Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drømte at vi hadde oppvaskmaskin ute, som sa den møtte tømmes fordi den var uten vann (siden den var utendørs). Når jeg trykte jeg på tømming, snudde den seg opp ned og tømte alt innholdet i bakken. Jeg sprang rundt og samlet sammen alt som ikke var knust og all maten som var i den (helt logisk plass til oppbevaring av brød og melk), men det kom blå gifte blekkspruter og spiste på brødet vårt. Ringte mannen som ikke ville komme hjem og mente det ikke var noe styr å rydde i det derEmmm, jadrømte i natt at noen stammefolk stjal lokkene til tusjene mine så de tørka inn. Makan til frekkhet
![]()

Haha, ja, hva er logikken bak detJeg drømte at vi hadde oppvaskmaskin ute, som sa den møtte tømmes fordi den var uten vann (siden den var utendørs). Når jeg trykte jeg på tømming, snudde den seg opp ned og tømte alt innholdet i bakken. Jeg sprang rundt og samlet sammen alt som ikke var knust og all maten som var i den (helt logisk plass til oppbevaring av brød og melk), men det kom blå gifte blekkspruter og spiste på brødet vårt. Ringte mannen som ikke ville komme hjem og mente det ikke var noe styr å rydde i det der![]()
skulle tro vi hadde spist soppHar ikke personlig opplevd dette selv, men har hørt om flere som har det. Spesielt i uke 11-12 når morkaken tar over for plommesekken. Vil tro det kan være noe slikt? Så lenge du ikke har smerter så ville jeg ikke bekymret meg så myeEg er i veke 12+6, hatt smått brun utflod i 3 dager og litt slim, og litt blod i dag på papiret, men det vart veldig lite (ingen smerter generelt!), fekk kjempe panikk siden eg er gravid for første gang og sliter med angst. Legevakt og jordmor meinte dette vart normalt.. men eg er driiit beskymra fordeom!bare meg..?
Det er lettere sagt enn gjort selvfølgelig, men det går stort sett bra!Har ikke personlig opplevd dette selv, men har hørt om flere som har det. Spesielt i uke 11-12 når morkaken tar over for plommesekken. Vil tro det kan være noe slikt? Så lenge du ikke har smerter så ville jeg ikke bekymret meg så myeDet er lettere sagt enn gjort selvfølgelig, men det går stort sett bra!
åååå, følar dette gjorde dagen min at nøken andre har høyrd om dette førHar ikke personlig opplevd dette selv, men har hørt om flere som har det. Spesielt i uke 11-12 når morkaken tar over for plommesekken. Vil tro det kan være noe slikt? Så lenge du ikke har smerter så ville jeg ikke bekymret meg så myeDet er lettere sagt enn gjort selvfølgelig, men det går stort sett bra!
… e kun 18 år å gravid, så blei jo kjemperedd!satser jo på at det gjeng fint har vore litt kvalm no ikvell, men vil jo meine det er normalt om ein sånn forandring skjer i kroppen tusen takk
Jeg har ikke opplevd noen av delene, men ønsker deg god bedring!!Hei! Var veldig mye dårlig mellom uke 6-11 der jeg stort sett kasta opp 4-5 ganger daglig. Det ga seg litt og siste tre ukene har jeg kun brekt meg og kastet opp noen få ganger. Men nå siste uken (er nå 14+3) har jeg plutselig blitt dårlig igjen og dagene starter igjen med oppkast og det fortsetter utover dagen .. Er det flere som har opplevd dette? Syns det er fryktelig slitsomt, og trodde liksom det endelig var blitt bedre
Har også siste uken fått litt vondt/ubehag i blæren på en måte. Sjekka for UVI, var ikke det. Syns det er en veldig rar følelse, og lurer på om flere også har opplevd det?

Ja, men spesielt etter inntak av løk...Please si at det er flere her som daglig får mageknip?? Fordøyelsen er helt på bærtur. Begynte for noen dager siden og da trodde jeg det var noe galt. Men jeg kjenner fortsatt liv og ingen blødninger så har kommet frem til at det må være fordøyelsen![]()
Jeg merker det mest etter brusdrikking nå, men aldri hatt problem med det før. Men nå går jeg straks inn i uke 21 og det er nok det at fordøyelsen blir tregere som er årsaken. BlæJa, men spesielt etter inntak av løk...

Er nok det. Og større baby. Ikke så stor da, men innvollene blir jo dyttet på.Jeg merker det mest etter brusdrikking nå, men aldri hatt problem med det før. Men nå går jeg straks inn i uke 21 og det er nok det at fordøyelsen blir tregere som er årsaken. Blæ![]()