Symptomtråd

Har plutselig blitt veldig emosjonell da.. har grått flere ganger i dag av de rareste ting… var på gråten rørt da jeg var å leverte stemmeseddelen til valget til og med :facepalm:

Veldig lite symptomer i dag, ingen kvalme nesten... Tatt ny blodprøve i dag. Kjenner jeg er ordentlig bekymret :arghh:
Jeg hadde det sånn i forrige uke. Plutselig ingen kvalme eller uggen følelse i flere dager og jeg ble livredd. Tok HCG prøve som hadde steget masse tross symptomer som kom og gikk, og nå noen dager senere har kvalmen kommet for fullt. Forstår bekymringen, fordi jeg kjenner meg igjen, men forsøk så langt du klarer å ikke bruk symptomer som målestokk for hvor gravid du er (selvom det er så mye enklere sagt enn gjort) <3

Ååå kjære deg, tror du ikke det kan være sånn innimellom? Kroppen skifter litt gir? Den ekstreme trettheten slapp litt i går kveld hos meg og føler meg bedre i dag. Håper bare at det er litt pause i symptomene :smiley-angelic001
Ja æsj, det er sikkert normalt at det svinger litt.. men kjenner jeg krisemaksimerer med EN gang :arghh:

Jeg hadde det sånn i forrige uke. Plutselig ingen kvalme eller uggen følelse i flere dager og jeg ble livredd. Tok HCG prøve som hadde steget masse tross symptomer som kom og gikk, og nå noen dager senere har kvalmen kommet for fullt. Forstår bekymringen, fordi jeg kjenner meg igjen, men forsøk så langt du klarer å ikke bruk symptomer som målestokk for hvor gravid du er (selvom det er så mye enklere sagt enn gjort) <3
Ja håper hcg har steget masse til tross! Burde vel egentlig være glad for en fin dag...

Den som ler sist ler best… 5+3, altså på samme dagen som forrige svangerskap treffer kvalmen meg likevel. Burde sett den komme:dead: Intens kvalme på morgenen i det jeg står opp av senga som gir seg etter 10-15 minutter og så kommer det bølger gjennom dagen. Viktig for meg å spise jevnt og trutt selv om jeg egentlig ikke er sulten for å holde det i sjakk. Dette holder vel sikkert på sånn til uke 6+3 og da slår det til som fullt som sist gang og jeg er sengeliggende de neste 5 ukene:grumpy:

Det skal svinge så voldsomt i symptomer! Men glad jeg har dem og de ikke er helt borte, nå kom puppene tilbake etter ett døgn med slappe vannballonger så er de strutte pupp igjen :hilarious: nei off.... Håper jeg kan roe meg LITT etter blodprøvesvar i kveld.

Flere som har vondt i korsryggen? Jeg har veldig mensensmerter i korsryggen i dag, og det bekymrer meg. Husker ikke helt hvordan det var i starten ved sist svangerskap, men hadde en kjemisk graviditet forrige syklus, og da føltes aborten som en vanlig mensen. Derfor bekymrer mensensmerter meg veldig nå... Er i uke 5 nå.
Jeg har også mensensmerter i korsrygg (4+2) og etter MA sist høst er jeg sykt stressa for en ny… men håper å finne håp og trøst her inne :)

Jeg har vært på jobbreise mandag til torsdag kveld og nå har uggenheten og til tider kvalmen kommet. Det blir ny reise mandag til fredag neste uke, så jeg kjenner jeg gruer meg veldig nå! Kroppen er helt utkjørt etter veldig intenst opplegg fra morgen til kveld, så jeg er ganske redd for at det blir vanskelig å være diskré gravid i neste uke :grumpy:

Det skal svinge så voldsomt i symptomer! Men glad jeg har dem og de ikke er helt borte, nå kom puppene tilbake etter ett døgn med slappe vannballonger så er de strutte pupp igjen :hilarious: nei off.... Håper jeg kan roe meg LITT etter blodprøvesvar i kveld.
Så blodprøvene var fine?
Min erfaring er at symptomene kan svinge veldig, spesielt etter dagsform. Slitenhet fremprovoserer mye for min del

Fortsatt spotting på meg. Prøver å slappe av og tenke at det er normalt. Har veldig ømme kjønnslepper også. Kom på at sist jeg var på til gynekolog så fikk jeg vite at jeg hadee flere muskelknuter I livmoren. Helt ufarlig. Men kanskje det er de som sprekker og blør nå. Men jeg har skikkelig vondt I beina på kveldene. Er det flere som har det?

Superintens kløe på beina i går kveld, like før jeg klødde meg til blods, noen som har opplevd det som et gravidsymptom, eller er det bare jeg som plutselig har veldig tørr hud? :bag: :hilarious:

5+3 i dag, og fortsatt ingen spesielle symptomer. Eneste jeg merker innimellom, er at det røsker og strekker nedentil liksom. På grensen til å være faktisk vondt til tider, men ikke noe annet enn det. Testene har økt i styrke hele veien, så kanskje jeg enn så lenge slipper unna det verste

- gravid rhinitt
- spreng i bryst
- supertrøtt og fatigue
- sulten langt inni ryggmargen
- strekk og drag rundt magen

5+3 i dag, og fortsatt ingen spesielle symptomer. Eneste jeg merker innimellom, er at det røsker og strekker nedentil liksom. På grensen til å være faktisk vondt til tider, men ikke noe annet enn det. Testene har økt i styrke hele veien, så kanskje jeg enn så lenge slipper unna det verste
Samme her, ingenting utenom lette murringer inniblandt. Prøver å «trøste» meg med at det er fordi jeg var gravid for noen måneder siden og at kroppen ikke trenger å jobbe like hardt denne gangen frem til uke 10 :smiley-ashamed004

Samme her, ingenting utenom lette murringer inniblandt. Prøver å «trøste» meg med at det er fordi jeg var gravid for noen måneder siden og at kroppen ikke trenger å jobbe like hardt denne gangen frem til uke 10 :smiley-ashamed004
Virker liksom så rart, for man hører jo oftest om de som har veldig mange symptomer. Så da blir automatisk tankegangen litt sånn at det må jo være noe gærent. Selv om det ikke er tilfelle. Har legetime om en uke, da vil jeg være 6+3, og så tidlig ultralyd på 7+6. Så krysser bare fingrene og prøver og tenke at det er litt greit å slippe unna det verste og :p

Back
Topp