**** Symptomtråden ****

Hei. Sniker meg inn her. Er bare 4+3. Begynt å bli kvalm. Er veldig sulten og har ikke fått sove noe godt de siste to nettene.
 
Ingen symptomer foreløpig tror jeg. 4+4. Var veldig sliten, skjelven og tungpustet i går, men kan jo også være stress på jobb. Litt rart hvordan jeg går og håper på symptomer. For når kvalmen først kommer vil jeg nok angre meg :wacky:
 
7+ 0 i dag, SUPER kvalm, 0 energi.. Gleder meg til formen bedres litt i ca uke 14.. Men skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut så lenge. Særlig på jobb :meh:
 
De siste dagene har kvalmen virkelig tatt seg opp her.. Måtte gå tidlig fra jobb på torsdag for jeg var så dårlig. Heldigvis går det omgangssyke, og det er flere på jobb som har hatt det så det var ingen som skjønte tegninga tror jeg [emoji13] Er også fryktelig trøtt og sliten..
 
De første ukene slet jeg skikkelig med mensensmerter, vond korsrygg, ømme bryst og utmattelse.
I løpet av uke 5 slapp smertene taket, mens kvalmen kom snikende. Blir kvalmere og kvalmere for hver dag som går. Og klarer ikke sove på magen (slik jeg pleier) lenger pga kjempe ømme bryst.
Men det er betryggende å ha symptomer også, vet da at ting er som det skal være
 
Last edited:
Jeg har ikke hatt noe særlig med hormoner i dette svangerskapet og det har både mannen og jeg vært superfornøyd med!![emoji1] MEN! I dag derimot, tror jeg har tatt igjen for alt jeg ikke har frest fra meg tidligere!!! Har virkelig skjelt ut mannen flere ganger i dag! Og ved det ene tilfellet så lo og gråt jeg samtidig! Wtf?!? Dette er helt forferdelig. Håper det kun var i dag [emoji51][emoji23]
 
Har endelig begynt å få vonde pupper, sult og småkvalme når jeg er sulten! [emoji3] har vært rimelig nervøs siden disse har vært så og si totalt fraværende hittil.. men begynner å føles som at jeg er gravid, og det er ubeskrivelig deilig på en ubehagelig måte [emoji23]
 
Sulten, selv om jeg egentlig er mett [emoji85] kan bli noen tøffe uker fremover dersom dette fortsetter, har ikke lyst å legge på meg all vekten i første trimester heller [emoji23]
Føler meg litt fyllesyk og har begynt å få den metallsmaken i munnen (som er ekkel, men likevel gjør den meg mer sulten [emoji23])..
 
Er så plaget med neseblod!! Bare det å snyte meg gjør at jeg blør [emoji24]
 
Har endelig begynt å få vonde pupper, sult og småkvalme når jeg er sulten! [emoji3] har vært rimelig nervøs siden disse har vært så og si totalt fraværende hittil.. men begynner å føles som at jeg er gravid, og det er ubeskrivelig deilig på en ubehagelig måte [emoji23]

Hvor langt er du på vei? Jeg har ingen særlige symptomer ennå (5+1).
 
5+1 ingen særlige symptomer. Men blir veldig fort oppblåst, mageknip og treg mage. Så kanskje det er noe likevel[emoji848]
 
Jeg sliter litt med det motsatte av forstoppelse [emoji85]
Kvalmen er til tider utfordrende, jeg savnet den når den var fraværende noen dager så skal vel bare være glad den er her. Og at den ikke er så ille at jeg spyr, men brekker meg ved tannpuss, hoste osv... frukt og gulrøtter hjelper litt, og å spise ofte(Men det er jeg for dårlig til).
 
Noen andre som sliter med/har slitt med ekstra murringer i magen når man går og står mye? Blir litt nervøs hver gang, setter seg litt i ryggen også, litt svake mensmurringer [emoji85]
 
Noen som er lei seg? Har kort lunte? Er så følsom [emoji22]

Var sånn med den første. De tre første månedene gikk i masse krangel og tårer [emoji20]
 
Back
Topp