Bkno1721280
Flørter med forumet
Samboeren sier jeg snorker mer og mer intenst enn vanlig - så kanskje det er et symptom? 
Noen andre som har opplevd det?

Noen andre som har opplevd det?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Noen andre som har opplevd det?Mange blir jo tette i nesen da slimhinnene hovner opp, så det er nok ikke utenkelig. Etter hvert får man økt press på lungene også.Samboeren sier jeg snorker mer og mer intenst enn vanlig - så kanskje det er et symptom?Noen andre som har opplevd det?

Dette må jeg lagre, takk for tipsPrøvd Omeprazol? PPI det også, men med mer dokumentasjon bak.
Jeg måtte ty til Pepcid Duo og vann med natron i i fjor, ingenting annet hjalp.

Sniker fra november. Du kan jo ta kontakt med fastlegen og teste om du har mangler? Ellers veldig vanlig å være trøtt og utmattet da, sliter med det samme selv! Men hvis man får testet etter mangler får man i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er årsakHar merket at jeg er veldig trøtt de siste dagene. Er nå 6+2. Sov 8-9 timer i natt men kjenner meg så sliten. Vet ikke om jeg burde tatt noen jerntilskudd ellerno.
Ja absolutt, har time hos legen snart og tenkte å ta opp trøttheten da.Sniker fra november. Du kan jo ta kontakt med fastlegen og teste om du har mangler? Ellers veldig vanlig å være trøtt og utmattet da, sliter med det samme selv! Men hvis man får testet etter mangler får man i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er årsak
Koselig at dere sniker litt her inne, vi er jo ikke såå mange her i desember-forumet enda, hehe.Vi er ikke så mange i november heller! Det er mulig det er færre prøvere på baby sent på året.Ja absolutt, har time hos legen snart og tenkte å ta opp trøttheten da.Koselig at dere sniker litt her inne, vi er jo ikke såå mange her i desember-forumet enda, hehe.
Merker også at jeg har økt luktesans igjen. Den er litt av og på.
Jeg sniker litt på november-forumet også - har termin helt i starten av desember, så det kan jo fort bli november-babyVi er ikke så mange i november heller! Det er mulig det er færre prøvere på baby sent på året.