekstremt nå om dagen ja :hilarious: Er så ille at jeg nesten ikke kan sitte på kontoret på jobb, for jeg fryser ekstra mye der, selv om ingen andre er kalde…

Har frosset noe vanvittig, sånn inni meg. Mens mannen har sittet i t-skjorte….

Back
Topp