Symptomtråd

Jeg driver også sånn med min Garmin. Er 5+6, hvilepuls gikk ganske tidlig opp fra 55-56 til 68-70. Prøver å spise middag tidlig og stresse ned, men når det faktisk gir resultater (66 i helgen) blir jeg stresset igjen. Puppene mine gjorde sykt vondt natt til i går, og etter det har de vært mindre vonde, men nå klør de mer og niplene er såre. For meg er «testen» om det sprenger når jeg tar av bh etter arbeidsdagen, blir nedfor om sprenget ikke møter forventningene. Men i dag sprengte det mer igjen, heldigvis. Har slutta med testing, ble gal av å ikke få 3+ på CB Digital så det tør jeg ikke mer. Ellers sååå sliten!
Men sprengingen kommer og går i bølger da, men føler med deg :Heartpink

Har hatt på grensen til vondt i livmor og korsryggen i dag, og da går jeg jo rett i angst-mode! Skikkelig støl i livmor, føltes nesten som litt menssmerter istad, men tror det faktisk var luft, for mye ville ut :bag: Den leker skumle leker med meg den fisen nå ass.. ble så bløtt også så var redd jeg ville møte blod på do nå… men masse utflod bare :blackeye:

Jeg måtte også på do med veldig sterke magesmerter. Jeg går på Metformin, så mistenker den. Har hatt vekslende forstoppelse og løs mage siden jeg ble gravid :rolleyes:skummelt når det gjør så vondt i magen. Men det er ikke noe blod, så det er nok bare fordøyelsen som troller. @lilleperle hvis det kommer fiser ut så er det nok de som er skyldige :taunt005

Jeg måtte også på do med veldig sterke magesmerter. Jeg går på Metformin, så mistenker den. Har hatt vekslende forstoppelse og løs mage siden jeg ble gravid :rolleyes:skummelt når det gjør så vondt i magen. Men det er ikke noe blod, så det er nok bare fordøyelsen som troller. @lilleperle hvis det kommer fiser ut så er det nok de som er skyldige :taunt005
Ja du har et poeng, bare hormonene i seg selv føkker jo med fordøyelsen.. er det en medisin du tar kun i svangerskapet?

Ja luftsmerter er ikke noe å kødde med, det har det med å skape litt trøbbel i systemet :hilarious:

Ja, eller jeg har tatt det pga pcos, det skal hjelpe på hormonbalansen og stabilisere blodsukker. Fått beskjed om å ta det til 12. uke - men vet ikke om jeg kan fortette om jeg har det sånn :/ Altså hvis det hjelper gjør jeg jo hva som helst!
Håper du blir bedre i magen i en fei :Heartred

Jeg har veldig lite symptomer, og det stresser meg litt. Hadde tidligere og mer symptomer sist graviditet.

Det murrer og bobler tidvis nedi under navelen, og tidvise mens/ligament smerter.
Foreløpig kjenner jeg absolutt ingenting i puppene, sist jeg var gravid var de sprengte og vonde fra ganske tidlig, men den graviditeten endte jo heller ikke bra, så kanskje det er et godt tegn at jeg ikke har så mye symptomer? :shy: evt blir ikke symptomene like kraftige nå, da det er 3 måneder siden jeg var gravid sist, og kroppen ikke må jobbe like mye?

Men - jeg sover for en gangs skyld veldig godt om natta, det gjorde jeg sist også, og drømmer myye :hilarious: IKM imorgen, bare jeg kommer meg over den dagen så føler jeg det blir mer sikkert, selvom jeg bare er 3+6 enda.

Noen som har opplevd litt brunt utflod når man har tørket seg etter dobesøk?
Hadde det i forrige svangerskap. Både brun spotting og dager med lyst blod. Altså at blod har blandet seg med utflod. Det skjedde ved flere anledninger. Før 6+0, i uke 8+0 og i 10+0. Det barnet er snart 2 år nå :love017

Jeg har veldig lite symptomer, og det stresser meg litt. Hadde tidligere og mer symptomer sist graviditet.

Det murrer og bobler tidvis nedi under navelen, og tidvise mens/ligament smerter.
Foreløpig kjenner jeg absolutt ingenting i puppene, sist jeg var gravid var de sprengte og vonde fra ganske tidlig, men den graviditeten endte jo heller ikke bra, så kanskje det er et godt tegn at jeg ikke har så mye symptomer? :shy: evt blir ikke symptomene like kraftige nå, da det er 3 måneder siden jeg var gravid sist, og kroppen ikke må jobbe like mye?

