Symptomtråd

Ingen kvalme enda, men ting smaker og lukter annerledes enn normalt. Spiste nettopp en bolle musli med melk og bananbiter. Bananen smaker som vanlig, men muslien med melk smakte salt oppvaskvann :facepalm: måtte be mannen min smake for å sjekke.
Hadde glømt det fra forrige gang, så holdt på å få sjokk her en dag når eg skulle ta med en skive med nugatti, og den smakte beiskt

Har vært så irritabel i helga. Mannen får gjennomgå :rolleyes:

Må samtidig si at selvom jeg ønsker meg litt symptomer, så forventer jeg å få hyperemesis igjen og jeg GRUER meg :crybaby2

Samme her! Gruer meg som faen til kvalmen og oppkast 24/7 kicker inn :sorry: :puke

Stadig kvalmere på morgenen og synes ånden til samboer stinker. Ikke syntes det før

Hmm hvorfor synes jeg ikke hundens ånde lukter vondt da

Last edited:
Jeg har ikke så mye symptomer. Er trøtt og litt irritabel, men usikker på om det skyldes graviditeten eller at jeg har en som snart blir 1 år som fortsatt våkner x antall ganger på natta:happy8 også har jeg mindre matlyst og får av og til en bølge av kvalme som er forbigående. Forrige gang fikk jeg ikke skikkelige symptomer før uke 6

Har du hatt det i alle svangerskapene? All ære til deg som orker gå igjennom det flere ganger :notworthy

Ja, har dessverre hatt det alle gangene :sorry: men ingen regel uten unntak!

Jeg har ømme pupper(av og på) , sånn rar kvalme som jeg ikke vet om jeg er sulten eller kvalm, ender ofte med at jeg spiser og det hjelper. Også føler jeg på en enorm sult veldig raskt etter jeg har spist. Litt sure oppstøt og halsbrann, ekstremt trøtt. Vil helst sove hele tiden. Også liker jeg plutselig ikke smaken av ost. Må isåfall være smeltet (typ ostesmørbrød eller pizza) . Også må jeg tisse ofte.

Ja, har dessverre hatt det alle gangene :sorry: men ingen regel uten unntak!
Så grusomt :grumpy: når jeg har sagt til bekjente (noen av dem er leger) at jeg gruer meg til å få det igjen hvis jeg blir gravid igjen, så har alle sagt sånn "men det er ikke sikkert du får det neste gang, vær optimistisk". Men jeg har aldri hørt om noen som bare har hatt det én gang, så jeg velger å gå inn i det med realistiske forventninger denne gangen.

Jeg husker at mine første symptomer sist gang var ømme pupper, andpusten av hva som helst og metallsmak i munnen. Men da tror jeg ikke jeg testet før 18-20 dpo :hilarious:

Så grusomt :grumpy: når jeg har sagt til bekjente (noen av dem er leger) at jeg gruer meg til å få det igjen hvis jeg blir gravid igjen, så har alle sagt sånn "men det er ikke sikkert du får det neste gang, vær optimistisk". Men jeg har aldri hørt om noen som bare har hatt det én gang, så jeg velger å gå inn i det med realistiske forventninger denne gangen.
Om det er til trøst så hadde min mor det «bare» i et av fire svangerskap:)

Jeg har bare hatt det i 1/2 svangerskap. Satser på å slippe nå ♥️

Back
Topp