Symptomtråd

Såå oppblåst i dag! Og veldig metallisk smak i munnen, som jeg ikke husker om jeg hadde sist. Veldig ør i hodet, og sykt øm i puppene Kvalmen har kommet og gått litt, men er heldigvis håndterlig enn så lenge. Er heldig som kan ha ganske mye hjemmekontor, som jeg merker hjelper på formen. I dag har jeg vært i så god form at jeg nesten blir bekymra men det er nok bare veldig tidlig ennå. Ellers så er jeg gravid med en gutt denne gangen ‍♀️

Såå oppblåst i dag! Og veldig metallisk smak i munnen, som jeg ikke husker om jeg hadde sist. Veldig ør i hodet, og sykt øm i puppene Kvalmen har kommet og gått litt, men er heldigvis håndterlig enn så lenge. Er heldig som kan ha ganske mye hjemmekontor, som jeg merker hjelper på formen. I dag har jeg vært i så god form at jeg nesten blir bekymra men det er nok bare veldig tidlig ennå. Ellers så er jeg gravid med en gutt denne gangen ‍♀️
Jeg var kjeeempedårlig da jeg gikk gravid med sønnen min :dance008

Stadig ømmere brystvorter og større bryst, økende kvalme og strekk i ligamenter

Kjenner det i ligamentene jeg og!! Hadde nesten glemt hva det var, men så kom jeg plutselig på det :yuck:

I dag når jeg gikk av bussen kjente eg det strakk godt der nedi!! Og har ømme pupper igjen. Var rolig i går. På jobb idag fikk eg sure oppstøt :)

I dag når jeg gikk av bussen kjente eg det strakk godt der nedi!! Og har ømme pupper igjen. Var rolig i går. På jobb idag fikk eg sure oppstøt :)
Blir godt når vi kommer ett par uker lenger og ikke trenger å tenke på alt og ingenting ♥️

Jeg er veldig sensitiv for lukter fra før men i går på jobb var det vanskelig.. såå mange lukter!! Er også veldig oppblåst, hengemagen fra sist er nå utstikkende :p så ser gravid ut :p haha klarer ikke å holde den inne:p
Også er eg såå snørrete(bare gjennomsiktig slim) om morgenen og idag kom det blod når jeg snøt :p

Noen av dere som har halsbrann? Har dere noen tips? Typ medisiner eller mat?

Noen av dere som har halsbrann? Har dere noen tips? Typ medisiner eller mat?
Melk etter måltider for å nøytralisere etter måltider og Gaviscon. Prøver å unngå tomater, løk, syrlige ting, sterkt krydder og sjokolade. Spiser Joghurt med banan litt før jeg legger meg

Puppene gjør vondt!!
Har murringer av og på i ulik styrke men aldri vondt
Småkvalm spesielt etter egg

Samme her, nesten ingen av buksene mine passer og det er grusomt å finne noe å ha på seg på jobb! Føler meg fæl i alt :p
Jeg er også kjempe oppblåst.. haha. Jeg har jo litt mage fra før etter 2 kids, pandemi, mye øl og kebab :p haha. Så nå når magen er oppblåst så ser det ikke så veldig ikke gravid ut…

Back
Topp