Symptomtråd

-Ømme pupper
- trøtt
-sover dårlig

Ømme brystvorter
Oppblåst
Press bak skambenet
Trøtt
Smerter i tannkjøtt, som gjør at jeg våkner på natt
Halsbrann
Kvalme
Økt luktesans
Lettrørt

Ømme pupper som klør
Kjempe vondt i bekkenet, men ikke alltid
Halsbrann
Litt spotting
Forstoppet og oppblåst
Luktesans som en blodhund
Kjempe trøtt
Sover dårlig
Lettrørt

Jeg har hatt murringer hver dag siden jeg ble gravid! Googlet meg ihjel i starten på om det var vanlig :dead:
Jeg og- mista for en måned siden så jeg er redd for blod på papiret men så langt går alt bra :Heartpink
ligger med murringer nå- men de er ikke konstante gjennom dagen
Jeg har det heldigvis ikke konstant, men periodevis - typ en kveld feks. Men da blir jo nervene i høyspenn :( vet at det er normalt, men skulle ønske det var større forskjell på normal murring i svangerskap og murring man forbinder med blødning. Irriterende at alt skal være så likt! :bored:

Jeg har det heldigvis ikke konstant, men periodevis - typ en kveld feks. Men da blir jo nervene i høyspenn :( vet at det er normalt, men skulle ønske det var større forskjell på normal murring i svangerskap og murring man forbinder med blødning. Irriterende at alt skal være så likt! :bored:
Føler meg deg- redselen vil nok sitte en god stund hos meg :facepalm: Ser frem til tidlig ul og håper å høre et bankende hjerte :Heartpink jeg må bare være optimistisk nå- selvom det ligger i bakhodet.
Var på sprell igår for å handle ting til 2 åringen og gikk og så på nyfødt ting- jeg gleder meg :love017

Føler meg deg- redselen vil nok sitte en god stund hos meg :facepalm: Ser frem til tidlig ul og håper å høre et bankende hjerte :Heartpink jeg må bare være optimistisk nå- selvom det ligger i bakhodet.
Var på sprell igår for å handle ting til 2 åringen og gikk og så på nyfødt ting- jeg gleder meg :love017
Det gjorde jeg og på fredag, så mye fint der :happy:

Ja, er bare så vanskelig å «nullstille»… første SA’en startet med kraftige murringer en uke før jeg mista, så det har på en måte brent seg fast. Og så mista jeg nr 2 til samme tid ca igjen, så jeg håper bare at vi kommer oss forbi uke 10-11 nå! Føles nesten for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen, men det er vel naturlig å føle det slik.
Har tidlig ul i uke 8, men må nok inn igjen et par uker etterpå bare for å se om der er liv.

Håper at det går bra denne gangen! Heier på julekule i desember og 2.trimester :love7 jeg prøver å beskytte meg selv fra å kjøpe mer barneklær og gravidklær nå, men er jo selvfølgelig inne og titter:greet015er jo klin umulig å holde seg helt unna:smiley-angelic006

Ja, er bare så vanskelig å «nullstille»… første SA’en startet med kraftige murringer en uke før jeg mista, så det har på en måte brent seg fast. Og så mista jeg nr 2 til samme tid ca igjen, så jeg håper bare at vi kommer oss forbi uke 10-11 nå! Føles nesten for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen, men det er vel naturlig å føle det slik.
Har tidlig ul i uke 8, men må nok inn igjen et par uker etterpå bare for å se om der er liv.

Håper at det går bra denne gangen! Heier på julekule i desember og 2.trimester :love7 jeg prøver å beskytte meg selv fra å kjøpe mer barneklær og gravidklær nå, men er he selvfølgelig inne og titter:greet015er jo klin umulig å holde seg helt unna:smiley-angelic006
Så trist at du har mistet flere ganger :( Kan skjønne at det er brent fast… Men som du sier- naturlig at vi er redde når vi har opplevd det… hadde jo aldri tenkt jeg skulle miste- d var jo ikke i tankegangen engang ? Var jo ingen problemer når jeg fikk datteren min liksom så det tok jeg nesten for gitt. Man lærer mens man går altså…. :Heartpink

Det ligger støpt i meg også. Når vi var på senteret igår så hadde jeg lys bukse og tanken om at jeg hadde blødd gjennom kom stadig opp. Spurte mannen i heisen om det var noe bak- men det var jo ikke det

Sender varme tanker og håper begge får gode nyheter på TUL og kan slappe litt mer av etter hvert :Heartpink

Så trist at du har mistet flere ganger :( Kan skjønne at det er brent fast… Men som du sier- naturlig at vi er redde når vi har opplevd det… hadde jo aldri tenkt jeg skulle miste- d var jo ikke i tankegangen engang ? Var jo ingen problemer når jeg fikk datteren min liksom så det tok jeg nesten for gitt. Man lærer mens man går altså…. :Heartpink

Det ligger støpt i meg også. Når vi var på senteret igår så hadde jeg lys bukse og tanken om at jeg hadde blødd gjennom kom stadig opp. Spurte mannen i heisen om det var noe bak- men det var jo ikke det

Sender varme tanker og håper begge får gode nyheter på TUL og kan slappe litt mer av etter hvert :Heartpink
Trist at du også har mistet :Heartred det er ikke bare rett frem å få barn nei. Med første så levde jeg ganske normalt og spontanaborten kom veldig brått på. Jeg hadde som du skriver tatt det for gitt at det skulle gå bra, så følte meg nesten litt lurt! Og når vi da ble gravid igjen så sa «alle» at de kjenner mange som mistet første gang og så gikk det bra, men ble nok en gang «lurt». Så denne gangen er forsvarsmekanismen på plass:pale

Håper vi begge to går en fin jul i møte:Heartred:Heartred

Ingen kvalme enda, men ting smaker og lukter annerledes enn normalt. Spiste nettopp en bolle musli med melk og bananbiter. Bananen smaker som vanlig, men muslien med melk smakte salt oppvaskvann :facepalm: måtte be mannen min smake for å sjekke.

Småunger, og er så gal at jeg går å håper på det ikke blir hyperemesis med barn nr 7:wacky::dead::smiley-bounce022

Back
Topp