Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merka at det stakk litt et par ganger når jeg vrei meg litt for kjapt i senga, var ubehagelig. Hatt så lite symptomet frem til nå, kjenner litt på en slags klump/kvalme heldigvis ganske svakt men det sitter derMasse mensenmurringer, og sånne strekksmerter som kommer hvis jeg vrir meg brått eller sånn. Har hatt masse plager de andre svangerskapene, så er spendt på detteOm det blir likt eller helt forskjellig
![]()

Jeg og mannen har måtte bytte fra kveldsmoro til morgenmoro fordi jeg er helt kake ved leggetid.Ooof det hørtes jo helt forferdelig ut3+6 og har allerede kastet oppHåper det ikke blir så gale denne gangen!

Ikke veldig kjekt nei, men håper jeg finner litt ut av hva som trigger kaffen og går litt kontroll på detOoof det hørtes jo helt forferdelig ut![]()
Oi! Jeg er 4+0 ish etter egen utregning, og så kvalm i dag! Er det mulig så tidlig?3+6 og har allerede kastet oppHåper det ikke blir så gale denne gangen!
AbsoluttOi! Jeg er 4+0 ish etter egen utregning, og så kvalm i dag! Er det mulig så tidlig?
Men håper det også er litt psykisk, at frykten for å bli kvalm gjør meg kvalm hvis du skjønner. Men er kvalm store deler av dagen allerede ja. Blir kjekt å gå på jobb fremoverDa er vi i samme båt! Aldri møtt noen som har mistet like mange ganger som meg. 7 SA og 1 MA. Skal ta tidlig ultralyd tirsdag, da er jeg 7+2, men tør ikke glede meg helt å glede meg før jeg evt ser hjerteslag. Vil veldig gjerne følge deg videre!Sniker ... Er nettopp blitt gravid og vil evt melde meg inn her etter hvert hvis det går veien. Har mistet 9 ganger, så er ikke så håpefull. Men til spørsmålet mitt: Andre som har opplevd en hul slags mellomgulvkvalme (kan jeg kalle det det?) allerede ved 4+0 til 4+4 uker på vei? Jeg er et sted mellom der.
Det føles så blodig urettferdig å måtte kjempe sånn! Har de funnet noen årsak? Jeg fikk ei kjempeutredning for et år siden, uten funn! Foruten høy alder, men har mistet siden tidlig 2020. Jeg har dagbok i prøverforumetDa er vi i samme båt! Aldri møtt noen som har mistet like mange ganger som meg. 7 SA og 1 MA. Skal ta tidlig ultralyd tirsdag, da er jeg 7+2, men tør ikke glede meg helt å glede meg før jeg evt ser hjerteslag. Vil veldig gjerne følge deg videre!
Håper inderlig det er hjerteslag på ultralyden din! Vil følge deg også. Skal ha ultralyd på ca samme tid i svangerskapet om vi kommer oss dit, men er lenge til ennå.
Det er fullt mulig, har kastet opp flere ganger daglig siden 3+5.. sånn med engang jeg står opp, etter hvert eneste måltid og er sykemeldt pga detteSniker ... Er nettopp blitt gravid og vil evt melde meg inn her etter hvert hvis det går veien. Har mistet 9 ganger, så er ikke så håpefull. Men til spørsmålet mitt: Andre som har opplevd en hul slags mellomgulvkvalme (kan jeg kalle det det?) allerede ved 4+0 til 4+4 uker på vei? Jeg er et sted mellom der.

Men hvordan får du i deg mat da? Fungerer det hvis du spiser mindre måltider?Det er fullt mulig, har kastet opp flere ganger daglig siden 3+5.. sånn med engang jeg står opp, etter hvert eneste måltid og er sykemeldt pga dette![]()
![]()
Er det offentlig du har gått?Det føles så blodig urettferdig å måtte kjempe sånn! Har de funnet noen årsak? Jeg fikk ei kjempeutredning for et år siden, uten funn! Foruten høy alder, men har mistet siden tidlig 2020. Jeg har dagbok i prøverforumetHåper inderlig det er hjerteslag på ultralyden din! Vil følge deg også. Skal ha ultralyd på ca samme tid i svangerskapet om vi kommer oss dit, men er lenge til ennå.