Symptomtråd

Jeg har en øm pupp, men siden ammingen det siste året kun har vært kos så har jeg i følge sjefen kun hatt melk i en pupp og den andre er tom og gammel.
Men her er den «tomme gamle» puppen min som er øm :hilarious:
Skjønner, kjedelig med ømme pupper.

Jeg sluttet amme for 1år siden, men har hele veien fortsatt hatt melkespreng her og der og melk. Har latt det være i fred i håp om at det gir seg, men av og til har det gjort så vondt at jeg har klemt litt. Like overasket hver gang det kommer melk. Lurer på om to litt tette har ført til at melken ikke helt gir seg, ble gravid med lillebror før storebror var året. O at jeg nå er gravid spiller sikkert inn det også.

Første natta med HG tendenser, nesten ikke sovet ett sekund pga kvalme, første jeg gjorde når jeg våkna var å kaste opp. Ligger å brekker meg på sofaen.
Ånei, sånne netter er forferdelig. Spesielt når de blir etterfulgt av oppkast på morgen.

Jeg sliter med forstoppelse, så i går ble jeg veldig stresset. Gikk hjem fra tannlegen og kjente at jeg hadde smerter i magen som kom og gikk. Nesten sånn at det føltes ut som tak. Måtte ringe samboer å si at endten holder jeg på å miste nå, ellers må jeg bare veldig på do. Etter forrige fødsel, kjenner jeg ikke alltid når jeg må på do. Er ganske sikker på at det bare var for at jeg måtte på do nå, for når jeg kom hjem var det nesten som å åpne en propp (beklager informasjon :laughing002) og etter det hadde jeg bare veldig vondt i magen. Noe som føles mye tryggere enn når det kommer og går, og føles ut som det er tak.

Samboeren hentet meg heldigvis og kjørte meg hjem når jeg ringte.

Kroppen merker godt at jeg hat gått fra og gå en del ila av dagen, til å plutselig gå mye mindre grunnet kvalmen. Hormonene og at jeg spiser rart grunnet kvalmen hjelper ikke akkurat på magen heller.

Har veldig lite symptomer egentlig, noe jeg syns er litt rart da jeg testet HCG i går som var litt over 12 000 (5+1)! Burde jeg ikke snart kjenne dette litt mer en bare litt ekstra trøtt? :joyful:
Jeg har hatt veldig lite symptomer hittil. Er nå i uke 8. Hadde jeg ikke testet er det ikke sikkert jeg hadde merket det. Ikke vært noe særlig trøtt, ikke vært noe kvalm. Hatt litt ømme pupper siden uke 4, men ikke ekstremt. Siste uka nå har jeg fått uren hud og er hyppigere sulten. Men ikke sånn at jeg har merket at jeg er gravid. Vi er heldige

Rolig med symptomer i dag egentlig. Jeg har vært megatrøtt hele dagen. Og rett etter lunsj ble jeg superkvalm, men det gikk over etter en halvtime. Stusser litt over at hvilepulsen ikke har økt noe særlig enda. Den skøyt i været med en gang de 2 andre svangerskapene.

Lite symptomer enda, ømme pupper men ikke gale, et par ligamentstrekk, trøtt så jeg sov en timers dubb og våkna ganske uggen og det varte noen timer men det er det:p

Har vondt i navlen fordi magen presser så sinsykt utover. Syns det er sykt tidlig.

Kvalm.
Og den grusomme smaken i munnen. Har den alltid når jeg er gravid, og jeg er ganske sikker på at den bidrar til å opprettholde kvalmen døgnet rundt. Det er ingenting som hjelper. 2 min etter mat eller tannpuss så er den tilbake.

Og jeg har ett helt sinsykt press i brystet. Kjennes ut som noen står på brystet mitt med en militærstøvel. Antar det er halsbrann/refluks, som jeg også syns er tidlig. :D

Kvalm med brekninger og oppkast.. fått time hos FL på fredag, da skal jeg be om kvalmestillende.

Obstipert.. allerede starta med movicol

Ligamentsmerter

Hormonell ,. Det går altså så opp og ned, mannen er helt fortvila og lurer på hvordan disse månedene skal gå :laughing001

Metall/saltsmak i munn konstant .. omg jeg brekker meg bare av tanken ..

Ømme pupper.. føler de har vokst litt også, men minimalt!

Jeg har hatt veldig lite symptomer hittil. Er nå i uke 8. Hadde jeg ikke testet er det ikke sikkert jeg hadde merket det. Ikke vært noe særlig trøtt, ikke vært noe kvalm. Hatt litt ømme pupper siden uke 4, men ikke ekstremt. Siste uka nå har jeg fått uren hud og er hyppigere sulten. Men ikke sånn at jeg har merket at jeg er gravid. Vi er heldige
Godt å høre at vi er flere! Man blir jo litt bekymret også siden man forventer å merke så veldig mye, men samtidig glad jeg er i fin form :angelic:

Back
Topp