Symptomtråd

Halsbrann er forferdelig :yuck: Sleit enormt med det forrige svangerskap, hadde vondt langt ned i brystet. Husker jeg i perioder gikk rundt med en youghurt i hånden støtt og stadig, det hjalp noe i det minste :facepalm:

Er sånn på grensa til kvalm, holder det i sjakk ved å spåspise ofte. Tok faktisk en postafen for første gang i dag.

Hatt litt halsbrann og metthetsfølelse noen dager, ikke plagsomt egentlig. Må bare passe på å ligge på venstre side.
Men helt siden lørdag har jeg hatt en sånn svimmelhet som man har rett før man blir skikkelig syk, ør i hodet liksom, nesten som bihuler. Kjennes mest ut som om jeg ikke er helt påkobla (og det er jeg nok heller ikke :hilarious:). Litt som om man har endret hørsel også.
Spiste noen sjokonøtter på jobb nå, og ble litt kvalm, men det tipper jeg for det meste er at kroppen fikk nok sjokolade i påska.

I går som var 10 dpo merket jeg at jeg hadde halsbrann på kvelden, det samme har jeg i kveld som er 11 dpo. Vanlig å få det så tidlig?
Gjelder jo ikke helt for meg..da jeg står fast på somac. Men disse skal man ikke ta som gravid og halsbrann er et sant mareritt. Toppet seg selv MED somac, så om dette går bra ka de bli heftige mnd. er så plaget at jeg kaster opp middagen pga overproduksjon :banghead: Men var på apoteket igår og fikk tips om noen tyggetabletter (hjelper litt). Men de kan man kun ta i 2 uker i strekk. Skal til legen imorgen åspør om eventuelt lavere dose somac for det er pest eller kolera at this point :laughing002

Back
Topp