Symptomtråd

Masse mensenmurringer, og sånne strekksmerter som kommer hvis jeg vrir meg brått eller sånn. Har hatt masse plager de andre svangerskapene, så er spendt på dette :smiley-ashamed004 Om det blir likt eller helt forskjellig :happy:

Masse mensenmurringer, og sånne strekksmerter som kommer hvis jeg vrir meg brått eller sånn. Har hatt masse plager de andre svangerskapene, så er spendt på dette :smiley-ashamed004 Om det blir likt eller helt forskjellig :happy:
Merka at det stakk litt et par ganger når jeg vrei meg litt for kjapt i senga, var ubehagelig. Hatt så lite symptomet frem til nå, kjenner litt på en slags klump/kvalme heldigvis ganske svakt men det sitter der

Null symptomer enda. :angelic:
2 x HG svangerskap bak meg, så forventer at kvalmen kommer som et skudd om noen uker:dead:

Jeg er så trøtt som jeg aldri har vært før.. jeg nevnte det litt i går også men dette er next level. I dag sto jeg opp med barna, satte på tv’en, og måtte seriøst bare legge meg under pledd i sofaen å dorme av. Heldigvis er ungene veldig snille og forståelsesfulle..! Føler meg jo ikke noe bra som mor, akkurat! Gleder meg til mannen kommer hjem fra jobbreise i dag :angelic: :bag:

4+5 og såå tissetrengt om morgenen. Tror jeg har vært det siden EL, hehe.
Ellers kommer og går trøttheten. Blytungt å stå opp om morgenen (noen dager), men masse tankekjør og lite trøtt til natta.
Kjenner litt i livmor og rygg som kommer og går. Og så har jeg ømme bryster og tykk utflod. Jeg håper å unngå symptomer som kan påvirke jobben fordi jeg helst vil skjule graviditeten (også for sjefen) frem til u 13-14 eller noe sånt… men vi får se!

Tisser mye mer enn vanlig! Vanligvis holder jeg meg fra morgenen til jeg er ferdig på jobb, men nå må jeg gjerne gå 3 ganger på samme tid. :laughing002

Ellers har jeg merket noen små «kynnere». Kjente at livmoren gjorde noe.

Og for å ikke snakke om at jeg er så sliten på kvelden! :whacky011 Jeg og mannen har måtte bytte fra kveldsmoro til morgenmoro fordi jeg er helt kake ved leggetid.

Sniker ... Er nettopp blitt gravid og vil evt melde meg inn her etter hvert hvis det går veien. Har mistet 9 ganger, så er ikke så håpefull. Men til spørsmålet mitt: Andre som har opplevd en hul slags mellomgulvkvalme (kan jeg kalle det det?) allerede ved 4+0 til 4+4 uker på vei? Jeg er et sted mellom der.

3+6 og har allerede kastet opp :dead: Håper det ikke blir så gale denne gangen!
Oi! Jeg er 4+0 ish etter egen utregning, og så kvalm i dag! Er det mulig så tidlig?

Sniker ... Er nettopp blitt gravid og vil evt melde meg inn her etter hvert hvis det går veien. Har mistet 9 ganger, så er ikke så håpefull. Men til spørsmålet mitt: Andre som har opplevd en hul slags mellomgulvkvalme (kan jeg kalle det det?) allerede ved 4+0 til 4+4 uker på vei? Jeg er et sted mellom der.
Da er vi i samme båt! Aldri møtt noen som har mistet like mange ganger som meg. 7 SA og 1 MA. Skal ta tidlig ultralyd tirsdag, da er jeg 7+2, men tør ikke glede meg helt å glede meg før jeg evt ser hjerteslag. Vil veldig gjerne følge deg videre!

Da er vi i samme båt! Aldri møtt noen som har mistet like mange ganger som meg. 7 SA og 1 MA. Skal ta tidlig ultralyd tirsdag, da er jeg 7+2, men tør ikke glede meg helt å glede meg før jeg evt ser hjerteslag. Vil veldig gjerne følge deg videre!
Det føles så blodig urettferdig å måtte kjempe sånn! Har de funnet noen årsak? Jeg fikk ei kjempeutredning for et år siden, uten funn! Foruten høy alder, men har mistet siden tidlig 2020. Jeg har dagbok i prøverforumet :Heartred Håper inderlig det er hjerteslag på ultralyden din! Vil følge deg også. Skal ha ultralyd på ca samme tid i svangerskapet om vi kommer oss dit, men er lenge til ennå.

De landet på "habituell abort", som egentlig bare er ett fancy ord for at "ingenting er galt" eller at det rett og slett ikke er noen grunn. Men nå er jeg 41, blir 42 og har fått progesterontilskudd, så hååååpper det er grunnen og at det går bedre denne gangen. Jeg krysser alt jeg har for deg og dere! :Heartred

Det er fullt mulig, har kastet opp flere ganger daglig siden 3+5.. sånn med engang jeg står opp, etter hvert eneste måltid og er sykemeldt pga dette :smiley-ashamed004 :arghh:

Det føles så blodig urettferdig å måtte kjempe sånn! Har de funnet noen årsak? Jeg fikk ei kjempeutredning for et år siden, uten funn! Foruten høy alder, men har mistet siden tidlig 2020. Jeg har dagbok i prøverforumet :Heartred Håper inderlig det er hjerteslag på ultralyden din! Vil følge deg også. Skal ha ultralyd på ca samme tid i svangerskapet om vi kommer oss dit, men er lenge til ennå.
Er det offentlig du har gått?
Fikk anbefalt en privat fertilitetslege i Bergen og han er helt super! Var en kollega som tipset meg. Han setter også opp timer og sender videre til den plassen der de er best på det han finner ut av er problemet. For min del skulle jeg bli operert i Bergen siden de har to stk på Haukeland som er flinke. Kollegaen min ble sendt for å bli operert i Trondheim siden de var 3 ganger så flinke på det hun trengte hjelp til der, og ble sendt rett på en ivf klinikk etterpå. Det endte med at de fikk tvillinger pga både ivf og normal eggløsning fungerte den måneden.

Klinikken heter Sentrumslegene. Det er bare en lege der som heter Dr. Mortensen.

Back
Topp