Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hør hør!Etter at kvalmen har meldt sin ankomst, så er jeg heeeelt sikker på at dette blir sister barnet!![]()
Det sa jeg etter hg med barn nr og her sitter jeg igjenEtter at kvalmen har meldt sin ankomst, så er jeg heeeelt sikker på at dette blir sister barnet!![]()

Jeg har hatt murringer hver dag siden jeg ble gravid! Googlet meg ihjel i starten på om det var vanligJeg synes murring er det verste av symptomerforbinder det kun med å miste og klarer ikke ignorere det. Mange andre som har murringer?

Jeg og- mista for en måned siden så jeg er redd for blod på papiret men så langt går alt braJeg synes murring er det verste av symptomerforbinder det kun med å miste og klarer ikke ignorere det. Mange andre som har murringer?
Jeg har hatt murringer hver dag siden jeg ble gravid! Googlet meg ihjel i starten på om det var vanlig![]()
Jeg har det heldigvis ikke konstant, men periodevis - typ en kveld feks. Men da blir jo nervene i høyspennJeg og- mista for en måned siden så jeg er redd for blod på papiret men så langt går alt bra
ligger med murringer nå- men de er ikke konstante gjennom dagen

Føler meg deg- redselen vil nok sitte en god stund hos megJeg har det heldigvis ikke konstant, men periodevis - typ en kveld feks. Men da blir jo nervene i høyspennvet at det er normalt, men skulle ønske det var større forskjell på normal murring i svangerskap og murring man forbinder med blødning. Irriterende at alt skal være så likt!
![]()
Ser frem til tidlig ul og håper å høre et bankende hjerte
jeg må bare være optimistisk nå- selvom det ligger i bakhodet.
Det gjorde jeg og på fredag, så mye fint derFøler meg deg- redselen vil nok sitte en god stund hos megSer frem til tidlig ul og håper å høre et bankende hjerte
Var på sprell igår for å handle ting til 2 åringen og gikk og så på nyfødt ting- jeg gleder meg![]()

Ja, er bare så vanskelig å «nullstille»… første SA’en startet med kraftige murringer en uke før jeg mista, så det har på en måte brent seg fast. Og så mista jeg nr 2 til samme tid ca igjen, så jeg håper bare at vi kommer oss forbi uke 10-11 nå! Føles nesten for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen, men det er vel naturlig å føle det slik.Føler meg deg- redselen vil nok sitte en god stund hos megSer frem til tidlig ul og håper å høre et bankende hjerte
Var på sprell igår for å handle ting til 2 åringen og gikk og så på nyfødt ting- jeg gleder meg![]()
jeg prøver å beskytte meg selv fra å kjøpe mer barneklær og gravidklær nå, men er jo selvfølgelig inne og titter
er jo klin umulig å holde seg helt unna
Så trist at du har mistet flere gangerJa, er bare så vanskelig å «nullstille»… første SA’en startet med kraftige murringer en uke før jeg mista, så det har på en måte brent seg fast. Og så mista jeg nr 2 til samme tid ca igjen, så jeg håper bare at vi kommer oss forbi uke 10-11 nå! Føles nesten for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen, men det er vel naturlig å føle det slik.
Har tidlig ul i uke 8, men må nok inn igjen et par uker etterpå bare for å se om der er liv.
Håper at det går bra denne gangen! Heier på julekule i desember og 2.trimesterjeg prøver å beskytte meg selv fra å kjøpe mer barneklær og gravidklær nå, men er he selvfølgelig inne og titter
er jo klin umulig å holde seg helt unna
![]()

Trist at du også har mistetSå trist at du har mistet flere gangerKan skjønne at det er brent fast… Men som du sier- naturlig at vi er redde når vi har opplevd det… hadde jo aldri tenkt jeg skulle miste- d var jo ikke i tankegangen engang ? Var jo ingen problemer når jeg fikk datteren min liksom så det tok jeg nesten for gitt. Man lærer mens man går altså….
Det ligger støpt i meg også. Når vi var på senteret igår så hadde jeg lys bukse og tanken om at jeg hadde blødd gjennom kom stadig opp. Spurte mannen i heisen om det var noe bak- men det var jo ikke det
Sender varme tanker og håper begge får gode nyheter på TUL og kan slappe litt mer av etter hvert![]()
det er ikke bare rett frem å få barn nei. Med første så levde jeg ganske normalt og spontanaborten kom veldig brått på. Jeg hadde som du skriver tatt det for gitt at det skulle gå bra, så følte meg nesten litt lurt! Og når vi da ble gravid igjen så sa «alle» at de kjenner mange som mistet første gang og så gikk det bra, men ble nok en gang «lurt». Så denne gangen er forsvarsmekanismen på plass