Syns ikke det hjelper noeUff… håper det gir seg raskt! Har hørt at lovehearts kan hjelpe, men er ikke så interessert i å spise det hver dag heller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns ikke det hjelper noeUff… håper det gir seg raskt! Har hørt at lovehearts kan hjelpe, men er ikke så interessert i å spise det hver dag heller

Sleit enormt med det forrige svangerskap, hadde vondt langt ned i brystet. Husker jeg i perioder gikk rundt med en youghurt i hånden støtt og stadig, det hjalp noe i det minste 
). Litt som om man har endret hørsel også.Min ser litt gul ut når den er «tørket», men leste at den kan se gul ut når den kommer i kontakt med «stoffet» i trusen og at det er helt normalt/ufarlig. Hvordan er den hos deg?Flere som opplever gult utflod?
Gjelder jo ikke helt for meg..da jeg står fast på somac. Men disse skal man ikke ta som gravid og halsbrann er et sant mareritt. Toppet seg selv MED somac, så om dette går bra ka de bli heftige mnd. er så plaget at jeg kaster opp middagen pga overproduksjonI går som var 10 dpo merket jeg at jeg hadde halsbrann på kvelden, det samme har jeg i kveld som er 11 dpo. Vanlig å få det så tidlig?
Men var på apoteket igår og fikk tips om noen tyggetabletter (hjelper litt). Men de kan man kun ta i 2 uker i strekk. Skal til legen imorgen åspør om eventuelt lavere dose somac for det er pest eller kolera at this point 
Du er ikke alene om dette! Kunne gått og lagt meg etter middag. Også så sur som jeg har blittJeg er litt flau over at jeg tidvis blir så utslitt. Kan ikke huske at folk rundt meg har vært det når de er gravide. Vet de har snakka om trøtthet osv., men jeg har ikke merka noe til det. Selv føler jeg at jeg fungerer max 70% på jobb, er egentlig «ferdig» i 14-tida og mest bare sliten etter det. Men så varer arbeidsdagen to timer til. Å gjøre noe ETTER jobb er bare å glemme… i går sovna jeg på sofaen da jeg kom hjem. I kveld skal jeg etter planen på trening kl 19, men akkurat nå frister det mer å bare koble helt av og legge meg tidlig. Flere som har det sånn? Hvorfor er det ev. så ille for meg?
skikkelige humørsvingninger. Håper det blir bedre asapHar det nøyaktig sånn. Skriver fra senga, la meg her etter middag. Har dårlig samvittighet for førstemann som jeg jo gjerne skulle hengt og lekt masse med akkurat nå. Men jeg hører han koser seg med faren sin, og så prøver jeg å få inn flest og best mulig øyeblikk med ham i de timene vi har sammen før og etter bhg... skal uansett legge meg samtidig som ham i sjutida, har ikke krefter til å sitte oppe på kveldene lenger.Jeg er litt flau over at jeg tidvis blir så utslitt. Kan ikke huske at folk rundt meg har vært det når de er gravide. Vet de har snakka om trøtthet osv., men jeg har ikke merka noe til det. Selv føler jeg at jeg fungerer max 70% på jobb, er egentlig «ferdig» i 14-tida og mest bare sliten etter det. Men så varer arbeidsdagen to timer til. Å gjøre noe ETTER jobb er bare å glemme… i går sovna jeg på sofaen da jeg kom hjem. I kveld skal jeg etter planen på trening kl 19, men akkurat nå frister det mer å bare koble helt av og legge meg tidlig. Flere som har det sånn? Hvorfor er det ev. så ille for meg?
Jeg var slik i forrige svangerskap, det var helt jævlig. Måtte ta pauser underveis mens jeg hang opp tøy bare. Og klm ikke opp trappa uten en pause. Jeg løp flere mil i uka før jeg ble gravid så det var et stort sjokk og nederlag. Fikk plutselig melkesyre i armene av å gå to steg i trapp liksom.. la meg melllm 18 og 19.30 på det verste i det svangerskapetJeg er litt flau over at jeg tidvis blir så utslitt. Kan ikke huske at folk rundt meg har vært det når de er gravide. Vet de har snakka om trøtthet osv., men jeg har ikke merka noe til det. Selv føler jeg at jeg fungerer max 70% på jobb, er egentlig «ferdig» i 14-tida og mest bare sliten etter det. Men så varer arbeidsdagen to timer til. Å gjøre noe ETTER jobb er bare å glemme… i går sovna jeg på sofaen da jeg kom hjem. I kveld skal jeg etter planen på trening kl 19, men akkurat nå frister det mer å bare koble helt av og legge meg tidlig. Flere som har det sånn? Hvorfor er det ev. så ille for meg?
Kjenner meg sånn igjen, og tror det er veldig vanlig! Er heeelt utslitt, klarer å jobbe, men langt i fra så effektivt som jeg pleier, og må ta flere pauser. La meg 21:15 i går. Så du er ikke alene, og ikke klandre deg selv for detJeg er litt flau over at jeg tidvis blir så utslitt. Kan ikke huske at folk rundt meg har vært det når de er gravide. Vet de har snakka om trøtthet osv., men jeg har ikke merka noe til det. Selv føler jeg at jeg fungerer max 70% på jobb, er egentlig «ferdig» i 14-tida og mest bare sliten etter det. Men så varer arbeidsdagen to timer til. Å gjøre noe ETTER jobb er bare å glemme… i går sovna jeg på sofaen da jeg kom hjem. I kveld skal jeg etter planen på trening kl 19, men akkurat nå frister det mer å bare koble helt av og legge meg tidlig. Flere som har det sånn? Hvorfor er det ev. så ille for meg?
Tenk så mye energi kroppen bruker på det her!
Var nummeret før jeg kastet opp, var nok pga halsbrannen...Hadde håpet den ikke skulle melde sin ankomst riktig enda, men ser flere av oss her inne har det