Men - jeg sover for en gangs skyld veldig godt om natta, det gjorde jeg sist også, og drømmer myye :hilarious: IKM imorgen, bare jeg kommer meg over den dagen så føler jeg det blir mer sikkert, selvom jeg bare er 3+6 enda.
Veldig lite symptomer her denne gangen også. Finnes ikke trøtt, sliten eller kvalm. Eller kanskje litt uggenhet én gang i løpet av dagen. 5+2 i dag. Noe murringer her og der, men generelt sjeldent i forhold til forrige svangerskap så blir litt stresset over det selv. Men jeg får svaret 6+4 på TUL så får bare vente og nyte hver dag uten ekstrem kvalme enn så lenge. (Hadde hyperemesis sist)

Jeg vet enda ikke når jeg ryker på første ultralyd, men i går kom kvalmen for fullt, så tenker det er godt nok symptom for meg de neste dagene hvertfall :laughing002
Tror det blir ultralyd enten 6+5 eller 7+5 eller et sted i mellom der :smiley-ashamed004
Men nå lurer jeg på hvordan jeg skal overleve denne kvalmen, må kanskje finne ut om medisiner kan hjelpe meg, ellers blir jeg fryktelig skrøpelig, og kan definitivt ikke jobbe fremover :depressed:
Når kvalmen min slo inn i forrige uke (uke 5-6) så fikk jeg 100% sykemelding fra legen i 10 dager og resept på kvalmestillende. Prøvde med postafen og b6, ble usikker på hvor godt det virket så prøvde litt uten nå men brekker meg bare non stop så må kanskje på det eller prøve noe annet. Lykke til!

Når kvalmen min slo inn i forrige uke (uke 5-6) så fikk jeg 100% sykemelding fra legen i 10 dager og resept på kvalmestillende. Prøvde med postafen og b6, ble usikker på hvor godt det virket så prøvde litt uten nå men brekker meg bare non stop så må kanskje på det eller prøve noe annet. Lykke til!
Funker det greit med postafen og b6 da? Hvofor stoppet du? Har postafen liggende til nød :smiley-angelic002

Funker det greit med postafen og b6 da? Hvofor stoppet du? Har postafen liggende til nød :smiley-angelic002
Jeg trodde jeg ble bedre…naturlig :hilarious: Også hadde jeg intens sur smak i munnen med den blandingen så ville se om det ble bedre….resultatet=brekker meg mer men mindre sur smak haha så tok en postafen i dag igjen :hilarious:

Jeg trodde jeg ble bedre…naturlig :hilarious: Også hadde jeg intens sur smak i munnen med den blandingen så ville se om det ble bedre….resultatet=brekker meg mer men mindre sur smak haha så tok en postafen i dag igjen :hilarious:
Ahhh snakk om at vi må plages med ett eller annet uansett da :facepalm::hilarious: Tar du bare vanlig B6 vitaminer sammen med postafen når du bruker de?

Ahhh snakk om at vi må plages med ett eller annet uansett da :facepalm::hilarious: Tar du bare vanlig B6 vitaminer sammen med postafen når du bruker de?
Ja da tar jeg pyridoksin, det er reseptfritt men jeg spurte legen først bare i tilfelle hehe

Jeg våkna med ferskt blod i trusa i dag. Var litt slim som var rosa da jeg kom på jobb. Heldigvis ikke noe mer enn det. Sa i fra til de jeg jobber med, og fikk vite at det kunne oppstå. De hadde også opplevd blødning i svangerskapet

Jeg våkna med ferskt blod i trusa i dag. Var litt slim som var rosa da jeg kom på jobb. Heldigvis ikke noe mer enn det. Sa i fra til de jeg jobber med, og fikk vite at det kunne oppstå. De hadde også opplevd blødning i svangerskapet
Ååå høres så skummelt ut å oppleve, men så sier jo de fleste at det er ikke uvanlig heller :Heartpink Godt å se at det ikke var noe mer også sikkert :Heartpink

Puppene mine har endret seg en del siste tre dagene. Fra kjempetunge og sprengende til mindre ømme, men fortsatt tunge. Har begynt å få en del dritvonde stikkinger, spesielt på høyre side. Virker jo som om det går videre, men blir forvirret og liker ikke at sprenget er nesten borte :/

Hvordan går det med deg? :Heartred

Veldig lite symptomer i dag, ingen kvalme nesten... Tatt ny blodprøve i dag. Kjenner jeg er ordentlig bekymret :arghh:
Ååå kjære deg, tror du ikke det kan være sånn innimellom? Kroppen skifter litt gir? Den ekstreme trettheten slapp litt i går kveld hos meg og føler meg bedre i dag. Håper bare at det er litt pause i symptomene :smiley-angelic001

Back
Topp