Jeg har!Jeg synes murring er det verste av symptomerforbinder det kun med å miste og klarer ikke ignorere det. Mange andre som har murringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har!Jeg synes murring er det verste av symptomerforbinder det kun med å miste og klarer ikke ignorere det. Mange andre som har murringer?
Hadde glømt det fra forrige gang, så holdt på å få sjokk her en dag når eg skulle ta med en skive med nugatti, og den smakte beisktIngen kvalme enda, men ting smaker og lukter annerledes enn normalt. Spiste nettopp en bolle musli med melk og bananbiter. Bananen smaker som vanlig, men muslien med melk smakte salt oppvaskvannmåtte be mannen min smake for å sjekke.
Jeg viste ikke at det var en ting, det samme skjedde med meg og nugattiHadde glømt det fra forrige gang, så holdt på å få sjokk her en dag når eg skulle ta med en skive med nugatti, og den smakte beiskt
jeg kastet den fordi jeg trodde det var noe galt med den

Må samtidig si at selvom jeg ønsker meg litt symptomer, så forventer jeg å få hyperemesis igjen og jeg GRUER meg![]()

Har du hatt det i alle svangerskapene? All ære til deg som orker gå igjennom det flere gangerSamme her! Gruer meg som faen til kvalmen og oppkast 24/7 kicker inn![]()
![]()

også har jeg mindre matlyst og får av og til en bølge av kvalme som er forbigående. Forrige gang fikk jeg ikke skikkelige symptomer før uke 6Har du hatt det i alle svangerskapene? All ære til deg som orker gå igjennom det flere ganger![]()
men ingen regel uten unntak!Det høres helt grusomt ut. Du er en helt!Ja, har dessverre hatt det alle gangenemen ingen regel uten unntak!
Er 4+4. Sist ble jeg kvalm rundt uke 6/7Så grusomtJa, har dessverre hatt det alle gangenemen ingen regel uten unntak!
når jeg har sagt til bekjente (noen av dem er leger) at jeg gruer meg til å få det igjen hvis jeg blir gravid igjen, så har alle sagt sånn "men det er ikke sikkert du får det neste gang, vær optimistisk". Men jeg har aldri hørt om noen som bare har hatt det én gang, så jeg velger å gå inn i det med realistiske forventninger denne gangen.
Om det er til trøst så hadde min mor det «bare» i et av fire svangerskapSå grusomtnår jeg har sagt til bekjente (noen av dem er leger) at jeg gruer meg til å få det igjen hvis jeg blir gravid igjen, så har alle sagt sånn "men det er ikke sikkert du får det neste gang, vær optimistisk". Men jeg har aldri hørt om noen som bare har hatt det én gang, så jeg velger å gå inn i det med realistiske forventninger denne gangen.
Det gir meg håp!Om det er til trøst så hadde min mor det «bare» i et av fire svangerskap![]()
Jeg har bare hatt det i 1/2 svangerskap. Satser på å slippe nåSå grusomtnår jeg har sagt til bekjente (noen av dem er leger) at jeg gruer meg til å få det igjen hvis jeg blir gravid igjen, så har alle sagt sånn "men det er ikke sikkert du får det neste gang, vær optimistisk". Men jeg har aldri hørt om noen som bare har hatt det én gang, så jeg velger å gå inn i det med realistiske forventninger denne gangen.