Symptomtråd

Noe annet: i dag var det synlig / merkbart at brystvortene mine har vokst. De har fått en ekstra kant rundt der de vanligvis har stoppa, liksom. Kantene begynner også å bli litt brune. Er på 6+0 i dag

Samboeren sier jeg snorker mer og mer intenst enn vanlig - så kanskje det er et symptom? :knegg::laughing001 Noen andre som har opplevd det?
Mange blir jo tette i nesen da slimhinnene hovner opp, så det er nok ikke utenkelig. Etter hvert får man økt press på lungene også. :hilarious:

Blitt så oppblåst, og er det hele dagen fra morgen til kveld. Var jo akkurat kommet meg tilbake i vanlig størrelse, men nå ser jeg ut til å være 6 måneder på vei:facepalm:

Jeg er mye plaget med halsbrann fra før av, men har de siste dagene kjent på at det er ekstra intenst + en tidvis kvalme.

Jeg er også ekstra øm å nipplene, merker det ekstra god når toåringen er innom. Vi holder på å avslutte ammingen i hennes tempo.

Har merket at jeg er veldig trøtt de siste dagene. Er nå 6+2. Sov 8-9 timer i natt men kjenner meg så sliten. Vet ikke om jeg burde tatt noen jerntilskudd ellerno.

Har merket at jeg er veldig trøtt de siste dagene. Er nå 6+2. Sov 8-9 timer i natt men kjenner meg så sliten. Vet ikke om jeg burde tatt noen jerntilskudd ellerno.
Sniker fra november. Du kan jo ta kontakt med fastlegen og teste om du har mangler? Ellers veldig vanlig å være trøtt og utmattet da, sliter med det samme selv! Men hvis man får testet etter mangler får man i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er årsak

Sniker fra november. Du kan jo ta kontakt med fastlegen og teste om du har mangler? Ellers veldig vanlig å være trøtt og utmattet da, sliter med det samme selv! Men hvis man får testet etter mangler får man i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er årsak
Ja absolutt, har time hos legen snart og tenkte å ta opp trøttheten da. :happy: Koselig at dere sniker litt her inne, vi er jo ikke såå mange her i desember-forumet enda, hehe.

Merker også at jeg har økt luktesans igjen. Den er litt av og på.

Ja absolutt, har time hos legen snart og tenkte å ta opp trøttheten da. :happy: Koselig at dere sniker litt her inne, vi er jo ikke såå mange her i desember-forumet enda, hehe.

Merker også at jeg har økt luktesans igjen. Den er litt av og på.
Vi er ikke så mange i november heller! Det er mulig det er færre prøvere på baby sent på året.

4+5 ingenting enda, har brukt å være kjempekvalm fra uke 5-7 tidligere så bare nyter før kvalmehelvete.. det er så ille. Har prøvd postafen og epifran ? Tidligere men funket dårlig.. har vært redd for medisiner også men denne gangen må alt prøves

Jeg hadde absolutt null symptomer frem til 4+0, da fikk jeg ømme bryster. Har kjent meg mer trøtt av og på siste uken men ikke påfallende sånn som jeg kan huske fra nr1. Da måtte jeg stoppe bilen på bensinstasjonen for å sove litt før jeg kjørte videre utover i svangerskapet:D
Er bare 4+3 i dag men kjenner små bølger av kvalme kommer snikende. Får håpe det i det minste er godt tegn

Back
Topp