Symptomtråd

Ja,det kan være, er jo forskjellig fra gang til gang :happy:
Er syv år siden sist jeg gikk gravid, så jeg husker ærlig talt ikke helt hvor mye,når det starter og når det stoppet... Men husker godt murringer i alle fall,og ligament smertene,de kan jo gjøre sååå vondt :oops:
Jeg vet jo ærlig talt ikke om livmoren har grodd helt engang fra sist:hilarious:
Ligamentsmertene er ikke trivelig i det hele tatt nei, og kommer gjerne som lyn fra klar himmel.

Har gått fra å ha masse energi til sykt sterke murringer på kun to dager. Føles ikke helt ut som mensliknende smerter, men negativ test i dag? 11 dpo. Kjenner meg igjen i alt dere skriver her, det gir håp❤️

6+0 i dag og måtte løpe på badet for første gang :sick009 kvalmen kom tidligere og er kraftigere nå enn sist, så det kan jo bli interessant.. Ellers fortsatt sur og trøtt :laughing002 Men prøver å minne meg selv på at det er dette jeg vil, og at det snart blir bedre.

Har gått fra å ha masse energi til sykt sterke murringer på kun to dager. Føles ikke helt ut som mensliknende smerter, men negativ test i dag? 11 dpo. Kjenner meg igjen i alt dere skriver her, det gir håp❤️
Fikk negativ på tidligtest teststrimmel 10 dpo. Positiv på digital test 13 dpo. Symptomer allerede på 5 eller 6 dpo:)

Fikk negativ på tidligtest teststrimmel 10 dpo. Positiv på digital test 13 dpo. Symptomer allerede på 5 eller 6 dpo:)
Åå, gratulerer! Wææ, dette gleder meg. Fortsatt ingen tegn til tr her - og hadde spotting om torsdagen (8-9dpo) - vanligvis får jeg tr etter en slik spotting men ikke denne gangen. Jeg er sikkert for tidlig ute uansett, men kjedelig med negativ test i dag tidlig. Jaja.

Var veldig skuffet da jeg tok den testen da jeg fikk negativt. Kom noen tårer den dagen. Egentlig var det bare for tidlig:)

Jeg klarte å holde meg fra testing denne gangen til IKM. Men da var den SVAKT positiv. Så fortsatt håp fram til IKM i hvert fall.

Åå, gratulerer! Wææ, dette gleder meg. Fortsatt ingen tegn til tr her - og hadde spotting om torsdagen (8-9dpo) - vanligvis får jeg tr etter en slik spotting men ikke denne gangen. Jeg er sikkert for tidlig ute uansett, men kjedelig med negativ test i dag tidlig. Jaja.
Hadde også spotting rundt 8 dpo. Fikk svaaaak positiv test 10 dpo. Den var negativ 9 dpo. Hvilken test har du brukt?
Krysser fingrene for deg! :Heartred

Skjønner. Testen jeg tok i dag tidlig var 100% negativ, strips fra =makesure.. Takk ❤️ Kan sikkert være lurt å ta digital men tror jeg venter på tr? dette er slitsomt!

Last edited:
Back
Topp