Ja ta å google litt, men jeg ble anbefalt det av fertilitetsklinikkenWow. Det har jeg faktisk hørt rykter om før et sted. Dette må undersøkes nærmere!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ta å google litt, men jeg ble anbefalt det av fertilitetsklinikkenWow. Det har jeg faktisk hørt rykter om før et sted. Dette må undersøkes nærmere!!

Det hørte jeg ei jeg kjenner også gjorde! Men dette har jeg glemt ut. Idag blir det rektalt, no joke!Wow. Det har jeg faktisk hørt rykter om før et sted. Dette må undersøkes nærmere!!

Jeg har måttet krype til korset og begynt med kvalmestillendeNoen som kan komme med tips som hjelper mot kvalme?
Føler jeg må spy hele tiden nå![]()

Jeg er der i dag. Hatt en rolig morgen med tv for meg selv. Slusene har stått åpen i dagHormonell som f i dag. Ser siste episode av Heated Rivalry som jeg allerede har sett 2-3 ganger, men likevel sitter jeg her og griner
Også kvalm og ømme bryster, så skjer mye her nå.
Jeg oppretta en egen tråd for dette i terminforumet vårtNoen som kan komme med tips som hjelper mot kvalme?
Føler jeg må spy hele tiden nå![]()
Jeg har hatt god virkning av seabands, men de må være på 24/7 ellers forsvinner virkningen ganske raskt og må ha de på en god stund før de virker igjen. Men er det veldig ille så ville jeg dratt til legen å høre om du kunne startet på Xonvea. Trøtthet gjør også kvalmen værre for mange så unn deg en lur på ettermiddagen eller sov frempå med god samvittighet når du har mulighet.Jeg har hatt masse murringer! Har blitt litt bedre, men kjenner ihvertfall en gang om dagen at det murrer godt.6+1. Er det normalt at det murrer masse i livmoren? Ikke smerter, men sånn "hva SKJER der nede nå?"/lett ubehagelig. Minner om mensmurringer og jeg blir veldig redd. Går og sjekker etter blod hele tida.
Og jeg som klaga over at jeg ikke kjente murringer i morrest.![]()

Jeg er så kvalm … klarte nesten ikke spise noe middag i dag, hadde heller lyst å gå å spy … det her håper jeg virkelig går over, så sykt ubehagelig
Jeg oppretta en egen tråd for dette i terminforumet vårtJeg har hatt god virkning av seabands, men de må være på 24/7 ellers forsvinner virkningen ganske raskt og må ha de på en god stund før de virker igjen. Men er det veldig ille så ville jeg dratt til legen å høre om du kunne startet på Xonvea. Trøtthet gjør også kvalmen værre for mange så unn deg en lur på ettermiddagen eller sov frempå med god samvittighet når du har mulighet.
Tusen takk for tips! Jeg skal bestille time hos legen til uka og spørre om noe kvalmestillende hvert fallSkriver under på seabands. Men det er veldig «derogda» virkning altså, glemmer jeg å ta de på etter dusjen blir jeg drit dårlig igjen.
Også er væske viktig. Små måltider.
Slapp av så mye du må, kvalmen blir mye verre når jeg stresser. Har feks vært i Sverige i dag, og vet allerede at morgendagen blir mye verre enn den hadde trengt.
Jeg har god virkning av vitamin B6 foreløpig.
Pluss xonvea da. Jeg hadde bedt om å få det med en gang, de funker bedre om man tar de før kvalmen er på det verste.
Mange skryter av stemetil (som skal gi mindre zombie enn xonvea), men det nekter legen av en eller annen grunn å gi meg![]()

Puppene begynner å bli store og harde. Ikke opplevd det så tidlig de andre gangene. Første ble de ikke så mye større under svangerskapet, andre ammet jeg en god stund ut i svangerskapet. Denne gangen har jeg forsatt hatt melk etter ammeslutt, så kanskje det er derfor det er anerledes denne gangen.

Jeg har også en pupp som jeg fortsatt amma med inntil iforgårs og en tom pupp som jeg ikke har amma fra på 10 måneder og den tomme puppen er gravid-ømJeg har en øm pupp, men siden ammingen det siste året kun har vært kos så har jeg i følge sjefen kun hatt melk i en pupp og den andre er tom og gammel.
Men her er den «tomme gamle» puppen min som er øm![]()