Syns ikke det hjelper noeUff… håper det gir seg raskt! Har hørt at lovehearts kan hjelpe, men er ikke så interessert i å spise det hver dag heller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns ikke det hjelper noeUff… håper det gir seg raskt! Har hørt at lovehearts kan hjelpe, men er ikke så interessert i å spise det hver dag heller

Sleit enormt med det forrige svangerskap, hadde vondt langt ned i brystet. Husker jeg i perioder gikk rundt med en youghurt i hånden støtt og stadig, det hjalp noe i det minste 
). Litt som om man har endret hørsel også.Min ser litt gul ut når den er «tørket», men leste at den kan se gul ut når den kommer i kontakt med «stoffet» i trusen og at det er helt normalt/ufarlig. Hvordan er den hos deg?Flere som opplever gult utflod?
Gjelder jo ikke helt for meg..da jeg står fast på somac. Men disse skal man ikke ta som gravid og halsbrann er et sant mareritt. Toppet seg selv MED somac, så om dette går bra ka de bli heftige mnd. er så plaget at jeg kaster opp middagen pga overproduksjonI går som var 10 dpo merket jeg at jeg hadde halsbrann på kvelden, det samme har jeg i kveld som er 11 dpo. Vanlig å få det så tidlig?
Men var på apoteket igår og fikk tips om noen tyggetabletter (hjelper litt). Men de kan man kun ta i 2 uker i strekk. Skal til legen imorgen åspør om eventuelt lavere dose somac for det er pest eller kolera at this point