Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det på midten, både langt ned, men også høyre opp i selve magen på en måte Jeg tenker det kan fort være man overtolke litt, for det er selvfølgelig mye skummelt å lese på forum. Mest sannsynlig er det helt riktig det du føler, men hvis du blir mer bekymret ville jeg ha kontaktet fastlege etterhvertDet dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Jeg kjenner det på midten, både langt ned, men også høyre opp i selve magen på en måte Jeg tenker det kan fort være man overtolke litt, for det er selvfølgelig mye skummelt å lese på forum. Mest sannsynlig er det helt riktig det du føler, men hvis du blir mer bekymret ville jeg ha kontaktet fastlege etterhvert
Det virker absolutt sannsynlig at det er det gule legemet. Håper det roer deg litt, men skjønner det er vanskelig å ikke være bekymretTakk! Jo mer jeg leser desto mer normalt virker det å ha mer vondt på den ene siden... Et svar på "altformamma" antydet at det har med det gule legemet å gjøre, som er travelt opptatt med å produsere hormoner frem til morkaken tar over...
Det virker absolutt sannsynlig at det er det gule legemet. Håper det roer deg litt, men skjønner det er vanskelig å ikke være bekymret