Symptomtråd

Å være ammende gravid er en prøvelse. Jeg er så hormonell, og er så sint på samboer. Jeg er sint på han for at han i stor grad lever sitt liv som før, og hvis jeg sier ifra så er han både sta nok, og kverulerer tilbake. Det er null ydmykhet å spore.
Jeg har et lager med melk, det har vi brukt av her og der for at jeg skulle få litt avlasting, men har nå begynt å bruke av det for bebis trenger mer enn jeg har av melk nå, i tillegg vil han ikke ha fast føde siden han er syk.
Oppe i kjøleskapet har jeg lagt bakerst det nyeste, og litt lengre frem har jeg lagt frem det eldste så det er lett tilgjengelig, godt merket, og man ser tydelig forskjell på dem, men samboer gidder ikke lete etter en pose med rett mengde, eller gå ned i dypfryseren og hente der, så han tar av det nye gang på gang, på gang.
Jeg har gitt beskjed flere ganger, men nå har han gjort det igjen med alt, og det klikket fullstendig for meg.
Har ikke noe melk fra 26 igjen, alt er ifra i fjor, og nå mer enn noen gang har vi behov for det, og det eldste begynner å bli for gammelt til å bruke.
ÅÅH, dagens rant.
Hormoner er noe dritt!
Mannfolk altså!!! Krever ikke så mye og sette seg inn i ting :oops:

Nei, skulle tro det. :dead: Kalte det respektløst siden han gjorde det gang på gang, og da var det «å dra strikken litt langt». Da blir jeg jo bare mer forbanna :banghead:
Det er jo nettopp det det er, når det gjør det gang på gang.... De gidder jo ikke høre etter :arghh:

Helt umenneskelig trett, har lyst å grine for jeg er så trett og teller timer til leggetid (4t15min). Men kan liksom ikke bare sove heller når jeg har 3 barn i hus som trenger mat og omsorg..

Jeg er 7+0 i dag, men har nesten ingen symptomer. Sånn har det vært i noen dager nå. Tidvis litt trøtt, og puppene er veldig ømme. Ellers ingenting. Er det normalt?

Jeg er 7+0 i dag, men har nesten ingen symptomer. Sånn har det vært i noen dager nå. Tidvis litt trøtt, og puppene er veldig ømme. Ellers ingenting. Er det normalt?
Jeg er også 7+0 i dag og har ingen store symptomer. Har noen dager hvor jeg er veldig trøtt, og merker at enkelte dager har jeg veldig god luktesans. Men null kvalme (og håper det for blir slik en stund til).

5 uker i morgen etter EL-basert termin.
I dag en del stiklinger i nederste del av magen, kunne tenkt meg varmeflaske. Tror også det kan bli forverret av progesteron om jeg leser rett.
Og ømme brystvorter. Litt hormonell :hilarious:

Merker at jeg har en livmor, og jeg er litt uvel/ikke stor matlyst.

Kvalmen har kommet uke 6 hos eng de tre andre gangene,sånn ca. Er litt småkvalm nå,men håper jeg slipper og være fryktelig kvalm som med de tre andre :arghh:

Hvordan har dere andre det i forhold til murringer? Stiklinger og murringer? Mye i løpet av en dag? Eller lite?

Her er det opp og ned, har hver dag,både murringer og stikkinger, og noe ligament smerter i ny og ne. Men synes det var verst rundt ikm ...

Kvalmen har kommet uke 6 hos eng de tre andre gangene,sånn ca. Er litt småkvalm nå,men håper jeg slipper og være fryktelig kvalm som med de tre andre :arghh:

Hvordan har dere andre det i forhold til murringer? Stiklinger og murringer? Mye i løpet av en dag? Eller lite?

Her er det opp og ned, har hver dag,både murringer og stikkinger, og noe ligament smerter i ny og ne. Men synes det var verst rundt ikm ...
Har det mest i rygg. Ikke hatt så mye i livmoren enda, det stikker litt her og der.

Har det mest i rygg. Ikke hatt så mye i livmoren enda, det stikker litt her og der.
Oki,vi er jo veldig forskjellige,heldigvis :happy:Kjenner det i ryggen også,men er mulig jeg kjenner mer fordi jeg er på nummer 4? :cool14

Har hatt en del stikkinger og ligament smerter. I dag har det vært en del murring og jeg har kjent det bak i rygg og bak i bekkenet også. Det har stresset meg. Har skjønt at det er vanlig, men blir litt urolig. Noe vondter kommer nok fra den tullete magen og. Heldigvis så har jeg hatt meg en 3 timers lur og snart klar for å legge meg igjen. Så det hjelper på..

Oki,vi er jo veldig forskjellige,heldigvis :happy:Kjenner det i ryggen også,men er mulig jeg kjenner mer fordi jeg er på nummer 4? :cool14
Tja, nr 3 her, og vært gravid flere ganger :laughing002 Hadde mye murringer sist, men tror kanskje det tok seg opp litt senere.
Kjenner mye bobler da!

Tja, nr 3 her, og vært gravid flere ganger :laughing002 Hadde mye murringer sist, men tror kanskje det tok seg opp litt senere.
Kjenner mye bobler da!
Ja,det kan være, er jo forskjellig fra gang til gang :happy:
Er syv år siden sist jeg gikk gravid, så jeg husker ærlig talt ikke helt hvor mye,når det starter og når det stoppet... Men husker godt murringer i alle fall,og ligament smertene,de kan jo gjøre sååå vondt :oops:

Så oppblåst nå... buksene lar seg ikke lukke og jeg går rundt med ølmage liksom. Gruer meg til å få spørsmål om magen, jeg ikke klar for å dele med verden, men er en elendig løgner.

Back
Topp