Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller, rart, føles som det er en stor baby der inne allerede. Det sies jo at hvert svangerskap er forskjellig, det tror jeg på nå! Det er så annerledes denne gangen sånn generelt.Så godt å høre at du også beskriver den tyngdefølelsen. Kan ikke huske at jeg har hatt den i tidligere svangerskap. Er jo nesten som nedpress som man kan kjenne rett før fødsel Har enormt med murringer nå også. Rart at det kan føles så likt som mensenmurringer.
Jeg blødde litt ca 14 DPO forrige svangerskap, var ingenting galtOppdaget litt blod i toalettskåla når jeg var på do plutselig. Men fikk ikke noe blod på papiret når jeg tørket meg Hatt litt vondt i magen før det, men gav seg. Blir stressa av sånt! Har to friske og fine barn med normale svangerskap bak meg, så kunne ikke sett for meg å evt miste, selv om jeg vet at det alltid er en mulighet Vet det kan være normalt med litt blod, men fortsatt skremmende.Mange som har opplevd lignende?
Ja jeg hadde det med siste, føltes som jeg hadde hardtrent. Veldig merkelig.Noen andre son har vondt i beina? Jeg har ibdag hatt en del vondt fra hoftene og ned, i musklene mine liksom… aldri opplevd dette før. Er på begge sider..
Gratulerer! Så du fant det ut i dag? Er det første?Våknet med hodepine idag som ikke gikk vekk med paracet. Ble akutt kvalm og kastet opp på jobb. Kvalmen gikk over, men var uggen og hadde hodepine resten av arbeidsdagen. Kom hjem og tok 3 smiley-ashamed008) positive tester. Kjenner svake mensmurringer og har hatt ømme brystvorter en stund. Er 5+1 idag