Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser hele tiden jeg også, men tror jeg bare har en trøkk i trynet dagJeg tisser veldig ofte nå, og er så sulten at jeg spiser nærmest konstant
Høres jo ut som veldig små mengder, så kanskje bare litt skjøre slimhinner? Får håpe detJeg har hatt økende ømme bryster fra 8-9dpo. Hadde litt ferskenfarget utflod 11dpo og idag, 14dpo. Ved en anledning kom det også bittelitt lyst rødt når jeg tørket meg. Blir selvfølgelig bekymret for at det ikke skal holde Har ikke hatt noen smerter utover litt «kniping» i underlivet innimellom. Noen som har erfaringer med det samme som kanskje virker beroligende?
Tok for øvrig en test på ettermiddagen bare for å sjekke at jeg fremdeles var gravid, men det gjorde meg forsåvidt ikke noe mer trygg.
Håper det Jeg har iallefall ikke hatt noe mer av det etter igår ettermiddag.Høres jo ut som veldig små mengder, så kanskje bare litt skjøre slimhinner? Får håpe det
Så flott Da går det sikkert fintHåper det Jeg har iallefall ikke hatt noe mer av det etter igår ettermiddag.
Hvilken type aktivitet kjenner du på?I dag har det vært så mye aktivitet helt nedi at det har vært helt villt!
Både ligamentssmerter og en litt voldsom «leamus» følelse. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men er sånn jeg har kjent hver graviditet og ikke utenom graviditet.Hvilken type aktivitet kjenner du på?
Så spennende!Både ligamentssmerter og en litt voldsom «leamus» følelse. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men er sånn jeg har kjent hver graviditet og ikke utenom graviditet.
Ja, kvinnekroppen er noe for seg selvSå spennende!
Rart hvor mye forskjellig en kan kjenne på så tidlig