Trøtt igjen. Fort sliten. Kvalme etter mat/drikke. Rare mareritt/drømmer. Mer sulten, men spiser mindre = dårlig kombinasjon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du er vel snart 12 uker? Da har alltid min mage blitt "normal" igjen. Tror det er fordi symptomene jevner seg ut og at du ikke er oppblåst lenger. For meg gikk det alltid ett par uker så kom magen for fult igjenMiss bekymra her igjen da![]()
Fader altså, skal alltid lage meg et eller annet. Nå har jeg fått for meg «tenk om» jeg har for lite progresteron?
Innafor å ta blodprøve for å sjekke dette, eller er jeg bare sprø? Ingen endringer i puppene enda, litt såre nipler som har vært der hele veien, men nå begynner magen å gå nedover igjen føler jeg… Fortsatt bare på do én gang om dagen, men magen har blitt mer og mer normal.. Årh, hater at jeg bekymrer meg for alt.
Ja.. alt er nok normalt. Jeg er 12 uker ja, bare bekymret for alt som vanlig. Takk for infoen!Men du er vel snart 12 uker? Da har alltid min mage blitt "normal" igjen. Tror det er fordi symptomene jevner seg ut og at du ikke er oppblåst lenger. For meg gikk det alltid ett par uker så kom magen for fult igjen![]()
Jeg er førstegangsgravid og ikke hatt hverken murringer eller menssmerter i det hele tatt. Er i uke 21 nå (22 i morgen). Magen utvider seg og på UL i uke 12 og 19 var alt finfintEr det noen som ikke har hatt murringer eller menssmerter i det hele tatt?
Har andre symptomer, men blir litt engstelig for at jeg ikke har hatt noen murringer, for det gjør meg redd for at livmor ikke utvider seg og at utvikling har stoppet opp
Kan det være fordi det har utvidet seg før ved forrige graviditet? Mener å huske at det murret ganske mye da.
Jeg er helt lik, jeg bekymrer meg for alt det er fryktelig slitsomt ❤Miss bekymra her igjen da![]()
Fader altså, skal alltid lage meg et eller annet. Nå har jeg fått for meg «tenk om» jeg har for lite progresteron?
Innafor å ta blodprøve for å sjekke dette, eller er jeg bare sprø? Ingen endringer i puppene enda, litt såre nipler som har vært der hele veien, men nå begynner magen å gå nedover igjen føler jeg… Fortsatt bare på do én gang om dagen, men magen har blitt mer og mer normal.. Årh, hater at jeg bekymrer meg for alt.