Symptomtråd

Føler jeg har veldig lite symptomer. Sover en del og blir fort sliten men utenom det så har jeg vel egt bare litt ømme brystvorter. Må vel nyte det så lenge det varer, blir jo litt bekymret

Trøøøøtt! Og bare 4+2, så vet ikke om det er reelt en gang. Men her kommer vi altså rett ut av to ukers ferie, og dag 3 tilbake i arbeid så er jeg bare så usigelig trøtt og tung i kroppen…

Føler jeg har veldig lite symptomer. Sover en del og blir fort sliten men utenom det så har jeg vel egt bare litt ømme brystvorter. Må vel nyte det så lenge det varer, blir jo litt bekymret
Samme her :happy:

Hvis jeg blir sulten blir jeg kald med en gang da :smiley-ashamed004 Kroppen bare prioriterer næring til livmor umiddelbart og bare gjør hender og tær iskalde :smiley-ashamed004
Det gjelder når jeg går over 12 timer uten mat da.

Samme her :happy:

Hvis jeg blir sulten blir jeg kald med en gang da :smiley-ashamed004 Kroppen bare prioriterer næring til livmor umiddelbart og bare gjør hender og tær iskalde :smiley-ashamed004
Det gjelder når jeg går over 12 timer uten mat da.
Har alltid kalde hender og føtter fortiden men har hatt det før også muligens blitt verre da. Jeg går alltid med tøfler inne og alikevel iskald. Varmer meg på samboern som ikke blir så happy

Jeg har også veldig få symptomer, men har fått større og litt ømme pupper. Ellers er det bare økt puls som tyder på at noe skjer. Ikke kvalm, ingen aversjoner, kjenner minimalt i magen. I alle mine tidligere svangerskap, inkludert den som endte i SA fikk jeg akutt høyere sex-drive fra positiv test, men nå er den totalt fraværende. Kanskje det kommer litt mer symptomer etter hvert. :)

Har fortsatt heller ingen andre symptomer enn ømme bryst.. Aller verst når bh’en tas av om kvelden

Hei dere. Er 16 DPO og 4+4 uker (hadde noe kortere lutealfase denne syklusen). Har milde, menslignende murringer i magen som kommer og går, samt at jeg kjenner litt i korsryggen – kanskje spesielt der. Har også stikkende kramper når jeg har sittet en stund og reiser meg opp for fort. Føler at symptomene blir mer merkbare om kvelden.

Jeg går 10+ km hver dag, så lurer på om jeg bare blir veldig sliten på kveldene, kroppen slapper av, og at jeg derfor blir ekstra oppmerksom på alt. Legen min, som er 60+ og veldig «straight to the point», sier at man ofte er på stor symptomjakt, og at jeg må roe meg ned fordi (direkte sitat):
«Kvinner føder hver dag. Det fødes mange barn hvert år, så du trenger ikke å bekymre deg for alt.»

Samtidig er jeg nervøs når jeg har disse symptomene – og nervøs når de forsvinner
Dere som er 5+ uker og som også hadde murringer i underlivet: Når forsvant symptomene, hvis de i det hele tatt gjorde det?

Hei dere. Er 16 DPO og 4+4 uker (hadde noe kortere lutealfase denne syklusen). Har milde, menslignende murringer i magen som kommer og går, samt at jeg kjenner litt i korsryggen – kanskje spesielt der. Har også stikkende kramper når jeg har sittet en stund og reiser meg opp for fort. Føler at symptomene blir mer merkbare om kvelden.

Jeg går 10+ km hver dag, så lurer på om jeg bare blir veldig sliten på kveldene, kroppen slapper av, og at jeg derfor blir ekstra oppmerksom på alt. Legen min, som er 60+ og veldig «straight to the point», sier at man ofte er på stor symptomjakt, og at jeg må roe meg ned fordi (direkte sitat):
«Kvinner føder hver dag. Det fødes mange barn hvert år, så du trenger ikke å bekymre deg for alt.»

Samtidig er jeg nervøs når jeg har disse symptomene – og nervøs når de forsvinner
Dere som er 5+ uker og som også hadde murringer i underlivet: Når forsvant symptomene, hvis de i det hele tatt gjorde det?
Dette svangerskapet har jeg ikke vært like aktiv som det forrige. Har derfor ikke merket like mye murringer. Når jeg var gravid i sommer så var jeg på 4 dagers festival rundt denne tiden. Det betyr jo at man går og står hele dagen, gjerne får i seg litt mindre mat enn man burde osv. Da hadde jeg masse murringer. Men det gikk fint da. Hadde en frisk baby på ultralyd 8+0. Mistet pga den ikke klarte overgangen til morkaken. Trente også 4-5 dager i uken på det tidspunktet. Blant annet 10 km fjelltur 2-3 ganger i uken. Kjente mest murringene selv mens jeg var i aktivitet egentlig.

Ømme pupper her også!
Jeg er litt mer slapp, men det mest åpenbare forandringen er at jeg får orgasme superenkelt. :laughing002 Klager ikke altså, verken jeg eller mannen. :love017 4+4

Sliter så med kvalme, jeg skal egentlig ikke klage for er ikke sånn at jeg kaster opp hele dagen...men er konstant kvalm. Kan ikke huske at det var sånn med nr 1. Spiser lite og ofte, lite fet mat for det blir jeg kvalm av. Noen flere tips for å lette litt på kvalmen? :hungover: Har ingen andre symptomer så er jo greit jeg har noe da :hilarious:

Jeg er 6+5 idag, og kjenner murringer hver dag. Noen dager mer intense enn andre. Kjenner det spesielt på kvelden, og i sengen før jeg legger meg. Sikkert grunnet at jeg er mer i ro på disse tidspunktene.

Jeg er 6+5 idag, og kjenner murringer hver dag. Noen dager mer intense enn andre. Kjenner det spesielt på kvelden, og i sengen før jeg legger meg. Sikkert grunnet at jeg er mer i ro på disse tidspunktene.
Hadde du litt opphold i uke 5 eller har du hatt murringer hver dag? Jeg opplevde murringer i starten, også nesten ingenting fra 5+2 til 5+6, men lurer på om det er en litt «rolig» periode bare. :dontknow

Er det noen som opplever litt vondt i en eggstokk av og til? Kan gå lenge mellom hver gang, men stikker/murrer litt innimellom i høyre eggstokkområde. Litt redd for EXU, men da tror jeg ikke at smerten hadde kommet og gått, men kanskje blitt gradvis værre.

Hadde du litt opphold i uke 5 eller har du hatt murringer hver dag? Jeg opplevde murringer i starten, også nesten ingenting fra 5+2 til 5+6, men lurer på om det er en litt «rolig» periode bare. :dontknow
Husker jeg hadde en pause forrige gang jeg også. Det var så intenst noen dager, men plutselig tok det slutt i 3 dager. Det var visst vanlig :happy: Det vokser litt i rykk og napp.

Denne gangen har jeg jo nesten ikke murringer en gang. Veldig rart å ikke ha noen symptomer :smiley-ashamed004

Back
Topp